بدون دسته بندی

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران را بیشتر بشناسید!

امروزه غذاهای ایتالیایی در اکثر رستوران‌ها سرو می‌شوند. دلیل این امر وجه اشتراک ذائقه ایتالیایی‌ها با ایرانی‌ها است. همین موضوع باعث شده است تا بیشتر ایرانی‌ها تمایل بسیار زیادی به خوردن غذاهای ایتالیایی داشته باشند. در نتیجه در سطح شهرها رستوران‌های بسیار زیادی هستند که انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سرو می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید با بهترین رستوران های ایتالیایی تهران آشنا شوید، خواندن ادامه این مقاله از سپنجا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

غذاهای ایتالیایی تنوع بسیار زیادی دارد. استیک‌های لذیذ، پیتزا، پاستا، انواع سوپ‌ها، سالادها با سس‌های مخصوص ایتالیایی و … از جمله غذاهای محبوبی است که طرفداران بسیار زیادی در بین ایرانیان دارد. غذاهای ایتالیایی برخلاف سایر غذاهای خارجی، جزو محدود غذاهایی است که نزدیکی بسیار زیادی با ذائقه ایرانی‌ها دارد و برای کسانی‌که عاشق خوردن غذاهای خارجی هستند، بسیار دلپذیر و لذیذ است.

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و قصد رفتن به یک رستوران ایتالیایی دارید، باید بگوییم که تعداد این رستوران‌ها بسیار زیاد است. به طوری که نمی‌توان گفت کدام رستوران نسبت به دیگری بهتر است. با این حال از جمله معروف‌ترین و خاص‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران شامل موارد زیر است:

۱- رستوران ایتالیایی برایتون

رستوران برایتون جزو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایتالیایی شهر تهران است که استیک‌های خوش‌طعم و پیتزاهای آن بسیار معروف است. اگرچه این رستوران دارای جای پارک اختصاصی نیست، اما اطراف این رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد؛ بنابراین نگرانی بابت پارک ماشین خود نخواهید داشت. همچنین شما می‌توانید قبل از آمدن به رستوران، میز مخصوص خودتان را رزرو کنید.

آدرس رستوران ایتالیایی برایتون : خیابان شهید بهشتی، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، نبش کوچه ۸، پلاک ۴۴

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۵۰۶۹۶۲

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشد: معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

۲- رستوران ایتالیایی بلامونیکا

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران رستوران بلامونیکا است. کیفیت غذا و سرویس‌دهی این رستوران در نوع خود مثال‌زدنی است. همچنین پرسنل این رستوران بدون دریافت هیچ حق سرویسی، تمامی کارها را برای شما انجام می‌دهند. این در حالی است که برخی از بهترین رستوران‌های تهران برای سرویس‌دهی هزینه‌ی جدایی دریافت می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران محیط بسیار زیبا با منظره‌ای رویایی است. به طوری که در شب چشم‌انداز منحصر به فردی دارد و یک ویوی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران، قیمت مناسب غذاهای آن در مقایسه با کیفیت بالای غذاهای آن است.

رستوران بلامونیکا

اگر می‌خواهید که دوست و یا شریک زندگیتان را مهمان کنید، پیشنهاد می‌کنیم که استیک مرغ، پنه سالوو، پیتزا دیابلو، بشقاب سبزیجات و بروسکتا را حتما امتحان کنید. لازم به ذکر است که این رستوران دارای یک ماشین اسپرسو است. در نتیجه می‌توانید یک شب رویایی را با خوردن یک فنجان قهوه در این شب تجربه کنید.

آدرس رستوران ایتالیایی بلا مونیکا: میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲.

آشنایی با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای یک روز عالی

۳- رستوران ایتالیایی سنسو

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی تهران هستید، قطعا رستوران ایتالیایی سنسو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. معمولا این رستوران میز خالی ندارد و باید برای خالی شدن میزها کمی صبر کنید. این رستوران ایتالیایی با استیک‌های بی‌نظیرش بسیار معروف است و باعث شده است تا مردم بسیاری به این رستوران کشیده شوند.

همچنین این رستوران بشقاب‌های مخصوص و سالاد سزار معروفی دارد که با سس بی‌نظیر خود یک غذای فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد. شعبه اولیه این رستوران در بلوار فردوس قرار دارد. اما به دلیل استقبال بسیار زیاد شعبه دیگر خودش را در خیابان نیاوران افتتاح کرده است. فضای بزرگ به همراه دکوراسیون شیک و لوکس یک فضای رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این شعبه رستوران حس خوب و یا همان سنسو یک فضای دیگری در تراس طبقه دوم دارد که در آنجا قلیان سرو می‌شود. اگر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها قصد رفتن به این رستوران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل میزها را رزرو کنید تا سرویس بهتری به شما ارائه شود.

آدرس رستوران ایتالیایی حس خوب و یا همان سنسو: بلوار فردوس، رامین جنوبی

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۳

این مطلب را هم بخوانید
پیست اسکی دیزین کجاست؟

۴- رستوران ایتالیایی بوکا

بدون شک یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران رستوران بوکا است. محیط آرام، تنوع بی‌نظیر و کیفیت عالی غذاهای این رستوران باعث شده است تا این رستوران یک گزینه‌ی مناسب برای یک شام دونفره باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که قیمت غذاهای این رستوران و حق السرویس آن، در مقایسه با سایر رستوران‌ها کمی بالا است. اما با توجه به خدمات و کیفیت غذاهای آن پشیمان نخواهید شد.

اگر می‌خواهید که خانوادگی به این رستوران بروید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رفتن میز را رزرو کنید. به این دلیل که فضای این رستوران نسبت به طرفداران آن بسیار کوچک است؛ بنابراین میزها به سرعت پر می‌شود. این رستوران در نزدیکی کاخ نیاوران قرار دارد؛ بنابراین بعد از یک روز گردش و بازدید از کاخ نیاوران، لذت خوردن یک ناهار ایتالیایی را در این رستوران از دست ندهید.

رستوران بوکا

استیک، پیتزا پریماورا، چیزبرگر بوکا، پیتزا مدیترانه‌ای و سیب‌زمینی سرخ کرده‌های رستوران بوکا جزو مواردی است که در اولویت انتخاب خود قرار دهید. کافی است یک بار امتحان کنید تا برای همیشه مشتری این رستوران شوید.

آدرس رستوران ایتالیایی بوکا شعبه نیاوران: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پور ابتهاج، پلاک ۳۰۳

آدرس رستوران ایتالیایی بوکا شعبه اوین: اوین، خیابان کچویی، تقاطع خیابان مهدیه

آدرس رستوران ایتالیایی بوکا شعبه دروس: خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، کوچه‌ی چیذری، کوچه‌ی زیارت طلب، پلاک ۱

۵- رستوران ایتالیایی جنارو و یا همان ژوانی

اگر قصد رفتن به یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران را دارید، رفتن به رستوران ایتالیایی جنارو را از دست ندهید. این رستوران جزو یکی از لوکس‌ترین و درجه‌ یک‌ ترین رستوران‌های تهران است. دلیل این امر وجود یک سرآشپز حرفه‌ای است که غذاهای اصیل ایتالیایی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند.

استیک‌های این رستوران در نوع خود بی‌نظیر است. از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران، پاستا با سس خوش عطر، بشقاب‌های مخصوص، پیتزا و … است که یک وعده به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از آنجایی که این رستوران با استقبال بسیار زیادی از افراد روبرو شده است، دارای چهار شعبه است؛ بنابراین در صورت شلوغ بدون یک شعبه می‌توانید میز مخصوص را از شعبه دیگر آن رزور کنید. از آنجایی که منطقه شرق تهران، رستوران ایتالیایی خوبی ندارد؛ بنابراین رستوران جنارو جزو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایتالیایی این منطقه است.

آدرس رستوران ایتالیایی جنارو شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد (امیرابراهیمی)، نبش کوچه لنکران

شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۷۷۳۳۳۰

آدرس رستوران ایتالیایی جنارو شعبه مرزداران: بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع ، 

آدرس وب سایت ژوانی مرزداران
شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۶۰۰۰۸

 آدرس رستوران ایتالیایی جنارو شعبه زعفرانیه: زعفرانیه – بالاتر از میدان الف
شماره تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۷۰۰۱

آدرس رستوران ایتالیایی جنارو شعبه کوروش: کوروش مال
شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۰۳۵۳۹۱

۶- رستوران ایتالیایی اندرو

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران رستوران اندرو است که در خیابان شیرازی جنوبی قرار دارد. یکی از جذابیت‌های این رستوران، جایزه پیش غذا و نوشیدنی آن است. به طوری که در صورت خرید یک غذا می‌توانید به صورت رایگان از پیش غذا و یا نوشیدنی این رستوران بهره‌مند شوید.

معروف‌ترین غذای این رستوران، استیک با سس قارچ مخصوص سرآشپز است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران منوی غذای مخصوص گیاه‌خواران است. سالادهای سبزیجات این رستوران یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای کسانی است که نمی‌خواهند غذاهای گوشتی مصرف کنند.

آدرس رستوران ایتالیایی اندرو: خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع مسکونی ونک پارک، ضلع شمال شرقی برج سبلان

اگر از طرفداران غذای سنتی هستید این مقاله برای شما است. معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران

۷- رستوران ایتالیایی مورانو

اگر عاشق خوردن پیتزاهای ایتالیایی هستید، رستوران ایتالیایی مورانو را جزو لیست انتخابی خود قرار دهید. پیتزاهای این رستوران به دلیل پخت در تنورهای هیزمی سنگی در دمای بالا شما را زیاد معطل نخواهد گذاشت. خمیر پیتزای این رستوران در نوع خود منحصر به فرد است و با فرمولی خاص تهیه می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا پیتزاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌ها متفاوت باشد.

این رستوران قدیمی از سال ۱۳۳۷ در تهران کار خودش آغاز کرده است و همیشه سعی کرده است تا غذاهای خودش را در کیفیت بالا نگه دارد. در این رستوران بیش از ۲۷ نوع پیتزا پخت می‌شود؛ بنابراین پیتزاهای این رستوران با هر سلیقه‌ای جور است.

علاوه بر پیتزا، پاستاها و اسپاگتی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد و دست شما را برای انتخاب غذا باز نگه می‌دارد. همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار بگیرد. این رستوران هم امکان حضوری و هم سفارش غذا به صورت آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین شیرینی فروشی های تهران برای عاشقان شیرینی

آدرس رستوران ایتالیایی مورانو: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان سوم
شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۵۱۰۰

مورانو از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

۸- رستوران ایتالیایی ادبرت

اگر عاشق خوردن سبزیجات هستید، رفتن به رستوران ایتالیایی ادبرت را در برنامه خود قرار دهید. این رستوران اگرچه فضایی کوچک دارد، اما محیط گرم و صمیمی آن قطعا شما را جذب خودش خواهد کرد. در این رستوران انواع پیتزاها و پاستاهای خوشمزه سرو می‌شود. اما پیتزاهای این رستوران بسیار معروف است و عاشقان پیتزا را به خود جذب می‌کند. علاوه بر غذاهای ایتالیایی انواع ساندویچ و سالاد نیز در منوی این رستوران وجود دارد.

همچنین شما می‌توانید سیب‌زمینی و چیپس و پنیر را به عنوان پیش غذا در آن جا سفارش دهید.

آدرس رستوران ایتالیایی ادبرت: کریمخان، خیابان حسینی، پلاک ۴۶

۹- رستوران ایتالیایی چارمیز

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران رستوران چارمیز است. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران سرو غذا به صورت خانگی و گیاهی است. این رستوران به دلیل دکوراسیون خانگی خود، یک فضایی صمیمی و گرم دارد. ظرفیت این رستوران تنها ۲۵ نفر است؛ بنابراین قبل از آمدن به این رستوران نسبت به خالی بودن صندلی‌ها اطمینان حاصل کنید.

یکی از جذابیت‌های ظاهری این رستوران وجود رومیزی‌های چهارخانه با میزهای چوبی آن است که نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. در این رستوران از ظروف سفالی و لیوان‌های قدیمی استفاده شده است.

آدرس رستوران ایتالیایی چارمیز: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه البرز، پلاک ۲/۱

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۰۸۳۹

آشنایی با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای یک روز عالی

۱۰- رستوران ایتالیایی پرانزو

پرانزو در زبان ایتالیایی معنی غذای میان روزی و یا همان ناهار را می‌دهد. اما برخلاف اسم این رستوران، شما می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را در این رستوران سرو کنید. طعم خاص و منحصر به فرد غذاهای این رستوران ایتالیایی، آن را از بقیه رستوران‌ها متمایز کرده و در بالای لیست بهترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد. با حضور در این رستوران انگار در یک شهر ایتالیایی مشغول خوردن غذا هستید.

کاسرول گوشت، سالاد سزار، پاستاهای عالی، مرغ و … از جمله غذاهایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را تست کنید. اگرچه فضای این رستوران نسبتا کوچک است، اما طعم بی‌نظیر غذاهای آن به یک بار امتحان کردن در این رستوران می‌ارزد.

آدرس رستوران ایتالیایی پرانزو: سهروردی شمالی، انتهای خیابان آپادانا غربی، بلوار قنبرزاده، نبش کوچه ۴، پلاک ۱۷

۱۱- رستوران ایتالیایی کاپری

اگر به دنبال یک رستوران در مکانی دنج و آرام می‌گردید، رستوران ایتالیایی کاپری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاپری جزو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران است که با غذاهای منحصر به فرد خود قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اخلاق خوب پرسنل در کنار پخش موسیقی ایتالیایی از جمله ویژگی‌های مثبت این رستوران است.

اگر قصد رفتن به رستوران کاپری را دارید، خوردن پیتزای مخصوص کاپری به همراه سس قرمز منحصر به فرد آن را از دست ندهید. همچنین می‌توانید قبل از سفارش غذا از پیش‌غذاهای خوشمزه این رستوران مانند سوپ و سالاد آن استفاده کنید.

آدرس رستوران ایتالیایی کاپری: خیابان مطهری، خیابان فجر، نبش خیابان کامیاب، پلاک ۲۵

اگر به غذای گیاهی علاقه دارید هم این رستوران‌ها را بهتر بشناسید. معرفی بهترین رستوران های گیاهی تهران

۱۲- رستوران ایتالیایی روکو

رستوران ایتالیایی روکو، جزو یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های ایتالیایی تهران واقع در شرق شهر است. این رستوران با تنوع غذایی بالای منوی آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. انواع پیش‌غذاهای مختلف به همراه انواع پیتزاها، پاستا و استیک از جمله غذاهایی است که می‌توانید از آنجا سفارش دهید.

آدرس رستوران ایتالیایی روکو: مجیدیه شمالی، سه‌ راه پیاله، خیابان ابوالحسنی، پلاک ۱۰۹
شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۳۴۳۱

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین رستوران های ایتالیایی تهران صحبت کردیم. اگر گذرتان به تهران افتاد می‌توانید خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی را در یکی از رستوران‌های معروف تهران امتحان کنید. همچنین برای داشتن یک شب رویایی دو نفره با غذاهای گرم و خوشمزه ایتالیایی می‌توانید یکی از رستوران‌های گفته شده در بالا را انتخاب کنید.

اگر شما هم تجربه‌ای از رستوران‌های ایتالیایی شهر تهران دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. برای اجاره سوئیت در تهران کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا