دیدنی های مشهد

گشتی در مراکز خرید لوکس مشهد

از آنجایی که مشهد یک شهر زیارتی است؛ بنابراین هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شده است تا مراکز خرید لوکس مشهد نسبت به گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته باشند. به طوری که امروزه مشهد تبدیل به یک قطب تجاری شده است. بیشتر مراکز خرید مشهد دارای امکانات متعددی هستند و این ویژگی باعث شده است تا توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کنند.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با بازارهای لوکس مشهد آشنا کنیم تا با توجه به مسیر، بودجه و نوع خرید خودتان بتوانید از این مراکز خرید دیدن کنید.

برای اجاره سوئیت در مشهد روی لینک کلیک کنید.

مراکز خرید لوکس مشهد

مشهد علاوه بر یک شهر زیارتی، جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده است تا هرساله گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی میزبان این شهر باشند. یکی از جذابیت‌های شهر مشهد، وجود مراکز خرید لوکس و متعدد است. امکانات و وسایل خرید این مراکز به گونه‌ای است که نیاز شما را برای خرید هر نوع وسیله و سوغاتی به خوبی برآورده می‌کنند.

در واقع یکی از جذابیت‌ها و جاهای دیدنی مشهد، به این مراکز خرید اختصاص دارد. به طوری که بسیاری از افراد بدون پاساژگردی و دیدن مراکز خرید لوکس مشهد این شهر را ترک نمی‌کنند. همین موضوع باعث شده است تا روز به روز به تعداد این مراکز خرید افزوده شود. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید و گشتن از این مراکز خرید را در برنامه خود بگنجانید.

از جمله معروف ‌ترین مراکز خرید و بازارهای مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

الماس شرق مشهد

یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد مجتمع تجاری الماس شرق است که در منطقه تجاری گردشگری سپاد قرار گرفته است. اولین چیزی که نظر شما را در رابطه با این مجتمع تجاری جلب می‌کند، معماری مدرن و اسلامی آن است. شباهت این مجتمع تجاری به الماس باعث شده است تا این نام را برای آن انتخاب کنند.

مجتمع تجاری الماس شرق از ۶ طبقه و ۱۵۰۰ واحد تجاری تشکیل شده است. علاوه بر این، این پاساژ لوکس دارای بخش‌های دیگری نظیر فست فود، سالن نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، آب‌نمای جامپینگ، سالن اجتماعات، آژانس هواپیمایی و غیره است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این پاساژ به عنوان مراکز خرید لوکس مشهد تنوع وسایل جهت خرید شما است. به طوری که دست خالی از این پاساژ بیرون نخواهید آمد. گزینه‌های گوناگون جهت فروش در این مرکز خرید شامل انواع پوشاک برند، تلفن همراه، صنایع دستی، کیف و کفش، ظروف کریستال، انواع لوازم خانگی، کامپیوتر و غیره است.

مرکز خرید الماس شرق

مجتمع الماس شرق دارای یک شهربازی به نام شهربازی سرزمین عجایب است؛ بنابراین کودکان شما نیز از آمدن به این پاساژ تجاری لذت خواهند برد. در این شهربازی انواع بازی‌های بی‌نظیر و شاد از جمله بولینگ، بیلیارد، کنسول‌های بازی رایانه‌ای، دستگاه‌های شبیه‌ساز و غیره وجود دارد که لحظات شاد و مهیجی را برای کودکان شما به ارمغان می‌آورد.

این شهربازی علاوه بر بازی‌های گوناگون دارای سینما ۶ بعدی، اتاق گریم، کارگاه خلاقیت کودکان، اتاق عکاسی و بوفه نیز است؛ بنابراین شما می‌توانید در کنار خرید، از این امکانات تفریحی الماس شرق نیز نهایت استفاده را ببرید.

مسیر دسترسی به این مجتمع تجاری از حرم تقریبا ۲۰ دقیقه با خودرو است. همچنین برخی از هتل‌های لوکس مشهد مانند هتل حیات شرق، درویشی و غیره سرویس رایگان رفت و آمد به این مرکز خرید را دارند. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی دسترسی به این مراکز خرید لوکس مشهد داشته باشید.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

اگر قصد خرید از یکی از مجتمع‌های تجاری برند مشهد را دارید، مرکز خرید آرمیتاژ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مرکز خرید با سی و چهار طبقه و طراحی زیبای خود، دنیایی از امکانات مدرن را برای شما به ارمغان می‌آورد. در پنج طبقه اول این برج تجاری انواع برندهای داخلی و خارجی از جمله پوشاک، عطر، محصولات چرمی، طلا، ساعت و غیره به فروش می‌رسد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین هتل های مشهد

بقیه طبقات پاساژ آرمیتاژ شامل موزه، گالری و غیره است که دیدن آن خالی از لطف نیست. بخصوص اگر علاقه به هنر و موزه دارید، گالری هنری این برج قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

در این برج تجاری کافی‌شاپ‌ها و فود کورت‌های بی‌نظیری وجود دارد که لحظات بیادماندنی را به شما هدیه می‌دهد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که در صورت بازدید از این برج لذت خوردن غذا در رستوران‌ دیدنی و بین‌المللی آرمیتاژ را از دست ندهید. این رستوران با نمای شگفت‌انگیز و سرویس‌دهی عالی خود لذت خوردن غذا را برای شما دوچندان می‌کند.

مراکز خرید لوکس مشهد

از دیگر قسمت‌های جذاب این مجتمع تجاری به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد می‌توان به پردیس سینمایی آن اشاره کرد که به جذابیت این برج افزوده است. این مجتمع تجاری علاوه بر بزرگسالان برای کودکان نیز از جذابیت بالایی برخوردار است و یک روز فراموش‌نشدنی را برای بچه‌ها به ارمغان می‌آورد. چرا که این برج دارای شهربازی و کافه مخصوص کودکان است که یک تجربه جدیدی را برای بچه‌ها به وجود می‌آورد.

این برج برای علاقه‌مندان به ورزش نیز امکانات بسیار زیادی از جمله سالن بیلیارد، سونا، استخر، سالن بولینگ، جکوزی، غیره دارد. همچنین در این مرکز خرید انواع خدمات ماساژ و لاندری نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. امکانات متنوع و مدرن در کنار توجه به سلیقه تمامی افراد باعث شده است تا این برج در مقایسه با سایر مراکز خرید متمایز باشد.

مجتمع تجاری وصال

یکی دیگر از فروشگاه‌ های لوکس مشهد مجتمع تجاری وصال است. این مجتمع از ۶ طبقه و ۴۰۰ واحد تجاری تشکیل شده است که بیشتر واحدهای آن اختصاص به فروش مبلمان و وسایل چوبی منزل دارد. بنابراین کسانی که قصد خرید مبلمان منزل، میز ناهارخوری و سایر وسایل چوبی منزل خود را دارند می‌توانند از نمایشگاه دائمی مبلمان این مجتمع دیدن کنند.

در سایر واحدهای مجتمع تجاری وصال به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد وسایلی مانند کیف، کفش، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوغاتی و غیره به فروش می‌رسد. همچنین این مجتمع دارای امکانات دیگری نظیر هایپرمارکت، مجموعه علمی و تفریحی پروفسور بازیما، پارکینگ طبقاتی، رستوران، آسانسور، نمازخانه، آب‌نمای موزیکال و غیره نیز است که باعث شده است تا جذابیت این مجتمع دوچندان شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجتمع تجاری نزدیکی آن به سایر مراکز خرید مشهد مانند بازار بین‌المللی و مجتمع الماس شرق است. در نتیجه شما می‌توانید از دیگر بازارهای لوکس مشهد نیز دیدن کنید. همچنین مجتمع تجاری وصال فاصله بسیار نزدیکی با برخی مکان‌های تفریحی مشهد مانند پارک ساحلی آفتاب، شهربازی و باغ پرندگان دارد.

مرکز خرید وصال

برج آلتون

یکی از محبوب ‌ترین مراکز خرید مشهد در بین گردشگران برج آلتون است که به تازگی تاسیس شده است. در این برج ۲۵ طبقه کالاهای برند مانند کیف و کفش چرم، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و پوشاک به فروش می‌رسد؛ بنابراین اگر به دنبال خرید کالاهای لوکس هستید، برج آلتون یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. به این دلیل که شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع اجناس با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

در طبقه چهارم این مجتمع تجاری به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد رستوران معروف پسران کریم وجود دارد؛ بنابراین اگر علاقه به خوردن غذاهای سنتی دارید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

از دیگر جذابیت‌های این مجتمع تجاری می‌توان به طبقه منفی یک آن اشاره کرد. به این دلیل که در این واحد، فروشگاه زنجیره‌ای هایپر فامیلی و کافی شاپ آلتون وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید انواع مواد خوراکی از شیرینی، خشکبار، لبنیات، گوشت و غیره را در آن پیدا کنید.

از دیگر امکانات این مجتمع تجاری می‌توان به سرویس بهداشتی، پله برقی و آسانسور شیشه‌ای، پارکینگ طبقاتی اشاره کرد که رفاه و آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مرکز خرید پروما

یکی از زیباترین مراکز خرید مشهد مرکز خرید پروما است که با امکانات مدرن خود چند درجه از سایر مراکز خرید بالاتر است. این مجتمع از چهار طبقه و ۲۵۰ واحد تجاری تشکیل شده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید، کامل بودن مجموعه کالاهای آن است؛ بنابراین در صورت رفتن به این مرکز خرید دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد.

در مرکز خرید پروما به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد انواع کیف و کفش، لباس‌های راحتی، پوشاک مخصوص آقایان و خانم‌ها و کودکان، عطر و ادکلن، ساعت، اجناس کادویی، بدلیجات، نقره‌جات و غیره به فروش می‌رسد. در این مرکز خرید، یک سوپرمارکت بسیار مجهزی وجود دارد که امکان خرید هر نوع خوراکی از میوه، مواد پروتئینی، مواد لبنی، خشکبار، شیرینی و غیره را برای شما فراهم می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید
جاذبه‌های گردشگری مناطق ییلاقی طرقبه مشهد (مخصوص گردشگران طبیعت گرد)

از دیگر ویژگی‌های مثبت مرکز خرید پروما شهربازی سرپوشیده مخصوص کودکان و نوجوانان است؛ بنابراین اگر همراه با فرزندان خود سری به این مجتمع زدید، حتما از طبقه سوم آن دیدن کنید تا فرزندان شما لحظات خوبی را تجربه کنند. بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید در نهایت می‌توانید خستگی خودتان را در فست فود و کافی شاپ این مجموعه به در کنید.

از دیگر امکانات مرکز خرید پروما می‌توان به سالن بیلیارد، نمازخانه، وضوخانه، فروشگاه کتاب، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید پروما

مجتمع کیان سنتر

از دیگر معروف ترین مراکز خرید لوکس مشهد می‌توان به مجتمع کیان سنتر اشاره کرد. این مجتمع از دو مرکز جداگانه به نام‌های کیان سنتر یک و کیان سنتر دو تشکیل شده است. مرکز خرید کیان سنتر یک از ۶ طبقه و ۸۳ واحد تجاری تشکیل شده است. شما می‌توانید در این مرکز انواع پوشاک، لوازم تزیینی و غیره خریداری کنید.

مجتمع کیان سنتر دو به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد کمی بزرگتر از مجتمع اول آن است. این مرکز خرید از ۱۵۰ واحد تجاری تشکیل شده است و مجهز به فودکورت، هایپر مارکت، شهربازی سرپوشیده، پرده سینمایی و غیره است. در این مرکز خرید انواع کالاها از جمله لباس کودک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانه، انواع پوشاک فصلی برای خانم‌ها و آقایان به فروش می‌رسد.

یکی از جذابیت‌های این مجتمع خرید، وجود شهربازی شهر آجری و یا همان لگوسیتی است که در آن انواع تفریحات مانند سینما هفت بعدی، شکلات چرخشی، بازی‌های ویدئویی، بیلیارد، بولینگ، سورتمه و غیره برای بازی کودکان و حتی بزرگسالان وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید در کنار خرید، لحظات خوشی را نیز در آنجا تجربه کنید.

در این مرکز خرید یک هایپرمارکت بسیار بزرگی به نام هایپر مارکت باما وجود دارد که مانند یک فروشگاه کامل امکان خرید هر نوع مواد غذایی و لوازم خانگی را برای شما فراهم می‌کند.

کیان سنتر مشهد

مرکز خرید آرمان

یکی از مدرن ترین مراکز خرید لوکس مشهد مرکز خرید آرمان است. از آنجایی که این مجتمع تجاری نزدیک به حرم مطهر است؛ بنابراین شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. یکی از زیبایی‌های این مرکز خرید به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد وجود رستوران صخره‌ای به همراه آبشار و برکه درون آن است که فضایی جذاب و شگفت‌انگیز را برای سرو غذا برای شما فراهم می‌کند.

در مرکز خرید آرمان انواع کیف و کفش، سوغاتی، صنایع دستی مشهد، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، لوازم دکوری، زیورآلات، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم منزل و غیره به فروش می‌رسد.

مشهد مال

بی شک یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری مشهد مجتمع مشهد مال است. مرکز خرید این مجتمع تفریحی اقامتی و تجاری در نوع خود منحصر به فرد است و در آن انواع وسایل برند به فروش می‌رسد. از دیگر امکانات این مجتمع می‌توان به هتل ۵ ستاره، هایپرمارکت، سالن سینما، پارکینگ طبقاتی و غیره اشاره کرد.

مشهد مال

کاسپین مد

یکی از شیک ترین مراکز خرید مشهد به کاسپین مد تعلق دارد. معماری بسیار چشم‌نواز این مجتمع تجاری قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این مرکز خرید انواع پوشاک برندهای مختلف از ترکیه، اسپانیا، ایتالیا مانند دبنهامز، جینوکس، دیزل، اسپرینگ فیلد و غیره به فروش می‌رسد.

مرکز خرید زیست خاور

اولین مجتمع تجاری مشهد متعلق به مرکز خرید زیست خاور است. در این مرکز خرید به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد انواع برندهای معتبر جهانی در آن وجود دارد. این مجتمع تجاری محبوب دارای سینما و فودکورت است و جزو یکی از مدرن ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌رود.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین و مدرن ترین مراکز خرید مشهد صحبت کردیم. اگر شما هم قصد خرید سوغاتی برای عزیزانتان را دارید، این مراکز خرید می‌تواند بهترین گزینه‌ی پیشنهادی برای شما باشد.

درباره “گشتی در مراکز خرید لوکس مشهد” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا