جاهای دیدنی ایران

آشنایی با بهترین هتل های خرمشهر

خرمشهر یکی از شهرهای دیدنی استان خوزستان است که بسیاری از مسافران در هنگام سفر به اهواز برای دیدن آن برنامه‌ریزی می‌کنند. معرفی بهترین هتل های خرمشهر برای گردشگران در اولویت قرار دارد، چرا که اقامت در هتلی با امکانات مناسب و درخور توجه، لذت سفر را دو چندان می‌کند. با سپنجا همراه باشید تا با پنج هتل برتر خرمشهر آشنا شوید. هم چنین از طریق سپنجا می توانید اجاره سوئیت در خرمشهر و رزرو آن را نیز انجام دهید.

درباره خرمشهر

خرمشهر در سال‌های جنگ تحمیلی حوادث دردناکی را تجربه کرده است. این شهر خون و قیام برای همه ما ایرانیان مقدس است و تا ابد نامش در ذهن‌ها می‌ماند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی بین دو رودخانه کارون و اروند رود و در حاشیه شمال غربی خلیج فارس واقع شده است. علاوه‌بر این خرمشهر در انتهای مرز خاکی کشور قرار دارد و لقب دومین برند کانتینری را از آن خود کرده است. این شهر تا به اکنون چندین بار مورد تجاوز دشمنان از جمله عراق واقع شده است. شاید دلیل اصلی آن به موقعیت استراتژیکی و وجود ذخایر نفتی در خرمشهر مربوط باشد.

با این که سال‌های زیادی از جنگ با عراق می‌گذرد، اما هنوز هم ردپای جنگ در گوشه و کنار خرمشهر دیده می‌شود. اما عروس جنگ به این سادگی‌ها پا پس نمی‌کشد و با داشتن ساحل و نخلستان‌های زیبا، موزه جنگ و جاذبه‌های دیدنی دیگر و مردمانی خونگرم و صمیمی از گردشگران جنوب کشور پذیرایی می‌کند.

درباره خرمشهر

وضعیت آب و هوای خرمشهر

خرمشهر در ناحیه‌ای پست و هموار قرار دارد. این شهر مانند بسیاری دیگر از شهرهای جنوبی کشور در طول سال شاهد بارندگی آنچنانی نیست و دارای آب و هوای نیمه بیابانی است. آب و هوای آن در فصل تابستان گرم و در زمستان معتدل است. با توجه به وضعیت آب و هوای این شهر، فصل بهار و زمستان بهترین زمان سفر و اقامت در بهترین هتل های خرمشهر است. بسیاری از مسافران جنوب کشور با تور نوروزی خرمشهر به این دیار گرم و صمیمی سفر می‌کنند.

لیست بهترین هتل‌ های خرمشهر

اکنون که در مورد شهر خرمشهر، جاذبه‌های دیدنی و بازارهای خرید آن اطلاعات کافی به دست آورید، نوبت به معرفی بهترین اقامتگاه‌های آن رسیده است. در سفر به این شهر می‌توانید براساس بودجه و سطح انتظارات خود در هتل‌، مهمانسرا یا اقامتگاه‌های بومگردی اقامت داشته باشید. البته بهترین هتل های خرمشهر از لحاظ قیمت خیلی گران نیستند. به همین خاطر خیلی از مسافران ترجیح می‌دهند در طول سفر خود در هتل‌های شهر اقامت داشته باشند.

هتل رویال اروند خرمشهر

اگر به دنبال این هستید که یکی از بهترین هتل های خرمشهر را برای اقامت خود و خانواده‌تان رزرو کنید، بی‌شک هتل چهار ستاره رویال انتخاب ایده‌الی است. این هتل از سال ۱۳۹۹ میزبان گردشگران خرمشهر است. دارای ۷ طبقه و ۵۰ اتاق شیک و تمیز است. هتل رویال از جهت بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. اول اینکه هتلی تازه ساخت بوده و امکانات مناسبی دارد. دلیل دوم محبوبیت این هتل، موقعیت مکانی مناسب آن است که در خیابان حافظ نو و نزدیک مجتمع تجاری امام رضا قرار دارد. امکانات هتل شامل لابی، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، اتاق چمدان،روم سرویس، تلفن، اینترنت، مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز و … است.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین مکان های کرمانشاه

هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر

یکی از بهترین هتل های خرمشهر که مدت زمان زیادی از فعالیت آن نمی‌گذرد، هتل آپارتمان بارمانی است. این هتل شیک در سال ۱۳۹۷ در جاده ساحلی شهر احداث شد. اگر به دنبال اقامتگاهی نوساز و تمیز و با امکانات مناسب هستید، هتل سه ستاره بارمانی گزینه‌ی خوبی است. تمام امکاناتی که برای اقامتی راحت و دلنشین انتظار می‌رود، در این هتل فراهم شده است. پارکینگ، آسانسور، لابی، تلویزیون، کافه، رستوران، سالن صبحانه خوری، روزنامه، اینترنت، روم سرویس، تبدیل ارز، دستگاه واکس کفش و خدمات بیدارباش بخشی از امکانات این هتل سه ستاره هستند.

مطالب بیشتر: آشنایی با بهترین هتل های خرمشهر

هتل نگین اروند خرمشهر

یکی از بهترین هتل های خرمشهر در خیابان مسجد جامع، چهارراه فردوسی قرار دارد. در حال معرفی هتل نگین اروند هستیم. این اقامتگاه به خاطر ارائه امکانات و خدمات مناسب و پرسنل با تجربه، موفق به کسب دو ستاره شده است. طبق نظرسنجی‌ها،‌ مسافران هتل از نظافت و تمیزی اتاق‌های آن راضی بوده‌اند. هتل نگین اروند دارای امکاناتی از قبیل لاندری، تهویه مطبوع، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، اتاق چمدان و صندوق امانات است. علاوه‌بر این با جاذبه‌های گردشگری خرمشهر همچون جزیره مینو  مسجد جامع فاصله کمی دارد.

بهترین هتل های خرمشهر

هتل سبز خرمشهر

این هتل در سال ۱۳۷۶ در سه طبقه احداث گردید و در مجموع دارای ۲۳ اتاق و سوئیت است. هتل سبز از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی از سطح متوسطی برخوردار است. از امکانات هتل می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، کافه، رستوران، اتو، لابی، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. یکی از نقاط ضعف این هتل شاید عدم داشتن آسانسور باشد. البته اگر مشکل پا درد ندارید، کنار آمدن با آن راحت است. هتل سبز در میدان معلم قرار دارد. بنابراین با توجه به موقعیت آن دسترسی به جاذبه‌های دیدنی برای مسافران خرمشهر راحت خواهد بود.

هتل آپارتمان نسترن خرمشهر

اگر قصد دارید در یکی از بهترین هتل های خرمشهر اقامت داشته باشید، پیشنهاد سپنجا هتل آپارتمان نسترن است. این هتل در سال ۱۳۹۵ در منطقه بلوار بیت المقدس و درسه طبقه احداث شده است. دارای ۱۲ سوئیت تک خوابه و دو خوابه است. هتل آپارتمان دو ستاره نسترن از  امکانات مطلوبی برای اقامت راحت مسافران برخوردار است. لابی، لاندری، صندوق امانات، اینترنت، یخچال، حمام، سیستم تهویه مطبوع و چای‌ساز تنها بخشی از امکانات آن هستند. تمام پرسنل این هتل آموزش دیده هستند و با کمال ادب و احترام به درخواست های مسافران عمل می‌کنند. از دیگر برترهای هتل آپارتمان نسترن می‌توان به فاصله نزدیک آن با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر اشاره کرد.

هتل نسترن

جاذبه‌های گردشگری خرمشهر

شهر دوست‌داشتنی خرمشهر به خاطر داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مقصد مسافران زیادی از جای جای ایران است. اگر قصد سفر به دیار مردمان دلاور و صبور را دارید، پیش از برنامه‌ریزی برای سفر بهتر است درباره جاذبه‌های گردشگری آن کمی مطالعه کنید.

تالاب ناصری

دیدن تالاب و پرندگان مهاجر برای همه ما لذت‌بخش است. یکی از جاذبه‌های دیدنی پرطرفدار خرمشهر، تالاب ناصری است که در ۱۶ کیلومتری آن واقع شده است. این تالاب محل امنی برای امرار معاش پرندگان مهاجر است. در فصل زمستان پرندگان آبزی و کنار آبزی به تالاب ناصری پناه می‌آورد و منظره رویایی ایجاد می‌کنند. آب‌های شیرین تالاب محل مناسبی برای رشد و نمو ماهی‌های مختلف همچون شلج، بیاح، شانک و بوشلمبو است. صید ماهی و قایق‌رانی در تالاب سرسبز ناصری نهایت لذت را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی ده آبشار زیبای ایران

تالاب ناصری

موزه جنگ

ساختمان این موزه پیش از جنگ یعنی در سال ۱۳۰۹ به منظور بخش اداری شرکت نفت ساخته شد. در هنگام جنگ نیروهای بعثی به خاطر بنای محکم از آن به عنوان پایگاه دیده‌بانی استفاده می‌کردند. موزه جنگ خرمشهر در حال حاضر یکی از جاذبه‌های دیدنی محسوب می‌شود که دارای چهار بخش‌ مختلف از جمله بخش مقاومت، اشغال، آزادی‌سازی و بازسازی خرمشهر است. در سالن‌های مختلف این موزه آثار و یادگاری‌های دوران جنگ و شهیدان ‌دلاور به نمایش گذاشته شده‌اند. برخی از بهترین هتل های خرمشهر در فاصله نزدیک از موزه جنگ قرار دارند، برای دسترسی راحت به این مکان دیدنی می‌توانید در هتل های نزدیک آن اقامت کنید.

مطالعه کنید: راهنمای سفر به خرمشهر

موزه جنگ

جزیره مینو

در سفر به خرمشهر قرار نیست که فقط از آثار تاریخی جنگ بازدید کنید. اگر دیدن نخلستان‌ها و نیزارها شما را به وجد می‌آورد، رفتن به طبیعت بکر و زیبای جزیره مینو را در لیست برنامه خود قرار دهید. این جزیره دیدنی در ۱۰ کیلومتری خرمشهر واقع شده است و از طریق یک پل فلزی به خرمشهر و آبادان وصل شده است. در هنگام بازدید از جزیره مینو  از خوردن غذاهای جنوبی لذیذ مضیف‌های اطراف آن به خصوص مضیف حاج عبدالله غافل نشوید.

پارک ساحلی خرمشهر

اگر دوست دارید در طبیعت خوش آب‌وهوای خرمشهر اندکی وقت بگذارید، پارک ساحلی پیشنهاد خوبی است. این پارک زیبا در روستای بدریه قرار دارد. با وجود یک رودخانه خروشان در کنار آن دیگر کمبودی را حس نخواهید کرد.

پل شهید جهان آرا

قدم زدن روی پل شهید جهان آرا و دیدن غروب زیبای خرمشهر، بی‌شک یکی از هیجانات سفر محسوب می‌شود. این پل جدید که به پل دوم خرمشهر مشهور است، در سال ۱۳۸۰ روی رود کارون ساخته شد. طراحی قوسی شکل و نورپردازی سقف و کف پل منظره‌ای زیبا را روی رود کارون به تصویر کشیده است. دو تا از بهترین هتل های خرمشهر یعنی هتل نسترن و رویال اروند در فاصله کمی از پل شهید جهان آرا قرار دارند.

پل

مراکز و بازارهای خرید

خرید سوغات بخش جدایی ناپذیر از سفر است. خوشبختانه خرمشهر مراکز خرید و بازارهای متعددی دارد. بهترین سوغات این شهر شامل انواع ماهی تازه، کلوچه خرمایی، دیری (خرمای خشک شده)، ادویه‌جات معطر و تازه و صنایع دستی می‌شود. مراکز خرید مشهور خرمشهر جهت خرید سوغات و گشت‌وگذار عبارتنداز: بازار سیف، بازار سنتی صفا، بازار امام رضا، پاساژ پردیس، مجتمع تجاری اروند، مجتمع تجاری نور و مجتمع تجاری برلیان.

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب از سپنجا بهترین هتل های خرمشهر را به شما همراهان عزیز معرفی کردیم. درست است که از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی با هتل‌های ۵ ستاره و لوکس دیگر شهرهای ایران برابری نمی‌کنند. اما برای اقامت راحت و بی‌دغدغه مسافران همه چیز فراهم شده است و مهم‌تر از همه رفتار پرسنل خون‌گرم و صمیمی آنها است که سفر را به کام گردشگران جنوب کشور شیرین می‌کند. اگر تجربه اقامت در بهترین هتل های خرمشهر را دارید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را با کاربران ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا