دیدنی های قشم

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان؛ اطلاعات+ آدرس+ مغازه‌ها+ عکس و …

گشت و گذار و خرید از مراکز خرید و پاساژهای جزیره ی قشم و شهرهای اطراف آن، یکی از دلایل سفر هر مسافر، گردشگر و توریستی به این جزیره می‌باشد.

یکی از مراکز خرید جزیره ی قشم، مجتمع تجاری ایران زمین درگهان می باشد. در ادامه با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا هر آنچه نیاز است درباره ی این مرکز خرید بدانید، را جامع و کامل معرفی کنیم.

معرفی مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مرکز خرید ایران زمین درگهان در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. این مجتمع تجاری، نسبت به دیگر مراکز خردید کمی کوچک تر است اما طرفداران خاص خود را دارد و همیشه ازدحام جمعیت در آن دیده می‌شود.

این پاساژ، مناسب برای افرادی است که به دنبال لباس و تجهیزات ورزشی هستند؛ زیرا همه ی تجهیزات و لباس های ورزشی در این مرکز خرید به راحتی یافت می‌شود.

برخی از فروشگاه های این مجتمع تجاری، نمایندگی های اصلی و معتبر برخی از برندهای داخلی و خارجی است و مناسب برای افرادی است که به دنبال کالاهای برند معتبر می‌باشند.

مطالب زیر را هم به منظور آشنایی با دیگر موارد از بهترین ها درگهان، بخوانید:

این مطلب را هم بخوانید
همه آنچه که باید درباره مجتمع تجاری دو دلفین درگهان بدانید!

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان شامل سه طبقه می باشد. در طبقه ی همکف آن  بانک و تعدادی فست فود، طبقه ی دوم آن، واحدهای تجاری نظیر پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و اکثرا لوازم ورزشی و در طبقه سوم آن رستوران قرار دارد.

میانگین قیمتی اجناس در مجموعه ی ایران زمین، ارزان و متوسط می باشد و این یک مزیت بسیار مهم برای یک مرکز خرید به شمار می‌آید که پاساژ ایران زمین از آن بهره مند است. در این پاساژ می‌توانید لذت شیرین یک خرید خوب را به همراه خانواده و یا دوستان خود تجربه کنید.

اقامت در سوئیت مبله در درگهان

نمایی از رستوران مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

سایر امکانات مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

یک مرکز خرید خوب باید علاوه بر برخورداری از فروشگاه های شیک و لوکس از امکانات رفاهی دیگری نیز برخوردار باشد تا موجب جذب هرچه بیشتر مشتری شود. مرکز خرید ایران زمین از این امکانات برخوردار است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • برندهای معتبر داخلی و خارجی
  • سرویس های بهداشتی
  • تاکسی سرویس در مقابل درب مجتمع
  • رستوران، فست فود و کافی شاپ
  • نمازخانه
  • نیمکت؛ جهت رفاه حال مشتریان
  • بانک و خودپرداز

نمایی از منظره مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

آدرس مجتمع تجاری ایران زمین درگهان کجاست؟

بازار ایران زمین درگهان واقع در جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب می‌باشد. لوکیشن مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

اقامت در جزیره ی قشم

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای قشم را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم مراجعه کنید. در این صفحه می توانید در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی بازار ایران زمین بدانید را ذکر کنیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از مجتمع تجاری ایران زمین درگهان را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 4.5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا