جاهای دیدنی تهران

با بهترین رستوران های چینی تهران آشنا شوید!

از ویژگی‌های مهم رستوران های چینی تهران این است که هزینه‌های سفر به کشور چین را برای همه کنار زده است. این رستوران‌ها برای کسانی که بودجه سفر به این کشور را ندارند، غذاهای مخصوص چین را به کشور خودمان آورده‌اند. رستوران‌های چینی باعث می‌شوند تا همه بتوانند به راحتی غذاهای مخصوص چین را امتحان کنند. خیالتان راحت باشد این غذاها دقیقاً با همان دستورالعمل، رنگ، مزه، عطر و همان شکل و ظاهر اصیل برای شما آماده می‌شوند. اگر واقعاً دلتان می‌خواهد، لذت خوردن این غذاهای منحصر به فرد را در بهترین رستوران‌های چینی پایتخت تجربه کنید باید با این مقاله از سپنجا همراه شوید تا بدانید به کدام یک از آنها سر بزنید. با ما همراه باشید.

فهرست بهترین رستوران های چینی تهران

کمتر کسی پیدا می‌شود که تعریف غذاهای طعم‌دار و منحصر به فرد چینی را نشنیده‌ باشد. غذاهایی که هر کدام طعم، رنگ و عطر خاص خود را دارند و به شیوه‌های مختلف طبخ می‌شوند. اگر شما هم دوست دارید لذت خوردن این غذاها را تجربه کنید، حتماً سری به رستوران های چینی تهران بزنید. بله درست خواندید، رستوران‌های چینی چند سالیست که در تهران راه‌اندازی شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. البته برخی از آنها با قدمت بیشتری نسبت به سایرین، در حال فعالیت هستند و در طبخ غذاهای چینی مهارت بالاتری دارند.

رستوران‌های چینی در تهران کم نیستند، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک از آنها بهترین است کمی دشوار است. ما امروز در این مطلب شما را با بهترین رستوران های چینی تهران آشنا می‌کنیم. این رستوران‌ها به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

۱- رستوران چینی | میدان فاطمی

این رستوران با داشتن فضایی کاملاً شبیه به رستوران‌ها و بناهای چینی، شما را به این سرزمین پهناور و دور می‌برد و با یک غذای مخصوص چینی از شما پذیرایی می‌کند. رستوران چینی در تهران بسیار معروف و پرمخاطب است و محیطی آراسته از سمبل‌های سرزمین چین دارد. دکوراسیون رستوران، موسیقی چینی، یک میز چیده شده از غذاهای رنگارنگ چینی که قرار است با چوب میل شوند، چنان حسی به شما منتقل می‌کند که برای چند لحظه فراموش می‌کنید در تهران هستید!

رستوران چینی

اگر غذا خوردن با چوب برایتان سخت به نظر می‌رسد، اصلاً نگران نباشید چون این چوب‌ها تنها به جهت تجربه‌ این عمل برای میهمانان ایرانی روی میز آورده می‌شوند وگرنه امکان استفاده از قاشق و چنگال هم وجود دارد. منوی رستوران چینی را که باز کنید، از لیست بلند بالای غذاهای رستوران متعجب خواهید شد و نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید. اگر انتخاب غذای مناسب برایتان قدری سخت بود، با خونسردی کامل گارسون را صدا بزنید و از او بخواهید شما را در انتخاب غذای مناسب همراهی کند.

اگر طرفدار غذاهای محلی هستید: لیست غذاهای محلی تهران

این رستوران که یکی از بهترین رستوران های چینی تهران است، در قلب شهر واقع شده و برای دسترسی به آن باید خود را به میدان فاطمی برسانید. غذاهای رستوران چینی، با گوشت‌های متنوع از جمله گوشت قرمز، گوشت ماهی، گوشت اردک، گوشت مرغ، میگو، و… طبخ می‌شوند. از اسپیرینگ رول، وان تان مخلوط و وان تان میگو به عنوان بهترین غذای این رستوران نام برده شده است.

ویژگی‌های‌ مهم این رستوران، سرو یک سس ترش و شیرین مخصوص با برخی از غذاها و استفاده از گوشت تازه اردک است. قبل از انتخاب این رستوران به عنوان بهترین رستوران چینی تهران، بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران تا حدودی گران است.

۲- رستوران اژدهای طلایی

رستوران اژدهای طلایی با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت، یکی از قدیمی‌ترین رستوران های چینی تهران به حساب می‌آید و توانسته تا امروز  خود را در دل خیلی از طرفداران غذای چینی در ایران و خارج جا کند. اژدهای طلایی در نزدیکی پل رومی واقع شده است و دو وعده ناهار و شام خدمت رسانی می‌کند. همچنین داشتن پرسنل حرفه‌ای و مودب از شاخصه‌های بارز این رستوران چینی در تهران است و سرویس‌دهی عالی آن، زبانزد خاص و عام شده است.

این رستوران هم با یک دکوراسیون فوق‌العاده جذاب قرمز رنگ، میزهای چوبی، نمادهای چینی و همینطور فانوس‌های قرمز رنگی که از سقف آویزان شده‌اند، شما را از ایران به چین خواهد برد. برای دسترسی به رستوران اژدهای طلایی می‌توانید از ماشین شخصی استفاده کنید اما از آنجا که اینجا از پارکینگ برخوردار نیست و ممکن است برای پارک کردن ماشین وقت زیادی از دست بدهید، توصیه می‌کنیم از تاکسی یا سایر وسایل نقلیه استفاده کنید. البته اگر با پیدا کردن جای پارک مشکل ندارید می‌توانید از وسیله شخصی خود استفاده کنید. کمی معطلی در قبال کیفیت بالای غذاهای این رستوران واقعاً چیزی نیست.

این مطلب را هم بخوانید
مرکز خرید اسکای سنتر|معرفی + اطلاعات کامل لوکس‌ترین پاساژ تهران

رستوران اژدها طلایی

این یکی از بهترین رستوران های چینی تهران است و توصیه می‌شود نودل سرخ کرده با مرغ، سبزیجات و میگو پفکی، سوپ واتان و اگ رول آن را حتماً امتحان کنید. فقط فراموش نکنید بعد از صرف غذا، یک فنجان چای سبز چینی نیز میل کنید. طعم به یاد ماندنی این چای تا مدت‌ها در ذهن شما خواهد ماند.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، ابتدای بلوار اندرزگو

۳- رستوران چینی مانسون

رستوران چینی مانسون، دارای یک فضای بزرگ و بسیار دلنشین است و از رنگ‌های خنثی به ویژه رنگ سفید، در طراحی دکوراسیون آن استفاده شده است. نشستن در محیط فوق‌العاده رمانتیک رستوران مانسون و شنیدن موسیقی‌های ملایم چینی، چنان آرامشی در شما ایجا می‌کند که زمان از دستتان در می‌رود. این رستوران از فضای داخلی و خارجی برخوردار است و اگر دوست داشته باشید می‌توانید از تراس بسیار زیبای آن استفاده کنید.

بعد از دکوراسیون و رنگ و لعاب رستوران مانسون، این طعم عجیب غذاهای چینی هستند که شما را شیفته خود می‌کند. سرآشپز مانسون در طبخ غذاهای چینی بسیار مهارت دارد و آنها را به همان شیوه‌ای که در سرزمین بزرگ چین طبخ می‌شوند، برای میهمانان حاضر می‌کند. برای همین است که از مانسون به عنوان یکی از برترین رستوران های چینی تهران نام برده می‌شود.

رستوران مانسون در جردن قرار دارد و غذاهایی مثل سالاد اردک سوخاری، سالاد سبز ارگانیک با گلابی و تمپورای سبزیجات بهترین غذاهای آن به حساب می‌آیند. اگر قرار است با ماشین شخصی به این رستوران بروید، نیاز است بدانید که مانسون از پارکینگ اختصاصی برخوردار نیست و باید ماشین خود را در کوچه‌های طراف پارک کنید. خوشبختانه پیدا کردن جای پارک در این محله وقت زیادی از شما نخواهد گرفت.

رستوران مانسون

اگر می‌خواهید اولین تجربه خوردن غذاهای چینی را با رستوران چینی مانسون تجربه کنید، یک بودجه لازم به همراه ببرید چون قیمت غذاهای این رستوران تقریباً گران است. رستوران از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ الی ۲۴ باز است.

آدرس: تهران، خیابان گاندی جنوبی، نبش چهارم گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف، واحد ۸

لیستی از کافه های لوکس تهران

۴- رستوران چینی واسابی

رستوران واسابی با دکوراسیون چوبی جذاب خود، یک فضای بسیار دنج و دوستانه برای دوستداران غذای چینی به وجود آورده است. این رستوران از چند جهت مختلف با سایر رستوران های چینی تهران فرق دارد: از پارکینگ اختصاصی برخوردار است و همه روزه باز است، به جز غذاهای چینی، سایر غذاهای آسیایی را هم طبخ می‌کند و صندلی‌های چوبی آن در نزدیک هم قرار دارند.  فضای دوستانه و نحوه چیدمان صندلی‌های این رستوران، بیشتر برای قرارهای دوستانه مناسب است و ممکن است برای آن دسته از افراد که فضاهای بزرگ‌تر را می‌پسندد، چندان مناسب نباشد.

رستوران چینی واسابی، یک رستوران مدرن است و در نزدیکی اتوبان کردستان بنا شده است. این رستوران دارای یک منوی بلند بالا از غذاهای رنگارنگ و لذیذ چینی و سایر غذاهای آسیایی است. پرسنل آن با نهایت احترام و ادب با میهمانان برخورد می‌کنند و در سرویس‎دهی بسیار دقیق و منظم هستند.

سوشی یک غذای چینی بسیار محبوب در کشور چین است و در پخت آن از گوشت خام استفاده می‌شود. جالب است بدانید رستوران واسابی، سوشی‌های چینی متنوع را هماهنگ با ذائقه ایرانی آماده می‌‌کند و از گوشت پخته شده در تهیه آن‌ها استفاده می‌کند. حالا سوشی‎های واسابی بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و خوردن آنها یک تجربه به یادماندنی برای شما هم خواهد بود.

رستوران چینی واسابی

طرفداران غذای چینی از این مکان به عنوان یکی از بهترین رستوران های چینی تهران یاد می‌کنند و اضهار دارند که علاوه بر سوشی، غذاهای دیگر مثل اسپشیال واسابی رول، بشقاب دریایی سوخاری و اسپرینگ رول بهترین غذاهای آن هستند. خبر خوب در مورد رستوران واسابی این است که قیمت غذاهای آن در مقایسه با سایرین منصفانه‌تر است.

آدرس: تهران، اتوبان کردستان، شصت و چهارم غربی، مجتمع آ.اس.پ، واحد ۲۶

معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

۵- رستوران چینی ستاره ونک

یک رستوران چینی دیگر در کلانشهر تهران، رستوران ستاره ونک در خیابان سئول است. رستوران ونک با پرسنل مودب و منظم همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۸ الی ۲۳ به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. فضای این رستوران چندان بزرگ نیست اما سعی شده در همان فضای دنج و نسبتاً کوچک از سمبل‌ها و نمادهای چینی استفاده شود تا دوستداران غذای چینی هنگام غذا خوردن، خود را در یک رستوران واقعاً چینی حس کنند. رنگ قرمز و چوب عناصر غالب طراحی فضای این رستوران هستند.

این مطلب را هم بخوانید
پاتیناژ ایران مال کجاست؟

رستوران ستاره ونک، بی‌دلیل به یکی از بهترین رستوران های چینی تهران تبدیل نشده است. این رستوران پرسنل مودبی دارد که حتماً در برخورد اول متوجه رفتار محترمانه و دوستانه آنها خواهید شد. تنوع بالای غذاهای آسیایی یکی دیگر از شاخصه‌های قابل تحسین این رستوران است که با وجود کیفیت بالا قیمت منصفانه دارند. غذاهای چینی در اینجا توسط ماهرترین سرآشپزها طبخ می‌شوند و به قدری لذیذ و خوش رنگ و لعاب هستند که اشتهای شما را نشانه می‌گیرند. حتماً میگوی عسلی و میگو با کره این رستوران را امتحان کنید و هر بار که به آنجا می‌روید یک غذای جدید از منوی آن انتخاب کنید. اسپرینگ رول، بیف مونگولین و بیف سشوان از بهترین غذاهای موجود در منوی این رستوران هستند.

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ونک، ابتدای خیابان سئول، پلاک ۱۲

رستوران های چینی تهران 

۶- رستوران چینی هتل پارسیان اوین

اگر دوست دارید در یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین رستوران های چینی تهران غذای چینی میل کنید، رستوران چینی هتل پارسیان اوین را انتخاب کنید. این رستوران یکی از از شیک‌ترین رستوران‌های هتل پارسیان اوین است و از کیفیت و سرویس‌دهی بسیار قوی برخوردار است. از این رستوران چینی نه تنها مهمانان هتل بلکه مردم عادی هم استفاده می‌کنند و از غذاهای چینی آن لذت می‌برند. هتل پارسیان اوین طرفدارهای غذای چینی زیادی را به دست آورده است و روزانه به تعداد زیادی از آنها خدمت‌رسانی می‌کند.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

تلفن : ۲۷۴۰۰

آشنایی با بهترین کافه های تولد تهران برای ثبت لحظات به یادماندنی

۷- رستوران چینی پیچ

رستوران نقلی پیچ یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران های چینی تهران است. شاید فضای این رستوران کوچک باشد اما همیشه شلوغ است و افراد باید با رزرو قبلی به آن مراجعه کنند. اگر یادتان برود از قبل برای خود میز رزرو کنید، ممکن است زمان زیادی را برای خالی شدن میز معطل بمانید. فضای دنج و آرام این رستوران بسیار دوست داشتنی است و خیلی زود عاشق دکوراسیون چوبی و ساده آن خواهید شد.

پرسنل رستوران چینی به حدی خوش برخورد و مودب هستند که شما احساس می‌کنید به خانه یک دوست دعوت شده‌اید. اصلاً برای همین است که یکی از بهترین رستوران های چینی تهران است. جالب است بدانید مالک این رستوران حتی به فکر سرگرمی مهمانان خود بوده است. برای همین در یک سمت رستوران داخل یک قفسه، انواع بازی‌های فکری را قرار داده‌ تا زمانیکه منتظر غذا نشستن، سرگرم شوند.از فضای دنج و صمیمانه این رستوران می‌توانید برای قرارهای دوستانه استفاده کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های منحصر به فرد آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران های چینی تهران 

سخن آخر

همه ما می‌دانیم که غذاهای چینی با استفاده از مواد غذایی ارگانیک و متنوع و همینطور شیوه‌های پخت سالم درست می‌شوند. بد نیست ما هم در کشور خودمان گاهی این غذاها را امتحان کنیم و از خواص بی‌نظیر طعم دهنده‌ها و ترکیبات لذیذ آن‌ها بهره‌مند شویم. از آنجا که این غذاها با ترفندهای خاص و سس‌های مختلف سرو می‌شوند، ممکن است تهیه آنها با همان طعم و شکل و ظاهر در خانه امکان‌پذیر نباشد. برای همین رستوران های چینی تهران حضور دارند تا لذت امتحان غذاهای چینی را با همان طعم‌های اصیل به ما عطا کنند. لیست این رستوران‌ها را در این مطلب ارائه دادیم تا شما هم بتوانید از خوردن این غذاهای عجیب و منحصر به فرد شگفت‌زده شوید. امیدواریم توانسته باشیم، این رستوران‌ها را با همان خصویات ویژه‌ای که دارند به شما بشناسانیم.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

اگر شما هم با رستوران های چینی تهران آشنا هستید، آن‌ها را در کامنت به دیگران معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا