بدون دسته بندی

آشنایی با ۱۲ تا از بهترین هتل های نروژ 

این روزها در حال برنامه ریزی سفر به نروژ هستید، اما مسئله اقامت و رزرو هتل کمی نگرانتان کرده است؟ جای نگرانی نیست! در این مقاله از مجله گردشگری سپنجا قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های نروژ آشنا کنیم. می‌دانیم اقامت در یک هتل مناسب، همیشه مهم‌ترین بخش یک سفر خارجی بوده و هست چرا که اغلب بیشتر مسافران در خارج از کشور با محیط اطراف خود آشنا نیستند و به احتمال زیاد دوست یا آشنایی هم در آن مقصد ندارند. در چنین شرایطی، یک هتل درجه یک، با خدمات مناسب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

در این شکی نیست که نروژ یکی از چشمگیرترین مقصدهای سیاره ماست؛ کشوری است که بارها و بارها از آن به عنوان یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیا برای سفر یا زندگی نام برده شده است. با این حال شما هم چه بخواهید در تفرجگاه‌های عالی و سرسبز آن قدم بزنید و یا در شهرهای پاک و فرهنگ بوسیده آن گشت و گذار کنید، این ملت اسکاندیناوی با بیش از ده‌ها هتل بزرگ و کوچک، دغدغه هتل و ترانسفر و سایر مسائل مربوط به سفر را برایتان حل کرده است.

آشنایی با بهترین هتل های نروژ 

سفر به نروژ به عنوان کوهستانی‌ترین و مرفه‌ترین در بین کشورهای اسکاندیناوی، گاهی اوقات با برچسب قیمت های سنگین همراه است. اما به شما قول می‌دهیم که صرف هزینه برای سفر، در چنین کشوری ارزشش را دارد. در ادامه همراه سپنجا باشید تا با بهترین هتل‌های نروژ آشنا شوید.

۱- هتل والاکر

اولین هتلی که می‌خواهیم از بین بهترین هتل‌های کشور نروژ به شما معرفی کنیم، هتل والاکر است. این هتل یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های جهان است و از نسلی به نسل دیگر به ارث رسیده است. هتل پر رمز و راز والاکر با پیشینه تاریخی بیش از ۳۷۴ سال، نه تنها یک هتل معمولی نیست بلکه یک جاذبه و میراث فرهنگی محسوب می‌شود.

این هتل با ۲۲ اتاق بسیار زیبا و دیدنی در میان کوه‌های باشکوه، آبشارهای آبی و درخشان و بهترین مواردی که طبیعت نروژ می‌تواند ارائه دهد واقع شده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال مکانی بی‌نظیر و مملو از فعالیت‌هایی برای گذراندن تعطیلات خود هستید، یکی از اتاق‌های والاکر را برای خود رزرو کنید. پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و قایقرانی تنها برخی از فعالیت‌هایی است که می‌توان در این هتل که واقعاً از بهترین هتل های نروژ است انجام داد و لذت برد. جالب است بدانید کلیسای معروف استیو مربوط به قرن دوازدهم و یخچال طبیعی یوستدال در اطراف همین هتل قرار دارند.

هتل والاکر

۲- Amerikalinjen از هتل‌های نروژ

Amerikalinjen در یکی از پر جنب و جوش‌ترین و هنری‌ترین مناطق اسلو واقع شده است و محله‌های اطراف آن مملو از مقاصد بی‌شمار فرهنگی برای بازدید هستند. در نزدیکی سالن اپرا و ایستگاه مرکزی، این بنای تاریخی معماری هم محلی برای آرامش و هم ماجراجویی است. میهمانان می‌توانند کمی فراتر از درهای ورودی هتل قدم بگذارند تا به بسیاری از مراکز خرید، مراکز غذاخوری و اماکن تفریحی شهر دسترسی پیدا کنند.

برخی از امکانات این هتل شامل اتاق‌های شیک با سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و مایکروویو و همچنین تشک و تخت، روکش مبلی و بالش‌های پر، کتری برقی به همراه تجهیزات تهیه چای و قهوه، رستوران، وعده‌های غذایی برای کودکان، کلاس‌های یوگا، باشگاه بدنسازی و… می‌شود.

۳- Kirkenes Snowhotel

برای آشنایی با یکی دیگر از بهترین هتل های نروژ آماده هستید؟ Snowhotel نه یک هتل بلکه یک سرزمین عجیب زمستانی واقعی برای پیر و جوان است. این هتل دارای ۲۰ اتاق زیبا است که با برف و یخ تزئین شده‌اند. ممکن است سرد به نظر برسد، اما کیسه‌های خواب گرم و ضخیم شما را خوب نگه می‌دارند و اقامت شبانه را برایتان به تجربه‌ای باورنکردنی تبدیل می‌کنند. خدمه خوش رو و کاربلد این هتل به خوبی از شما مراقبت خواهند کرد و سکوت در طول شب به شما کمک می‌کند تا واقعاً خوب بخوابید.

قبل از رفتن به رختخواب، در رستوران Gabba یک وعده شام ​​قطبی، تهیه شده از مواد اولیه محلی به شما داده می‌شود. در این هتل برفی و یخی امکان انجام چندین نوع فعالیت زمستانی هیجان انگیز شامل سفر با یک تیم سگ هاسکی، سفر با اتومبیل برفی، پیاده روی با کفش‌های برفی، اسکی و ماهیگیری روی یخ و… وجود دارد. هتل از دسامبر تا اواخر آوریل افتتاح می شود به این ترتیب مطمئن شوید که رزرو خود را قبل انجام می‌دهید.

این مطلب را هم بخوانید
نوروز در گرجستان ، با فرهنگی بسیار شبیه به خودمان را از دست ندهید!

بهترین هتل های نروژ

۴- The Thief از بهترین هتل های نروژ

هتل دزد! شاید این یکی از عجیب و غریب‌ترین اسم‌هایی باشد که تاکنون شنیده‌اید اماواقعاً این هتل، دزد نام دارد. نام گذاری این هتل بیشتر به دلیل منطقه‌ایست که در آن واقع شده است. این منطقه‌ در مرکز شهر اسلو قبلاً پناهگاهی برای قاچاقچیان و سارقان بود اما امروز یکی از نواحی آینده شهر است که دارای رستوران‌ها، بارها، مغازه‌ها و موارد دیگر است.

به نظر می‌رسد هتل دزد اسلو، لوکس‌ترین هتل نروژ است. همچنین در فهرست طلای Condé Nast Traveller 2018 & 2019 قرار دارد. این تنها هتلی است که از بین همه هتل‌های نروژ این جایگاه را در این فهرست به دست آورده است. این از هر آنچه که نیاز است یک هتل خوب داشته و کامل داشته باشد برخوردار است.

۵- هتل کلاریون هاب

Clarion Hotel The Hub بزرگ‌ترین هتل نروژ با ۸۱۰ اتاق مهمان در دسته‌های مختلف در ۱۳ طبقه است. این هتل فقط دو دقیقه با ایستگاه مرکزی اسلو فاصله دارد و از آنجا به راحتی می‌توانید به هر آنچه اسلو ارائه می دهد برسید.

این هتل نیز در میان بهترین هتل های نروژ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هاب دارای یک قسمت استراحت با استخر، سونا و سالن بدن سازی مجهز، است. این هتل همچنین دارای دو بار و یک رستوران است که در آن از مواد محلی تهیه شده در غذاهایی با پیچ و تاب شهری استفاده می‌شود. برخی از مواد تشکیل دهنده در پشت بام The Hub خود هتل رشد می‌کنند، که این تنها یکی از پروژه‌های بسیاری است که هتل برای به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی خود آغاز کرده است.

هاب با ۲۴ اتاق جلسات و یک سالن انعطاف پذیر ۹۰۰ مترمربعی، برای کنفرانس‌ها، کنگره‌ها و سایر برنامه‌ها کاملاً مناسب است. این هتل همچنین یک فروشگاه pop up، یک کتابخانه و نمایشگاه  هنری کوچک را در خود جای داده است.

کلاریون هاب

۶- Det Hanseatiske از هتل‌های نروژ

هتل Det Hanseatiske در یک ساختمان قرن ۱۶ در قلب برگن، همسایه موزه Hanseatic واقع شده است. این هتل منحصر به فرد که امروز یکی از بهترین هتل های نروژ محسوب می‌شود، اتاق‌هایی منحصر به فرد به سبک روستایی ارائه می‌دهد که با رنگ‌ها و نقوش تیره و مخملی تزئین شده‌اند.

ساختمان هتل دارای اتاق‌هایی با دیوارهای چوبی با قدمت چند ساله، مبلمان چوبی و مبل‌های چرمی است. اکثر این اتاق‌ها دارای وان و دوش جداگانه هستند. دسترسی رایگان به اینترنت در دسترس است. این هتل بخشی از منطقه Bryggen میراث جهانی یونسکو است.

مطالعه بیشتر: زیباترین و بهترین مکان های نروژ

۷- هتل استالهایم

 یافتن یک هتل تاریخی ایده آل در استالهایم کار سختی نیست. به هتل استالهایم خوش آمدید، این هتل گزینه بسیار خوبی برای مسافران با سلیقه و خاصی مانند شماست. اکثر اتاق‌های مهمان در هتل استالهایم دارای فضای نشیمن و چشم انداز پانوراما از دره هستند.

هتل با نمایش وسیعی از اشیای عتیقه مجهز شده است. موزه مردمی استالهایم در فضای باز در محل واقع شده است. بدون شک این هتل از بهترین هتل های نروژ است چرا که در جایی واقع شده است که انگار قطعه‌ای از بهشت است. از فعالیت‌های محبوب در این منطقه می‌توان به پیاده روی، رفتینگ و اسب سواری اشاره کرد.

این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، دربان و تراس آفتابی است و شما می‌توانید در طول اقامت خود با دنیا در ارتباط باشید زیرا هتل استالهایم به مهمانان اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. بعلاوه، هتل استالهایم صبحانه رایگان ارائه می‌دهد و برای مهمانان با وسیله نقلیه، پارکینگ رایگان در دسترس قرار داده است.

استالهیام

۸- هتل استراند فیویک از بهترین هتل های نروژ

هتل Strand Fevik یکی از معدود هتل‌های باقیمانده نروژ است که به سبک کارکردگرایانه ساخته شده است. این هتل پس از بازسازی اخیر، به محل اصلی برگزاری دوره‌ها، کنفرانس‌ها، تعطیلات و عروسی‌ها تبدیل شده است. معماری ساختمان جدید مدرن در هماهنگی کامل با قسمت تاریخی بنا شده است و از جنوبی‌ترین سالن ضیافت از منظره دریا و تپه‌های شنی نرم بیرون از درها می‌توان لذت برد. بدون شک این هتل از بهترین هتل های نروژ است.

از سال ۱۹۳۷، هتل استراند فیویک به عنوان یک پناهگاه عجیب و غریب در مجمع الجزایر ظاهر شده است. این هتل جذابیت جادویی برای مردم دور و نزدیک داشته است و چندین نام مشهور از هتل بازدید کرده و به داستان‌های مهیج کمک کرده‌اند. نویسنده رولد دال بیش از ۳۰ سال به همراه همسر برنده اسکار خود پاتریشیا نیل میهمان ثابت این هتل بود.

این مطلب را هم بخوانید
قلعه والی ایلام شکوه معماری قاجار

هتل با تعهد پرشور  و ارائه استانداردها اداره می‌شود. به همین دلیل می توانید به عنوان مهمان انتظار خدمات و انواع تفریحات را داشته باشید. این هتل در دسته هتل‌های کلاسیک نروژ قرار می‌گیرد.

استراند فیوک

۹- Thon Hotel Rosenkrantz

هتل Thon Rosenkrantz Bergen یک هتل کنفرانسی مدرن و تازه بازسازی شده در قلب مرکز شهر برگن است که فقط چند قدم با بازار ماهی و Floybanen فاصله دارد. اتاق‌های جدید این هتل مجهز به روپوش مبل و تخت، تلویزیون هوشمند، آب گرم، سیستم تهویه و یک سری تجهیزات دیگر است تا مهمانان احساس فوق‌العاده‌ای از حضورشان در این اتاق‌ها داشته باشند.

اگر دوست دارید در کنار برگن معروف و بیشتر جاذبه‌ها و رستوران‌های آن اقامت داشته باشید، سعی کنید در این هتل برای خود جا رزرو کنید. این یکی از بهترین هتل های نروژ است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

مطالعه کنید: آشنایی با بزرگترین آبشارهای جهان

۱۰- هتل ساگا در اسلو

هتل Saga Oslo Central درست در مرکز شهر اسلو واقع شده است، فقط چند قدم از هر آنچه اسلو در فرهنگ، خرید و زندگی شبانه ارائه می‌دهد فاصله دارد. این هتل زیبا شما را به یک ویلای زیبا  خوشامد می‌گوید که با فضایی سلطنتی در انتظار شماست. این اتاق‌ها با مبلمان‌های با کیفیت بالا از کوسن‌های تزئینی ابریشمی، کاغذ دیواری با طرح طلایی و صندلی‌های تودوزی نوستالژیک ارائه می‌شوند. یک صبحانه آرام و یک فنجان قهوه نشاط آور در اتاق صبحانه دوست داشتنی این هتل زیبا لذت ببرید.

اتاق‌های شیک این هتل خانوادگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند و میهمانان می‌توانند از دوش، ملحفه، حمام و حوله استفاده کنند.

بهترین هتل های نروژ

۱۱- هتل بریستول از بهترین هتل های نروژ

یکی دیگر از بهترین هتل های نروژ ، هتل بریستول در قلب اسلو است. هتل باشکوه و تاریخی بریستول برای اولین بار در سال ۱۹۲۰ درهای خود را باز کرد. این هتل با تاریخچه‌ای غنی در دیوارهای خود و فضای داخلی به روز شده و زیبایش قادر است شما را به گذشته خود بازگرداند. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و راحت، یک اتاق تناسب اندام کاملاً مجهز، اتاق‌های کنفرانس و کلی خدمات دیگر کاملاً مجهز و باکیفیت است.

۱۲- هتل رادیسون بلو پلازا اسلو نروژ

هتل Radisson Blu Plaza بلندترین هتل نروژ است که دارای ۶۷۸ اتاق و سوئیت است. هتل در کنار ایستگاه راه آهن مرکزی و با دسترسی آسان به فرودگاه واقع شده است. مراکز خرید و گشت و گذار در اطراف این هتل بسیار است. مهمانان از دسترسی رایگان به استخر شنا در طبقه ۳۵ و Plaza Fitness در طبقه ۳۷ برخوردار هستند. سرویس دربان، پارکینگ نوار و سرویس اتاق در دسترس است.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های نروژ از امکاناتی نظیر: کتری برقی، رادیو، اتاق‌های خانوادگی، صندوق امانات، بالش پر، منظره دریا،فضای نشیمن، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی رایگان، کفش مخصوص دوش، کفهای چوبی یا پارکت،  درپوش دوش، غذاخوری، پارکینگ، کیت کمک‌های اولیه، سوکت نزدیک تخت، توالت فرنگی، وعده‌های غذایی کودکان، رستوران و… می‌شود.

رادیسون هتل

سخن آخر…

بدون شک انتخاب بهترین مکان برای اقامت در نروژ به شدت بر سفر شما تأثیر می‌گذارد. درست است  که کل کشور نروژ زیبا و خیره کننده است، اما از نظر منطقه بسیار متفاوت است و دانستن اینکه دقیقاً چه فعالیت‌هایی را می‌خواهید انجام دهید در انتخاب بهترین منطقه برای شما کلیدی خواهد بود.

در این مقاله از سپنجا برای کمک به شما در جستجوی بهترین هتل‌های کشور نروژ، کوشیدیم تا بهترین و زیباترین هتل‌های نروژی را در عالی‌ترین مناطق جمع‌آوری کنیم. امیدواریم توانسته باشیم کمکی هر چند اندک در حل این دغدغه کرده باشیم. در هر یک از این هتل‌ها که اقامت کردید فقط کافیست کمی فراتر از درهای ورودی هتل قدم بگذارید تا به بسیاری از مراکز خرید، مراکز غذاخوری و اماکن تفریحی شهر دسترسی پیدا کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا