دیدنی های مازندران

تله کابین رامسر، سبزترین بام کشور

هر آنچه درباره تله کابین رامسر باید بدانید!

سپنجا اینبار در گشت و گذار خود سری به شمال کشور زده و قصد دارد تا یکی از معروف ترین جاذبه ها و تفریحات پر طرفدار شمال را که  تله کابین رامسر است، معرفی نماید پس تا انتها همراه ما باشید.

بی شک یکی از خاطره انگیزترین تصاویری که می توانید تا ابد در ذهن خود حک نمایید در تله کابین رامسر رقم می خورد. آنجاست که شما می توانید در یک فضای کوچک دومتری به وسعت زمین و آسمان و دریا چشم اندازی رویایی داشته باشید و همچون پرنده ای گشوده بال به استقبال کوه های البرز و دریای خزر بروید. تله کابین رامسر مقر سبزترین بام ایران است و مجموعه تفریحی آن یک پکیج کامل برای هر آنچه که از سفر به نیاز دارید. پس تا انتها همراه ما باشید تا به توضیح کاملی در خصوص تله کابین رامسر و مجموعه تفریحی آن بپردازیم.   

برای اجاره بوم گردی در رامسر کلیک کنید

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر یکی از همان جاهایی دیدنی رامسر است که حتما در برنامه سفر خود به استان مازندران، باید داشته باشید. نگران جای اقامت نباشید شما فقط اراده کنید و به لذت بردن از سفر بیاندیشید و همه کارهای اقامت خود را با هر بودجه ای که دارید به ما بسپارید. ما در سپنجا متخصص گرفتن بهترین اقامتگاه برای شما هستیم. برای این کار هم کافیست که از طریق سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا برای رزرو سوئیت در رامسر اقدام کنید. تنوع بی نظیری از اقامتگاه های مختلف در برابر شما وجود دارد که تا انتخاب و گرفتن آنها بصورت آنلاین، تنها به اندازه یک کلیک فاصله وجود دارد.

برای اجاره ویلا در رامسر کلیک کنید.

خب دوباره به سراغ مجموعه تفریحی تله کابین رامسر می رویم تا اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه جذاب در اختیار شما قرار دهیم. این مجموعه تفریحی یک مینی پکیج کامل از تفریحات جذاب و هیجان انگیز برای همه سنین است. هر چند که مهم ترین و جذاب ترین آن تله کابین می باشد اما دارای فضاهای تفریحی بسیار و مراکز خرید و اقامتی فراوان است که در طول سال  میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و حتی سایر کشورهای جهان می باشد. سایر تفریحاتی که در این مجموعه وجود دارد شهربازی، کارتینگ، زیپ لاین، کلوپ تفریحات دریایی، پل معلق و پینت بال و… است.

 می توانید یک روز کامل را در این مجموعه سپری نمایید و از همه امکانات این مجموعه نهایت استفاده را ببرید و اگر دلتان خواست لذت تماشای غروب خورشید را در آسمان شمال با تله کابین رامسر تجربه نمایید.  

ارتفاع تله کابین رامسر و نمک آبرود


۷۰۰ متر ارتفاع از زمین، حتی تصورش هم هیجان انگیز است. اکنون تصور کنید که به مدت ۱۲ دقیقه یا ۷۲۰ ثانیه در میان زمین و آسمان معلق هستید از فراز جنگل ها عبور می کنید و گویی آهسته آهسته وارد دریا می شوید. تله کابین رامسر در ارتفاعات قله ایلیمی که یکی از زیباترین و سرسبزترین ارتفاعات رامسر است قرار دارد.

این مطلب را هم بخوانید
آنچه که باید پیش از سفر به شهر نوشهر بدانید!

ساعت کاری تله کابین رامسر

ساعت کاری تله کابین رامسر از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر می باشد. اگر بصورت اینترنتی بلیط تله کابین خود را خریده باشید کمتر در صف  انتظار معطل می شوید. پیشنهاد می شود اگر مشاهده کردید که با صف شلوغی مواجه هستید ابتدا به سراغ تفریحات آبی مجموعه بروید و سپس تله کابین را سوار شوید و برای آنکه در شلوغی صف منتظر نمانید اول وقت به سراغ تله کابین و سوار شدن بروید. 

برای اجاره سوئیت در رامسر کلیک کنید.

شماره تماس تله کابین رامسر

اگر سوال خاصی در رابطه با مجموعه داشته باشید می توانید بصورت مستقیم با مدیریت مرکز تله کابین رامسر تماس گرفته و سوال خود را بپرسید. شماره تماس ثابت و موبایل مجموعه عبارتند از:

شماره ثابت: 

۰۱۱-۵۵۲۶۶۹۴۴
موبایل:
۰۹۳۳۴۴۲۵۱۲۰

هزینه بلیط تله کابین رامسر

قیمت بلیط معروف‌ترین تله کابین شمال کشور برای کودکان زیر چهار سال رایگان است و برای افراد بزرگسال حدود ۲۵۰ هزار تومان است. یک نکته مهم در هنگام سوار شدن این است که وزن کل نفرات در هر کابین باید کمتر از ۳۲۰ کیلوگرم باشد. مجموعه تله کابین مازندران سه بخش بام، کوهپایه و ساحلی منطقه را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: رزرو و خرید اینترنتی بلیط تله کابین رامسر

قیمت تفریحات آبی تلکابین رامسر

تفریحات متعددی در مجموعه تفریحی بام سبز رامسر وجود دارد که مهم ترین آنها عبارت اند از: پاراسلینگ، جت اسکی، قایق موتوری، شاتل و اسکی روی آب.

برای اطلاع از قیمت و سایر امکانات مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، سری به سایت تله کابین رامسر بزنید.

مسیر دسترسی به مجتمع تفریحی بام سبز رامسر

مسیر رسیدن به مجتمع تفریحی بام سبز رامسر بسیار راحت و سر راست است. برای رسیدن به معروف ترین تله کابین ایران، وارد جاده کمربندی شهر رامسر شده و پس از رسیدن به «میدان شهید رجایی» مسیر خود را به سمت غرب رامسر تغییر جهت دهید. پس از طی مسیری حدودا ۵ کیلومتری، به آسمان نگاه کنید چرا که بطور حتم شاهد تصویری دلنشین و هیجان انگیز در برابر چشمان خود هستید، کابین‌های تله کابین رامسر که در صفوفی منظم و مرتب به‌سوی کوه‌های البرز در حرکتند و شما را عاشقانه به سوی خود برای تجربه یک حس رویایی و هیجان انگیز فرا می خوانند.

بهترین خط تله کابین شمال کشور در عروس شهر های ایران، رامسر قرار دارد. کمتر کسی پیدا می‌شود که در سفر به شمال کشور از این مجموعه تفریحی تله کابین شمال بازدید نکرده باشد.

اگر علاقه‌مند هستید درباره جاذبه های و مکان های گردشگری این مناطق سرسبز بیشتر بدانید روی صفحه راهنمای سفر به مازندران کلیک کنید.

تله کابین رامسر

چرا تله کابین رامسر پرطرفدارترین بام سرسبز ایران است؟

چرا که تله کابین شمال این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین چشم‌انداز را به دریای خزر و مناطق اطراف آن داشته باشید. مجتمع رفاهی تفریحی شهرسبز (تله کابین رامسر) دارای تفریحات آبی و ورزش های موتوری متنوعی است که می تواند سلیقه همه افراد را به خود جلب کند. شما حتی برای گذراندن یک تعطیلات کوتاه مدت هم می‌توانید این مکان را برای تفریح انتخاب کنید. محبوبیت استان مازندران تنها به خاطر آب و هوا معتدل و مناطق طبیعی سرسبز آن نیست بلکه مجموعه تله کابین هایش در جذب گردشگران بسیار موثر واقع شده است.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با تنگه بهشت مازندران

بهترین جاذبه های گردشگری رامسر را بشناسید!


بیشتر بخوانید: موزه تماشاگه خزر


تله کابین رامسر

اقامت در رامسر به سپنجا

برنامه‌ریزی سفر بسیار مهم است. برای لذت بردن از سفر خود بهتر است از قبل اقامتگاه خود را مشخص و حتی رزرو کنید. از طریق سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا برای رزرو سوئیت در رامسر اقدام کنید. سپنجا این امکان را به شما می دهد تا محل اقامت خود را مطابق میل خودتان انتخاب نمایید. می توانید اجاره ویلا در رامسر را توسط سپنجا بصورت آنلاین انجام دهید. با توجه به سلیقه و بودجه خود، سایت سپنجا که معتبرترین سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی در ایران می باشد، انواع اقامتگاه‌های متنوع و مجهز را در اختیار شما می‌گذارد. برای اینکار کافیست که در سایت سپنجا کلمه تله کابین رامسر را سرچ نمایید تا خیلی سریع، شاهد لیستی از بهترین اقامتگاه های موجود بر اساس قیمت مورد نظر خود باشید. در سایت سپنجا می‌توانید با خواندن مقاله جاهای دیدنی ایران اطلاعات بیشتری درباره شمال و مناطقی که قصد سفر به آن را دارید کسب کنید.

اجاره ویلا رامسر | هر آنچه لازم است بدانید!

با ورود به سایت سپنجا و جستجوی کلمه تله کابین رامسر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین اقامتگاه ها را بر اساس قیمت مورد نظر خود انتخاب کنید. در  ضمن می توانید در سایت سپنجا می‌توانید با خواندن مقاله جاهای دیدنی تنکابن اطلاعات بیشتری درباره این منطقه سرسبز کسب کنید.

مکان های ناشناخته مازندران

در پایان می‌توانید سوالات و یا مشکلات خود را در خصوص اقامت و سایر مکان‌های گردشگری در شهرهای مختلف با ما در میان بگذارید.

جواهرده رامسر کجاست؟ 

کلام آخر

در این مقاله تلاش نمودیم تا درباره تله کابین رامسر، و مجتمع رفاهی تفریحی شهرسبز(تله کابین رامسر)  اطلاعات جامع و کاملی را برای شما گردآوری و منتشر نماییم. اگر تجربه سفر به این منطقه را دارید خوشحال می شویم تا در بخش نظرات از تجربه سفرتان به تله کابین شمال کشور و جاذبه‌های دیدنی این مجموعه با خبر شویم. سپنجا از صمیم قلب برای شما آرزوی سفری زیبا و رویایی به استان زیبای مازندران و به ویژه تله کابین رامسر دارد.

اگر قصد رفتن به رامسر را دارید و گرفتن ویلا در نزدیکی دریا را دارید نگران اقامت و انتخاب ویلا نباشید. زیرا ما در سپنجا بهرین اقامتگاه‌ها را در این شهر به شما معرفی خواهیم کرد. برای این کار وارد سایت سپنجا شوید و اجاره ویلا در رامسر یا اجاره سوئیت در رامسر را جستجو کنید تا همه اقامتگاه‌ها بهمراه عکس برای شما نمایش داده شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا