دیدنی های شیراز

آشنایی با بهترین هتل های شهر شیراز

شیراز با آثار تاریخی چند هزار ساله خود، جزو یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایران به شمار می‌رود. در کنار این جاذبه‌های تاریخی، شیراز طبیعت بسیار زیبایی دارد. همین ویژگی باعث شده است تا این شهر در بین گردشگران داخلی و خارجی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار باشد. در نتیجه این شهر دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی است. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با هتل های شهر شیراز آشنا کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

برای اجاره سوئیت در شیراز روی لینک کلیک کنید.

معرفی هتل های شهر شیراز | ۱۱ هتل بزرگ در شیراز

شیراز جزو آن دسته از شهرهایی است که بسیار گردش پذیر است و معمولا افراد بسیاری برای سفر این شهر را انتخاب می‌کنند. شهر زیبای شیراز مرکز استان فارس است و به دلیل جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار زیاد، اقامتگاه‌های بسیار خوبی نیز دارد. اما تنوع این اقامتگاه‌ها و هتل‌ها بسیار زیاد است. به طوری که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند.

اگر شما هم در سفر به شیراز، قصد اقامت در یک هتل خوب را دارید، پیشنهاد ما به شما یکی از هتل‌های زیر است.

۱- هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز

اگر از شیرازی‌ها، آدرس یکی از معروف‌ ترین هتل‌های شیراز را بپرسید، قطعا هتل بزرگ شیراز را به شما معرفی خواهند کرد. این هتل در کنار دروازه قرآن شیراز ساخته شده است و به دلیل قرارگیری آن بر روی بلندی، منظره‌ای زیبا دارد. هتل لوکس و منحصر به فرد بزرگ، به دلیل برخورداری از بهترین امکانات و خدمات، به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر شیراز به شمار می‌رود.

از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نزدیکی هتل بزرگ به اماکن تاریخی شیراز مانند حافظ، سعدی، تخت جمشید، و …
  • دسترسی آسان به باغ‌های شیراز
  • قرار داشتن در مسیر اصلی شهر و …

همین ویژگی‌ها باعث می‌شود تا اقامت در این هتل، یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم بخورد.

از جمله امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات باربری و اتاق چمدان
  • اتاق بازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و سالن ورزشی
  • خدمات پزشکی
  • نمازخانه
  • استخر، سونا، جکوزی و خشکشویی
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی
  • کافی‌نت و اینترنت در لابی
  • رستوران، کافی‌شاپ و مرکز خرید
  • آسانسور و خدمات برای معلولین
  • صندوق امانات
  • فضای سبز و …

هتل بزرگ شیراز

همچنین شما می‌توانید از امکاناتی مانند صبحانه، یخچال، مبلمان، میز تحریر، پاور سوئیچ، چای ساز، دراور، روم سرویس، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، آب رایگان، بالکن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون، حمام، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و غیره در اتاق خود بهره‌مند شوید.

هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از هتل های شهر شیراز دارای اتاق‌های بسیار متنوع از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق کانکت چهار تخته است.

۲- هتل پنج ستاره زندیه شیراز

اگر برای سفر ماه عسل خود به دنبال یک هتل منحصر به فرد هستید، هتل زندیه شیراز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل جزو یکی از محبوب ترین هتل های شهر شیراز به شمار می‌رود. این هتل با امکانات عالی خود یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های این هتل به صورت دو تخته دبل، توئین و رویال سوئیت است و با پذیرایی خاص خود، برای مهمانان چیزی کم نخواهد گذاشت.

از جمله امکانات هتل زندیه می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران گل سرخ، کافه آبشار، کافی شاپ ایتالیایی، رستوران لوتوس اشاره کرد. با توجه به امکانات متنوع، در هتل زندیه اقامت راحتی را تجربه خواهید کرد. یکی از ویژگی های مثبت هتل زندیه شیراز، نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند ارگ کریم خان زند است.

هتل زندیه

۳- هتل پنج ستاره هما

یکی از هتل های شهر شیراز هتل هما است. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل مکان قرارگیری آن است. شما می‌توانید از این هتل به تمام نقاط شیراز دسترسی راحت‌تری داشته باشید. علاوه بر این نزدیکی این هتل با رودخانه خشک و پارک شهر شیراز باعث شده است تا از هوای دلپذیری برخوردار باشد. منظره زیبای اتاق‌های هتل هما شیراز به سمت باغ‌های پرگل و کوه‌های بلند، جذابیت آن را دوچندان کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
نارنجستان قوام

این هتل اگرچه قدمت بسیار زیادی دارد، اما همچنان جزو یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود. بنابراین اگر می‌خواهید که در سفر به شیراز از نظر اقامتی جای مناسب و راحتی داشته باشید، هتل هما را جزو لیست انتخابی خود قرار دهید. این هتل در جنب بوستان آزادی قرار دارد و با معماری زیبای خود جزو یکی از زیباترین هتل های شیراز به حساب می‌آید.

امکانات موجود در هتل همای شیراز عبارتند از:

  • کتابخانه، روزنامه
  • سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس
  • خودپرداز
  • لابی شیک، پذیرش ۲۴ ساعته، تلویزیون در لابی و اینترنت در لابی
  • آسانسور و خدمات برای معلولین
  • فروشگاه، مرکز خرید، کافی شاپ
  • آژانس مسافرتی
  • آتلیه
  • نمازخانه
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • اتاق چمدان، پارکینگ، فضای سبز، دستگاه واکس کفش

هتل هما

همچنین از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، تلویزیون، صبحانه، مبلمان، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس و غیره اشاره کرد. وجود این امکانات متنوع هتل هما را به یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل های شهر شیراز تبدیل کرده است.

این هتل دارای انواع اتاق‌ها مانند اتاق یک تخته، دو تخته دبل، سوئیت جنرال یک خوابه دو نفره است. شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت تخت‌ها یکی از اتاق‌های مناسب خود را انتخاب کنید.

۴- هتل پنج ستاره چمران شیراز

مرتفع ترین هتل شیراز هتل چمران است. این هتل پنج ستاره با ۲۵۰ اتاق و سوئیت، حق انتخاب‌های بسیار زیادی را برای شما فراهم می‌کند. امکانات اتاق‌های یک نفره این هتل با سایر اتاق‌های آن هیچ تفاوتی ندارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است. از جمله رستوران‌های هتل چمران می‌توان به رستوران ایتالیایی داوینچی، رستوران پانوراما، رستوران سنتی باربد اشاره کرد.

هتل چمران شیراز در بلوار چمران در بهترین نقطه آب و هوایی شهر شیراز قرار گرفته است و با چشم‌انداز بی‌نظیر، اقامتی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات ویژه هتل چمران به عنوان یکی از هتل های شهر شیراز می‌توان به پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، آتلیه، چایخانه سنتی، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد.

همچنین در اتاق‌های هتل چمران امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، صبحانه، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، چای ساز و غیره وجود دارد. به علاوه شما می‌توانید از خدمات منحصر به فرد مجموعه ورزشی چمران مانند ماساژ دکتر فیش، حمام مغربی، آروماتراپی و غیره نیز استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید سری به سایت هتل چمران شیراز بزنید.

هتل چمران از بهترین هتل های شهر شیراز

۵- هتل پنج ستاره پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس جزو یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود و با خدمات کاملی که به شما ارائه می‌دهد، یک خاطره‌ی بیادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل دسترسی آن به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر زیبای شیراز است. هتل پرسپولیس شیراز در حد فاصل چهار راه حافظ به میدان قائم قرار گرفته است.

از جمله خدمات و امکانات هتل پرسپولیس، به عنوان یکی از هتل های شهر شیراز می‌توان به اینترنت در لابی، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، کافی‌شاپ، رستوران، تلویزیون، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آرایشگاه، خدمات پزشکی و غیره اشاره کرد.

همچنین امکانات اتاق‌های هتل پرسپولیس شامل تلویزیون، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش است.

۶- هتل چهار ستاره پارسیان شیراز

بلوار کریم خان زند جزو یکی از قسمت‌های شهر شیراز است که اقامتگاه‌های بسیاری در آن قرار گرفته است. اگر به دنبال یک اقامتگاه دنج و آرام هستید، هتل پارسیان شیراز گزینه انتخابی مناسب برای شما است. این اقامتگاه محبوب شیراز از ۶۱ واحد اقامتی شامل سوئیت‌های سه نفره به بالا و اتاق‌های دو تخته دبل و توئین تشکیل شده است.

بعد از یک روز گشت و گذار در شهر زیبای شیراز می‌توانید غذای خود را در رستوران هتل نوش جان کنید. در این رستوران، انواع غذاهای شیرازی مانند کلم پلو طبخ می‌شود. اگرچه امکانات هتل چهار ستاره پارسیان شیراز مانند دیگر هتل های شهر شیراز نیست، اما برخی امکانات آن مانند داشتن غرفه‌های مختلف صنایع دستی یک برتری نسبت به سایر هتل‌ها است. شما می‌توانید برای خرید سوغاتی گشتی در این قسمت از هتل بزنید.

هتل پارسیان

۷- هتل چهار ستاره الیزه شیراز

هتل الیزه به عنوان یکی از هتل های مجلل شیراز شناخته می‌شود. این هتل برخلاف سایر هتل‌های شیراز طراحی سنتی دارد و در قسمت مسکونی شهر قرار گرفته است. قرار داشتن در بخش مسکونی بدین معنا نیست که به قسمت‌های مختلف شهر دسترسی نداشته باشد. برعکس تصور بسیاری از شما، این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و نقاط مختلف شهر، جزو یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود.

این مطلب را هم بخوانید
بهشت زیبای تنگ براق اقلید در فارس

از جمله ویژگی‌های مثبت هتل الیزه شیراز می‌توان به رستوران خوب و معروف آن اشاره کرد. همچنین کافی شاپ این هتل از منوی بسیار عالی برخوردار است. خدمات ۲۴ ساعته اتاق، تور، سونا، جکوزی، پارکینگ، استخر، اطفاء حریق، سالن بازی مخصوص کودکان و غیره از جمله امکانات این هتل چهار ستاره است.

۸- هتل چهار ستاره ستارگان شیراز

هتل چهار ستاره ستارگان، جزو هتل های خوب شیراز به شمار می‌رود. اکثر هتل های شهر شیراز در منطقه‌ای عالی ساخته شده‌اند. هتل ستارگان شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در بلوار آزادی شیراز قرار گرفته است. هتل ستارگان از ۱۴ طبقه به همراه آسانسور و ۴۲ اتاق و سوئیت‌‌های دو تخته و سه تخته تشکیل شده است.

امکانات عالی این هتل از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده است تا بیشتر گردشگران هنگام رزرو هتل در شیراز به هتل ستارگان نیز فکر کنند. علاوه بر موقعیت عالی این هتل، در کنار آب و هوای بی‌نظیر آن در انتخاب این هتل بی‌تاثیر نیست. تلویزیون، ماهواره، اینترنت، حمام، رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ و غیره از جمله امکانات این هتل و اتاق‌های آن است.

۹- هتل سه ستاره ارگ شیراز

در بین بهترین هتل های سه ستاره شهر شیراز هتل ارگ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. نزدیکی این هتل به رودخانه خشک شیراز از جمله عواملی است که باعث شهرت و محبوبیت این هتل شده است. محبوبیت هتل ارگ به خاطر آب و هوای دلنشین در کنار دید زیبای اتاق‌های این هتل است.

۶۴ اتاق هتل سه ستاره ارگ از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. از جمله آن می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، استخر، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

۱۰- هتل پنج ستاره پارس

هتل های شهر شیراز بسیار زیاد است. اما اگر به دنبال یک هتل مجلل و لوکس هستید، هتل پارس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در یک منطقه‌ی آرام و دنج قرار گرفته است. اگر علاقه‌مند به منطقه‌ای آرام برای اقامت چند روزه خود در شیراز هستید،  هتل پنج ستاره پارس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فاصله این هتل با جاذبه‌های شهر شیراز بسیار زیاد نیست؛ بنابراین می‌توانید اقامت خوبی را در آن تجربه کنید.

اگر این هتل را برای اقامت خود در شهر شیراز انتخاب کردید، حتما رفتن به کافی‌شاپ و کافه‌تریای آن را جزو برنامه‌های خود قرار دهید. از جمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان به تالار پذیرایی، پارکینگ، چایخانه سنتی، خدمات تور، سونا، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط و غیره اشاره کرد.

هتل پارس

۱۱- هتل چهار ستاره رویال شیراز

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر شیراز هتل رویال است که با امکانات بسیار عالی خود، یک اقامتگاه بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل، نزدیکی آن به دروازه قرآن و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر شیراز است. به دلیل مجاورت با جاذبه‌های طبیعی شیراز، انگار این هتل برخلاف سایر هتل های شهر شیراز در یک شهرک تفریحی و توریستی قرار گرفته است.

این هتل دارای یک رستوران بسیار معروف به نام رستوران پالیز است که در آن باکیفیت‌ترین غذاهای شیرازی طبخ می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، استخر، پارکینگ، کافی‌شاپ، اینترنت، سالن کنفرانس، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین هتل های شیراز صحبت کردیم. ۱۱ هتل مجلل و شیک را به همراه اطلاعات مربوطه، به شما معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه رفتن به یکی از این هتل‌های گفته شده در بالا را دارید، می‌توانید زیر همین پست نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین در صورت تمایل به رزرو هر کدام از این هتل‌ها می‌توانید از سپنجا نسبت به قیمت هتل در شیراز اطلاعات کسب کنید. برای این کار کافی است تا با ورود به صفحه رزرو هتل نسبت به ویژگی‌های این هتل‌ها اطلاعات کامل بدست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا