جاهای دیدنی تهران

معرفی بهترین پیتزافروشی تهران که باید امتحان کنید!

پیتزا جزو آن دسته از غذاهای خوشمزه‌ای است که هر کسی چه پیر و چه جوان علاقه بسیاری به آن دارد. اگر ساکن تهران هستید و یا برای تهران‌گردی به پایتخت آمده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که بهترین پیتزافروشی تهران را از دست ندهید. پخت این غذای خوشمزه به مهارت بسیار بالایی نیاز دارد؛ در نتیجه هر کسی از عهده پخت آن برنمی‌آید. اگر شما هم قصد امتحان کردن یک پیتزای خوشمزه و بی‌نظیر در تهران را دارید، خواندن این مقاله از سپنجا را از دست ندهید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

بهترین پیتزافروشی تهران

پیتزا جزو یکی از پرطرفدارترین غذاها در ایران به شمار می‌رود. این غذای بی‌نظیر و خوشمزه از ایتالیا راهی تمام نقاط دنیا شده است. برای اولین بار پیتزا در دهه ۴۰ خورشیدی راه خودش را به سمت ایران باز کرد. اما پیتزا در آن زمان به عنوان یک غذای لوکس و تجملاتی به شمار می‌رفت که هر کسی از نظر مالی توان خوردن آن را نداشت.

اما چندی بعد در دهه ۷۰ خورشیدی پیتزا به یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی تبدیل شد. به طوری که هر کسی در خانه و به کمک فرهای کوچک خانگی به پخت این غذا روی آورد. اکنون بعد از عمر ۶۰ ساله پیتزا، این غذای دوست داشتنی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

تعداد بهترین پیتزافروشی‌ تهران بسیار زیاد است. به طوری که شما می‌تواند در گوشه کنار این شهر یک پیتزافروشی پیدا کنید. همین موضوع باعث شده است تا انتخاب بهترین پیتزافروشی برای شما سخت باشد. از جمله معروف ترین پیتزافروشی های تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین پیتزافروشی تهران

۱- پیتزا پاشا، قدیمی‌ترین پیتزافروشی در تهران

یکی از قدیمی‌ ترین پیتزافروشی های تهران پیتزا پاشا است. این پیتزافروشی طعم نوستالژیک پیتزاهای قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگرچه این پیتزافروشی معمولی به نظر می‌رسد، اما محیط صمیمی و خانوادگی آن باعث شده است تا به محبوبیت این پیتزافروشی افزوده شود. در نتیجه اگر در روز تعطیل سری به این پیتزافروشی بزنید، با سیلی از جمعیت مواجه خواهید شد.

پیتزاهای پیتزافروشی پاشا از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. از طرفی دیگر قیمت این پیتزاها با توجه به کیفیت مطلوب آن بسیار مناسب است. همین ویژگی باعث شده است تا برای رزرو میز مجبور باشید تا در یک صف طولانی منتظر بمانید.

پیتزا پاشا

پیتزاهای پاشا نه مانند پیتزاهای آمریکایی حجیم و نه مانند پیتزاهای ایتالیایی نازک است. شما می‌توانید در این فست فود، یک پیتزا با خمیر متوسط با پنیر فراوان نوش جان کنید. پیتزافروشی پاشا به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران طعم قدیمی پیتزاهای ایران را برای شما زنده می‌کند.

در فست فود پاشا علاوه بر پیتزا، می‌توانید غذاهای متنوع دیگری مانند لازانیا، جوجه چینی، ژامبون مرغ و گوشت، سیب‌زمینی سرخ کرده، چیپس و پنیر، مرغ دودی در کنار سالاد، فیله کباب، چیز برگر، هات داگ، کلاب ساندویچ، رست بیف، همبرگر و غیره سفارش دهید.

آدرس پیتزا پاشا: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، خیابان جهانتاب، پلاک ۱۳

۲- پیتزا میخوش

یکی از محبوب ترین پیتزافروشی های تهران پیتزا میخوش است که با پیتزاهای نوستالژیک و با شکل و شمایل گذشته خود، توانسته است طرفداران بسیار زیادی در تهران به دست آورد؛ بنابراین اگر سری به پیتزا میخوش زدید، صف‌های طویل و شلوغ و ازدحام این پیتزافروشی شما را غافلگیر نکند.

پیتزافروشی میخوش به دلیل کیفیت مطلوب مواد اولیه پیتزا، حجم بسیار زیاد پیتزاها، قیمت مناسب و سرویس‌دهی بسیار عالی خود توانسته است به یکی از بهترین پیتزافروشی های تهران تبدیل شود و نام خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

پیتزاهای میخوش به سبک پیتزاهای آمریکایی سرو می‌شود. در واقع پیتزاهای این رستوران حجیم بوده و پر از مواد اولیه است. طعم پیتزاهای میخوش به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران مانند پیتزاهای قدیمی است و یک حس و حال نوستالژیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در منوی این فست فود علاوه بر پیتزا غذاهای دیگری مانند ساندویچ، برگر، سالاد سزار، مرغ سوخاری نیز به چشم می‌خورد. اما طعم بی‌نظیر پیتزاهای این فست فود در میان سایر رقبا و پیتزافروشی‌ها نظیر ندارد. در نتیجه اگر پایتخت نشین هستید و یا قصد سفر به تهران را دارید، پیتزاهای فست فود میخوش را از دست ندهید. محبوبیت فست فود میخوش به اندازه‌ای است که اکنون چندین شعبه در تهران راه‌اندازی کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای جامع سفر به تهران | هر آنچه باید قبل از سفر به تهران بدانید!

شعبه یوسف آباد:  میدان گلها، کاج شمال، میدان سلماس ، جنب بانک ملت

شعبه اندرزگو:  بلوار اندرزگو، کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی (فرمانیه)، خیابان صالحی

شعبه بلوار فردوس:  صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش رامین شمالی، پلاک  ۲۵۷

شعبه سهروردی:  سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۰۵

شعبه شهر آرا:  جلال ال احمد، خیابان شهرآرا (آرش مهر) ، رو‌به‌روی پارک شهرآرا، پلاک ۷۰

۳- پیتزا نایت

اگر دوست دارید تا در یک محیط مدرن و کلاسیک، پیتزای باکیفیتی را نوش جان کنید، پیتزا نایت می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این فست فود باسابقه به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران از سال ۱۳۶۵ فعالیت خودش را آغاز کرده است. هدف اصلی این فست فود ارائه باکیفیت‌ترین غذاها و بدون هیچ‌گونه تقلید است. همین ویژگی باعث شده است تا پیتزا نایت یک تجربه جدید را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

در منوی فست فود نایت تنها پیتزا و در دو نوع آمریکایی و ایتالیایی به چشم می‌خورد؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به ذائقه و سلیقه خود یکی از پیتزاهای منوی جذاب نایت را انتخاب کنید. البته در کنار پیتزا، انواع پیش غذا، سالاد و نوشیدنی نیز در منوی این رستوران مدرن و کلاسیک یافت می‌شود. یکی از بهترین و محبوب‌ترین پیتزاهای این رستوران، پیتزا کلاسیک آن است که ارزش یکبار امتحان کردن دارد.

پیتزا تنایت

از جمله پیتزاهای آمریکایی نایت می‌توان به پیتزا رولین، برگر پیتزا، پپرونی هالوپینو، پیتزا لاکچری، پیتزا رولین مکزیکی، پیتزا استیک، پیتزا مارگاریتا، پیتزا چیکن گارلیک، پیتزا میکس و غیره اشاره کرد. همچنین در میان منوی پیتزاهای ایتالیایی آن می‌توان به نایت اسپشیال، پیتزا مارگاریتا، پیتزا سیر و استیک، پیتزا مارینا (وجترین)، چانو استیک، پیتزا پپرونی، چیکن باربیکیو، چیکن پستو، پیتزا سرآشپز و غیره اشاره کرد.

پیتزا نایت به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران اکنون سه شعبه فعال در تهران دارد؛ بنابراین شما می‌توانید یکی از این شعبه‌ها را با توجه به نزدیکی مکان خود انتخاب کنید و از خوردن پیتزاهای باکیفیت آن لذت ببرید.

شعبه اندرزگو: فرمانیه، بلوار اندرزگو به‌سمت شرق، بعد از بلوار قیطریه، نبش خیابان عبداللهی جنوبی، پلاک ۲۵

شعبه سعادت آباد: بلوار سعادت آباد،‌ نبش خیابان ۳۵

شعبه پاسداران: پاسداران، بوستان پنجم، نبش پایدارفرد

۴- پیتزا باروژ

یکی از بزرگترین فست فودهای زنجیره‌ای تهران با ده شعبه فعال در تهران پیتزا باروژ است. به طوری که شما در حال حاضر در اکثر نقاط شهر تهران می‌توانید رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ را ببینید. در این رستوران زنجیره‌ای علاوه بر انواع پیتزاها، می‌توانید سایر فست فودها مانند ساندویچ، برگر، سالاد، پاستا، سوخاری و هر نوع پیش غذایی را سفارش دهید.

اما پیتزاهای این رستوران زنجیره‌ای نسبت به سایر غذاهای آن از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراند. به طوری که بسیاری از پایتخت‌نشینان، به خاطر پیتزاهای آن به این رستوران زنجیره‌ای می‌آیند. شما می‌توانید در این رستوران به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران هر نوع پیتزایی که دلتان می‌خواهد را پیدا کنید.

اکثر پیتزاهای این رستوران به سبک ایتالیایی و با نون نازک پخته می‌شوند؛ بنابراین اگر شما هم به این نوع پیتزاها علاقه دارید، حتما این رستوران را در لیست پیشنهادی خود قرار دهید. از جمله محبوب‌ترین پیتزاهای این رستوران می‌توان به پیتزا چیکن آلفردو، پیتزا گریل میکس، پیتزا استیک و سیر، پیتزا کارنوسو، پیتزا ملانزانا، پیتزا باروژ، پیتزا نوستالژی، پیتزا پپرونی، پیتزا رست بیف، پیتزا گریل استیک و غیره اشاره کرد.

پیتزا باروژ

فضای بزرگ و دکوراسیون منحصر به فرد در کنار کیفیت بالای غذا و برخورد محترمانه پرسنل باروژ از جمله امتیازات این رستوران‌ زنجیره‌ای است که باعث شده است تا در میان مشتریان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر پیتزاهای این رستوران را امتحان کرده باشید، کیفیت و تازگی مواد اولیه آن را به خوبی حس خواهید کرد. شما می‌توانید در کنار سفارش حضوری، از سفارش اینترنتی این رستوران‌ها نیز استفاده کنید.

مراکز خرید شرق تهران؛ معرفی ۱۳مورد از باکیفیت‌ترین‌ها

۵- پیتزا خاتون

یکی دیگر از معروف ترین پیتزافروشی تهران پیتزا خاتون است. منوی جذاب، طعم خوب محصولات، موقعیت جغرافیایی مناسب و غیره از جمله امتیازهای پیتزا خاتون است. همین ویژگی باعث شده است تا این پیتزا فروشی رونق بسیار زیادی نسبت به سایر فست فودی‌ها داشته باشد. شعبه مرکزی پیتزا خاتون به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران به شمار می‌رود.

این شعبه از فست فود خاتون همیشه شلوغ است. در نتیجه برای خوردن پیتزا باید همیشه در یک صف طولانی منتظر بمانید. سرویس‌دهی عالی، برخورد محترمانه پرسنل، کیفیت بالای مواد اولیه، نظافت محیط، طعم خوب غذا و غیره از جمله دلایلی است که باعث شده است تا بسیاری از مشتریان با وجود صف طولانی، همچنان مشتاق خوردن غذا در این رستوران باشند.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران

پیتزا خاتون

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پیتزاهای این رستوران، خمیر متفاوت آن است. خمیر پیتزاهای خاتون نسبت به بقیه جاها تردتر و با طعم دلپذیرتر پخته می‌شوند. پیتزاهای آمریکایی این پیتزافروشی مورد علاقه دوستداران پیتزا ایتالیایی نیز است. تنوع منوی پیتزاهای خاتون بسیار زیاد است. از جمله آن می‌توان به پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا بوقلمون، پیتزا پپرونی، پیتزا مارگاریتا، پیتزا سبزیجات کلاسیک، پیتزا مرغ فاهیتا اشاره کرد.

علاوه بر پیتزا، غذاهای دیگری نیز در این رستوران سرو می‌شود. در منوی غذایی رستوران خاتون نان سیر، ساندویچ استیک، فیله مرغ و قارچ، ژامبون گوشت سرد، بوقلمون تنوری و سرد، هالوپینو برگر، چیزبرگر ذغالی، هات داگ ویژه، فیله مرغ سرد و غیره به چشم می‌خورد. تنوع غذایی پیتزا خاتون به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران هر شخصی را وسوسه خواهد کرد.

آدرس شعبه مرکزیخیابان شریعتی، رو‌به‌روی حسینیه ارشاد، پلاک ۱۱۱۶

آدرس شعبه پالادیوم: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم، فود کورت پالادیوم

آدرس شعبه فرمانیه: انتهای پاسداران شمالی، نرسیده به فرمانیه، ابتدای نارنجستان یکم

لیست مراکز خرید تهران

۶- پیتزا کرنبری

اگر به دنبال یک فست فود خاص هستید، رستوران شبانه‌روزی کرنبری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران شعبه کرنبری آلمان در ایران است و با غذاهای جدید و هیجان‌انگیز خود، قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این فست فود با ابتکار در تولید پیتزا توانسته است از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار باشد.

پیتزاهای دو طبقه و چهار طبقه فست فود کرنبری یک پیتزای خانوادگی پرمحتوا است که هرکسی از دیدن آن به وجد خواهد آمد.

اگر قصد دارید تا همراه با خانواده سری به این رستوران بزنید، خوردن پیتزاهای چند طبقه آن را از دست ندهید. این پیتزای چند طبقه ضخامت ۱۰ سانتی‌متری دارد و با ظاهر شبیه کیک، یک پیتزای متفاوت و لذیذ را برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار پیتزا شما می‌توانید انواع سالاد، سیب‌زمینی، ساندویچ، پاستا و غیره را نیز سفارش دهید.

همچنین در رستوران کرنبری به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران شما می‌توانید سایر غذاهای ایرانی مانند چلو جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، دلمه برگ مو خانگی، چلو خورشت قرمه سبزی، چلو خورشت قیمه و غیره را نیز سفارش دهید.

آدرس پیتزا کرنبری: بلوار مرزداران، ۳۵ متری لاله، بوستان ششم شرقی، خیابان گلها، ضلع جنوبی غربی میدان گلها

پیتزا کرنبری

۷- پیتزا جو گریل فود

اگر شما هم جزو کسانی هستید که سلامت غذا برایتان اهمیت دارد، رستوران پیتزا جو گریل فود را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تمامی پیتزاها و ساندویچ‌های این رستوران با بهترین کیفیت پخته می‌شوند. محیط جذاب و دکوراسیون شیک و منحصر به فرد آن اولین چیزی است که در نگاه اول به چشم می‌آید. مزه خاص و تنوع بی‌نظیر غذاهای این رستوران به گونه‌ای است که می‌تواند برای تمامی ذائقه‌ها مناسب باشد.

همانطور که از نام این رستوران مشخص است، پیتزا جو گریل فود برای تهیه خمیر پیتزاهای خود از نان جو استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های غذاهای این رستوران استفاده از سبزیجات و پخت مواد غذایی بدون روغن است. همین ویژگی باعث شده است تا غذاهای این رستوران به عنوان یکی از بهترین پیتزافروشی تهران از سلامت بسیار بالایی برخوردار باشند.

بهترین جاهای تهران برای زندگی را بشناسید!

پیتزا جو گریل فود

سالاد سزار، سالاد مرغ، سوپ‌های لذیذ همراه با نان جو، نان سیر و غیره جزو بهترین غذاهای این رستوران است که همراه با نان جو آماده می‌شود.

شعبه شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ سوم،‌ پلاک ۱۴

شعبه زعفرانیه: زعفرانیه، خیابان فلاحی، بالاتر از سه راه آصف، رو‌به‌روی خیابان طاهری، مجتمع بامیک زعفرانیه، طبقه اول،‌ پلاک ۳۲

شعبه باملند: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، دریاچه خلیج فارس، مرکز تجاری تفریحی بام لند، بلوک ۲c

سخن نهایی

ما در این مقاله از سپنجا، بهترین پیتزافروشی های تهران را برای عاشقان پیتزا و غذاهای فست فودی معرفی کردیم. تعداد پیتزافروشی های معروف تهران بسیار زیاد است. اگر شما هم پیتزافروشی های دیگری می‌شناسید که از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراند، می‌توانید زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 4]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا