دیدنی های قشم

بازار مرجان قشم| معرفی+ آدرس+ مغازه ها+ عکس+ اقامتگاه و …

بازار مرجان قشم، از آن دسته از مراکز خریدی است که اگر قصد سفر به جزیره ی قشم را دارید حتما توصیه می شود که یک سری به آن بزنید.

در ادامه با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا هر آنچه که نیاز است درباره این مرکز خرید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

اطلاعات درباره ی بازار مرجان قشم

بازار مرجان قشم، در دو فاز ساخته شده است و به دلیل قرار داشتن در مجاورت مجتمع تجاری لولو سنتر به این نام نیز معروف شده است.

فاز اول بازار مرجان قشم دارای ۳ طبقه می باشد که در طبقه -۱ آن، هایپر مارکت بزرگی قرار دارد که انواع مواد غذایی نظیر خشکبار، تنقلات، لبنیات، فراورده های گوشتی، سبزیجات و میوه های ترو تازه در آن یافت می شود.

در بخش های دیگر این طبقه علاوه بر خوردنی های خوشمزه، انواع مواد آرایشی و بهداشتی نظیر صابون، شامپو، دستمال کاغذی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، خوشبو کننده ی هوا و … وجود دارد.

اقامت در سوئیت مبله در قشم

کامل ترین اطلاعات درباره سیتی سنتر قشم + عکس و اقامتگاه

نمایی از بازار مراجان قشم از بیرون

در همین طبقه از مجتمع تجاری مرجان قشم، لوازم مربوط به آشپزخانه و ظروف متنوع وجود دارد.

بازار فردوسی

در طبقه ی اول و دوم مجتمع تجاری مرجان قشم، ۶۰ واحد تجاری شامل فروشگا های پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، انواع کیف و کفش و صندل، اسباب بازی، انواع روتختی های متنوع، حوله و چمدان و لوازم التحریر و … می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
تمامی اطلاعات بازار ستاره قشم | +عکس و اقامتگاه

همچنین در طبقه دوم این مجتمع، ۸ واحد مسکونی نیز وجود دارد.

فاز دوم بازار مرجان قشم در ۵ طبقه و شامل واحدهای تجاری، اداری و مسکونی می باشد.

میانگین قیمت اجناس مرکز خرید مرجان قشم، مانند دیگر مراکز خرید این جزیره، پایین می باشد و از دلایل محبوبیت آن محسوب می شود.

به تازگی در طبقه بالای بازار مرجان قشم، رستورانی به نام جزیره، افتتاح گشته است که پس از گشت و گذار در مرکز خرید مرجان برای رفع گرسنگی و خستگی خود می توانید به آنجا مراجعه کرده و از منظره ی زیبا و طعم خوشمزه ی غذاهای آن، نهایت لذت را ببرید و خاطره ی خوبی را برای خود و همراهان خود ثبت نمایید.

اقامت در منزل مبله در قشم

نمایی از مغازه های بازار مرجان قشم

نحوه دسترسی به بازار مرجان قشم

اگر خودروی شخصی ندارید دست یابی به مجتمع تجاری مرجان قشم به وسیله ی تاکسی هایی که در سطح شهر تردد دارند میسر می باشد.

بازار ستاره قشم

آدرس بازار مرجان قشم کجاست؟

مرکز خرید مرجان قشم در بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها واقع شده است.

مطالعه بیشتر:لیست مراکز خرید قشم

نمایی از بازار مرجان قشم از داخل

اقامت در جزیره قشم

اگر قصد سفر به جزیره ی قشم را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، مطابق آنچه برای اقامت خود و همراهان خود در نظر گرفته اید، نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

اقامت در آپارتمان مبله در قشم

این مطلب را هم بخوانید
0 تا 100 بازار مروارید درگهان قشم را اینجا بخوانید! +عکس

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه ی بازدید و خرید از بازار مرجان قشم را دارید در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا