آموزش میزبان

ساختن ویلا را فراموش کنید! ویلا اجاره کنید.

این روزها که زندگی در شهرهای بزرگ کمی خسته کننده به نظر می رسند، به همین علت اکثر افراد ترجیح می دهند که آخر هفته های خود را در ویلاهای بزرگ و شیکی بگذرانند، اما اکثر افراد که سرمایه زیادی ندارند به فکر پس انداز کردن و جمع کردن سرمایه برای ساخت ویلا هستند، اما آیا این کار از نظر اقتصادی درست است؟

آیا بهتر است که ویلا بسازیم یا آن را اجاره کنیم؟ اگر شما هم بین این دو راهی هستید و به دنبال جواب می گردید با سپنجا همراه  باشید تا جواب سوال خود را پیدا کنید.

هزینه های ساخت ویلا

شما اگر تصمیم گرفته اید که در حومه شهر خود اقدام به ویلا سازی کنید، باید بدانید که هزینه های زیادی باید برای این کار بپردازید.

شما برای ساخت یک ویلای خوب و جمع و جور نیزاز دارید که برای خرید زمین، اخذ مجوز های لازم، تهیه مواد و متریال لازم برای ساخت، استخدام مهندس و کارگر ساختمان، طراح و … هزینه پرداخت کنید.

هزینه های ساخت ویلا با توجه به اندازه ای که شما برای ویلای خود در نظر گرفته اید، متغیر می شود. شاید نمی دانستید، اما زمین های خارج شهر با توجه به این موضوع ممکن است که از متری ۵۰ هزارتومان تا حتی متری ۱۰ میلیون تومان بسته به منطقه و آب و هوا متغیر باشند!

پس بهتر است قبل از اقدام برای این کار در مورد هزینه های آن در منطقه ای که می خواهید ویلاسازی کنید، اطلاعات کافی و جامعی بدست آورید.

در این زمینه باید بدانید که هزینه های ساخت ویلا در اطراف شهرهایی مانند تهران که جزو کلان شهرهای بزرگ ایران است نسبت به شهرهای کوچک تر هزینه بالاتری دارد.

این مطلب را هم بخوانید
لیست انواع غذای ایرانی با گوشت

هزینه های ساخت ویلا در شهرهای مختلف

همچنین شما بعد از زمین خرید باید به فکر اخذ مجوز ساخت باشید که کار سخت و دشواری در بعضی مناطق کشور است که معمولا افراد عادی را خسته می کند. اگر شما بتوانید مجوز های مربوطه را اخذ کنید و شروع به ساخت کنید، وارد مرحله ی ساخت ویلا می شوید.

اگر در رابط با مراحل ساخت ویلا اطلاعاتی ندارید، احتمالا نمی توانید برآورد صحیحی از قیمت تمام شده ساخت ویلا داشته باشید.

شما پس از پیدا کردن فرد مطمئنی که در این زمینه مهارت دارد، نیاز دارید که مراحل سفت کاری (خاک برداری، فونداسیون، اسکلت، دیوارچینی و …)، نازک کاری (تمامی فعالیت هایی که برای طراحی داخلی انجام می شود)، تاسیسات برقی (لوله کشی و داکت گذاری، نصب کلید و پریز، نصب چراغ ها و …) و تاسیسات مکانیکی (تمامی فعالیت های انجام شده در زمینه لوله کشی و نصب سرویس های بهداشتی) را برای ساخت ویلا پشت سربگذارید، اما آیا واقعا بهترین راه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و یا مسافرت به شمال، ساخت ویلا با دردسرها و هزینه های سرسام آور و بسیار زیاد است؟

حقیقت این است که شما راهکار ساده تری هم دارید که از نظر اقتصادی بسیار مناسب تر است و به شما کمک می کند که آخر هفته های خود را با هزینه های کم در کنار خانواده یا دوستان خود خوش بگذارنید، اما راه حل چیست؟

اجاره وسلا و سوئیت در تمام نقاط ایران

اجاره ویلا در تمام ایران

راه حلی که این روزها باب شده است، اجاره ویلا در تمام ایران است. شما می توانید با کمک سامانه رزرو اجاره ویلا، خانه، ویلا و اقامتگاه های بوم گردی اقدام به اجاره ویلا  بکنید.

شما با این کار نه تنها در هزینه های این کار صرفه جویی کرده اید، بلکه توانسته اید که آخر هفته ی خود و یا حتی در سفر خود در ویلاهای بسیار شیک و با امکانات زیادی اقامت داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید
غذای محلی استان های مختلف ایران را بشناسید

هر آنچه که شما می خواهید در ویلای خود داشته باشید را می توانید در ویلاهایی که برای اجاره در سایت سپنجا گذاشته شده اند، پیدا کنید امکانات اولیه ای مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سیستم های سرمایش و گرماش و حتی امکانات پیشرفته تر مانند استخر، جکوزی، امکانات تفریحی و … جزو ویژگی هایی است که ویلاهای موجود در سایت سپنجا دارند.

شما می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی هر ویلا در شهری که قصد اقامت در آن را دارید، اطلاعات و توضیحات کامل مربوط به هر ویلا را بصورت کاملا دقیق مطالعه کنید. با مطالعه دقیق و اصولی تمامی محتویات صفحه هر ویلا می توانید، انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

اجاره ویلای لوکس در تمام نقاط ایران

چرا باید از سپنجا، ویلا اجاره کنم؟

سپنجا یک سامانه معتبر در زمینه اجاره خانه، ویلا و اقامتگاه های بوم گردی در ایران عزیز است که می تواند به شما کمک کند که از بین بهترین اقامتگاه هایی که در شهرهای مختلف وجود دارد، اقامت داشته باشید و خاطرات خوشی را برای خودتان و همراهانتان در سفر رقم بزنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا درباره ساخت یا اجاره ویلا صحبت کنیم. با کمک سپنجا می توانید، هزینه های اقامت خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید و با دید بازتری اقدام به اجاره اقامتگاه های مورد نظر بکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا