بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس

بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس

شما را نمی دانم اما من تا نام بندر را می شنوم یاد آن ترانه زیبای بندر،بندر،دختراش خوش چشم و ابرو، می افتم و حالا هم که قصد دارم بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس را برای شما معرفی کنم، گوشه ذهنم مدام آن ترانه پلی می شود!

خب اینبار و در این صفحه از سایت سپنجا به سراغ بندر عباس،یکی از زیباترین بنادر جنوب می رویم و پس از گشت و گذار در بندر و معرفی جاهای دیدنی آن، برای اقامت هم، بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس را خدمت شما معرفی می کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین سوئیت آپارتمان های بندرعباس

بیشتر بخوانید: ۰ تا ۱۰۰ بندرعباس | همه آنچه پیش از سفر باید بدانید+اقامتگاه

بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان با پیشینه ای به قدمت دوران هخامنشیان می باشد. در قدیم به بندر عباس بندر گمرون می گفتند و تا مدتها در اشغال پرتغالی ها بود تا اینکه در دوره شاه صفوی نظامیان توانستند بندر گمرون را آزاد و از آن موقع به بعد این بندر به بندر عباس تغییر نام داد.

جذابیت بندر عباس هم به جاذبه های طبیعی آن است و هم تاریخی. تصورش را بکنید که قدم در بندری می گذارید که یک سمت آن کوهستان است و سمت دیگر آن خلیج همیشه فارس، و چی از این قشنگتر و جذابتر؟!

به همین دلیل در سفر به بندر عباس باید حداقل دو سه روزی را بفکر اقامت باشید و در بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس اقامت کنید.

کار اقامت شما در بندر عباس هم با افتخار بعهده سپنجاست تا بدون دغدغه و اتلاف وقت و تنها با چند کلیلک شما را به آنچه که می خواهید برسانیم.

برای رزرو بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس کلیک کنید.

سپنجا در مناطق بسیار خوب بندر عباس برای شما اقامتگاه های مختلفی از سوئیت گرفته تا آپارتمان، خانه ویلایی و اقامتگاه بومگردی مهیا کرده است و شما می توانید در محله های مختلف خانه دلخواه خود را رزرو کنید. برخی از مناطق معروف بندر عباس که پیشنهاد سپنجا برای اقامت می باشد عبارتند از:

  •  خیابان دانشگاه
  • چهارراه رسالت
  • گلشهر

قیمت اجاره سوئیت، خانه و آپارتمان مبله در بندرعباس

معیارهایی مانند ساحلی بودن یا نبودن خانه، محله و موقعیت دسترسی آن همگی از عواملی هستند که بر قیمت اجاره منزل در بندرعباس تاثیر گذارند. اما بطور کلی رنج قیمت اجاره خانه در بندرعباس از ۶۰۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان با توجه به امکانات و خدمات منزل متغیر است. برای این که بهترین اقامت ممکن را در این شهر داشته باشید، کافی است که با تیم پشتیبانی سپنجا تماس بگیرید و بعد از توضیح شرایط و ویژگی های مورد علاقه خود در رابطه با اقامتگاه و میزان بودجه ای که دارید، یک پیشنهاد عالی برای اقامت در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

برای اجاره سوئیت ارزان دربندر عباس می توانید پس از سرچ در صفحه اقامتگاه های بندر عباس مناسبترین قیمت ها را پیدا و آنها را رزرو کنید.

سوئیت لب ساحل بندر عباس

اجاره سوئیت لب دریا بندرعباس

یکی از گزینه های لذتبخش اقامت، اجاره و رزرو یک سوئیت لب دریا می باشد، آنقدر نزدیک که به فاصله کوتاهی از منزل شما باشد و براحتی بتوانید از شنیدن صدای امواج خروشان دریا لذت ببرید و در کنار ساحل قدم بزنید.

بسیاری از گزینه های معرفی شده ما در بندر عباس نزدیک ساحل هستند و شما می توانید از اقامت در آنها نهایت لذت را ببرید.

برای رزرو سوئیت لب دریا بندر عباس  کلیک کنید.

آیا می توان به صوت آنلاین در بندر عباس سوئیت اجاره کرد؟

بله برای اینکار کافیست که وارد سایت سپنجا شوید و در کادر جستجو بندر عباس را سرچ کنید، پس از آن به سرعت وارد صفحه ای می شوید که در آن کلیه سوئیت های موجود در بندر عباس به همراه قیمت و تصاویر آن برای شما نمایش داده می شود. پس از آن می توانید با توجه به شرایط خود اقامتگاه مناسب خود را رزرو نمایید.

در این بخش می توانید با پر کردن فیلترهای مختلف دقیقا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

چه مدارکی برای اجاره روزانه سوئیت در بندر عباس لازم است ؟

ارائه یک مدرک شناسنایی معتبر مثل کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است.

جاذبه های گردشگری بندرعباس

در بندر عباس کلی جاذبه تفریحی وجود دارد که می توانید از آنها نهایت لذت را ببرید.پیشنهاد سپنجا این است که در بندر عباس گردی به سراغ این جاهای دیدنی بروید:

  • تماشای سواحل زیبای بندرعباس

پیاده روی در ساحل زیبای بندر عباس بسیار جذاب و تماشاییست، یکی از بهترین ساحل های بندر عباس برای تماشا و پیاده روی و دوچرخه سواری ساحل سورو است، در ادامه می توانید سری هم به سواحل دولت و ولایت بزنید.

  • معبد هندوها

معبد هندوها یا پرستشگاه بُتِ گوران که در مرکز شهر قرار دارد در سال ۱۲۶۷ خورشیدی توسط تجار هندی که زیاد در آن شهر رفت و آمد داشتند، ساخته شد. شکل زیبای این معبد که شبیه معابد هندوهاست بسیار جذاب و تماشاییست.

  • عمارت کلاه فرنگی

این عمارت تاریخی حدود ۳ قرن قدمت دارد و توسط هلندی ها ساخته شده است.

  • حمام گله‌داری

این بنا در دوره قاجار و توسط تاجری به نام شیخ احمد گله‌داری ساخته شده و امروزه به عنوان موزه مردم‌شناسی استان هرمزگان فعال است. در این موزه می توانید اشیای تاریخی زیادی را ببینید و در آن بخش هایی از وقایع تاریخی و فرهنگ مردم استان هرمزگان همچون بازار سنتی، آزادسازی قلعه هرمز و شیوه صید، بازسازی شده است.

  • چشمه آب گرم گنو

در ۳۴ کیلومتری شمال شرق بندر عباس چشمه آب گرمی وجود دارد و یکی از دیدنی های طبیعی بندرعباس، به شمار می رود. آب چشمه گنو از آب های گوگردی خیلی گرم و دارای کلر و سولفات تشکیل شده است و خواص درمانی زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی به سراغ آن می روند.

غیر از چشمه گنو، چشمه آب گرم خورگو، چشمه آب گرم کشکوئیه، چشمه آب گرم نیان، چشمه آب گرم سرخاء، چشمه آبگرم چستانه و … نیز در اطراف بندر عباس وجود دارد که خواص درمانی زیادی دارند.

جاهای دیدنی بندرعباس

سخن پایانی

بهترین سوئیت آپارتمان های بندر عباس را در این مطلب از سایت سپنجا برای شما  معرفی کردیم و امیدواریم که در سفر به بندر عباس لحظات بسیار زیبایی را با اقامت در این سوئیت آپارتمان ها تجربه نمایید و بتوانید خاطرات خوشی از سفر به بندر عباس تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید: از بندرعباس تا کیش چطور میشه رفت؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا