دیدنی های مشهد

معرفی بهترین هتل های مشهد

اگر عازم مشهد هستید، فهرست بهترین هتل های مشهد به دردتان می‌خورد. این فهرست دغدغه پیداکردن هتل مناسب را کنار می‌زند. مقاله‌ای که اکنون در حال خواندنش هستید، این فهرست را در اختیارتان قرار می‌دهد، آن را از دست ندهید.

مشهد مرکز استان خراسان رضوی و دومین شهر بزرگ ایران است. مشهد که در لغت به معنای «محل شهادت» است، بیشتر به دلیل مدفن امام رضا، امام هشتم، شهرت دارد. هر ساله زائران دسته جمعی به این شهر سفر می‌کنند تا علاوه بر ادای احترام به امام رضا، حرم امام رضا را نیز کشف کنند. این شهر در شمال شرقی کشور قرار دارد و با افغانستان و ترکمنستان هم مرز است. در اینجا ۱۰ هتل برتر مشهد معرفی می‌شود. همراه سپنجا باشید.

برای اجاره سوئیت در مشهد روی لینک کلیک کنید.

فهرست بهترین و معروف ترین هتل های مشهد

مجله گردشگری سپنجا این بار برای شما دوستداران سفر، سراغ هتل‌های شهر بزرگ مشهد رفته است. این فهرست، اقامتی راحت‌تر و به یادماندنی را برایتان رقم می‌زند. اینها شامل:

هتل ۴ ستاره الماس

این هتل مجلل با ظرافت چشمگیر در اسفند ۱۳۹۲ افتتاح شد. هتل الماس یکی از بهترین و جلل‌ترین هتل های مشهد است و از ویژگی‌های آن نزدیک بودن به حرم امام رضا و داشتن چشم انداز وسیع حرم است که به راحتی می‌توانید صحن حرم را در طبقه آخر ببینید.

این هتل در ۹ طبقه با انواع واحدها شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت‌های رویال، سوئیت‌های یک خوابه، اتاق‌های چهار خوابه متصل و اتاق‌های پنج خوابه متصل است.

الماس ۱ مشهد دارای امکاناتی نظیر: روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم، مرکز تجاری، پارکینگ ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، تورهای آبی و خدمات گردشگری، سالن ماساژ بانوان و آقایان، زمین کودکان، فروشگاه‌های مختلف.

آدرس هتل الماس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان ۴ و ۶

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ یکی از نفیس‌ترین هتل‌هایی است که مشهد را خانه می‌نامد. اگر دوست دارید در مکانی نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) اقامت کنید، این هتل برای شما مناسب است. این هتل ۲۵ طبقه با معماری درجه یک، با مدرن‌ترین امکانات رفاهی، فرصتی برای یک عمر به شما ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن ساختار و معماری بی‌عیب و نقص آن است. این هتل ۵ ستاره که یکی از بهترین هتل های مشهد است با ترکیبی از معماری و تزئینات عربی، یونانی، روسی، آفریقایی و البته سنتی ایرانی، آن را شبیه به یک موزه کرده است. هتل الماس ۲ دارای سالنی باشکوه است که برای هر رویداد و کنفرانسی مناسب است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اسپا، زمین بازی برای کودکان، استخر، سالن بیلیارد و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

کارکنان در محل می‌توانند ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهند. تمامی اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن هستند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، میز و تلویزیون صفحه تخت است و برخی از واحدهای هتل الماس ۲ دارای تراس هستند. اتاق‌های اقامتی دارای کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. صبحانه وگان هر روز صبح در این هتل زیبا سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن وعده‌های غذایی خوشمزه در رستوران هتل لذت ببرند که انواع پیتزا، غذاهای دریایی و غذاهای خاورمیانه را شامل می‌شود.

هتل الماس

هتل بین المللی قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل ۵ ستاره در خیابان امام رضا است. این هتل از بهترین هتل های مشهد به لطف امکانات باورنکردنی خود مطمئنا رضایت هر مهمان را به طور کامل جلب می کند. این هتل با مساحت ۶ هکتار، ۲۰ طبقه و ۶۰۰ اتاق دارد. شما می توانید از بین انواع اتاق ها از جمله اتاق یک نفره، دو نفره، رویال، سوئیت و اتاق پرنسس انتخاب کنید. این هتل همچنین دارای سه رستوران است که غذاهای لذیذی سرو می‌کنند. امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان، سالن ورزشی، بازی های کامپیوتری و بسیاری موارد دیگر است. هتل قصر طلایی در نزدیکی چندین جاذبه شگفت انگیز از جمله پارک کوهسنگی، مقبره نادر شاه، حرم مطهر امام رضا و غیره قرار دارد.

هتل درویشی

هتل درویشی مشهد مکانی عالی برای استراحت مسافران پس از یک روز شلوغ است. این هتل اقامتی دلپذیر را برای کسانی که برای کار یا تفریح به مشهد آمده‌اند، ارائه می‌دهد. فرودگاه مشهد در فاصله تقریبی ۸ کیلومتری از این هتل قرار دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل های مشهد است در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های مشهد از جمله حرم امام رضا، حمام تاریخی مهدی قلی بیک و امامزاده نمک خواجه آباد واقع شده است. در پایان یک روز شلوغ، مسافران می‌توانند در هتل استراحت کنند یا به بیرون بروند و از شهر لذت ببرند.

هتل درویشی از بهترین هتل های مشهد

هتل پردیسان

این یکی دیگر از هتل‌های لوکس ۵ ستاره است که در جنوب غربی مشهد واقع شده است. این منطقه دارای بهترین آب و هوای شهر است. این هتل دارای تجهیزات و امکانات کامل برای مهمانان از هر نوع است. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، قهوه ساز و چای ساز و یخچال اشاره کرد. هتل پردیسان با ۱۶۲ اتاق و سوئیت، گزینه اقامتی تک توقفی شما برای اقامتی لوکس است. مغازه‌های مختلفی در داخل هتل وجود دارد.

هتل پارسیس

هتل پارسیس یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. دکوراسیون داخلی زیبا، امکانات مدرن و تم لوکس از جمله دلایلی است که بسیاری از مسافرانی که چیزی برای تجمل دارند، اینجا را انتخاب می‌کنند. این هتل از بهترین هتل های مشهد ، از ۱۶ طبقه با ۱۱۲ اتاق، سوئیت و آپارتمان مجلل تشکیل شده است. برخورد کارکنان با مهمانان دوستانه و مهمان نواز است. زمانی را با کیفیت در کافه سپری کنید و از قهوه دم کرده خود لذت ببرید. هنگام اقامت در هتل می‌توانید از اسپا، استخر، سونا، حمام ترکی و جکوزی لذت ببرید.

این مطلب را هم بخوانید
لیست سوئیت های نزدیک حرم در مشهد

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا با موقعیت استراتژیک در قلب شهر، یک هتل ۵ ستاره لوکس با معماری سنتی است. در واقع یک محیط عالی و راحت با فرهنگ معنوی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل تضمین می‌کند که شما می‌توانید در هر زمانی از روز هر آنچه را که نیاز دارید تهیه کنید. آیا شما بچه دارید و دوست دارید زمان با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید؟ از خدمات نگهداری از کودکان این هتل که فقط برای شما در دسترس است استفاده کنید. خدمات خشک شویی و پارکینگ نیز وجود دارد. برای جلسات کاری و کنفرانس‌های خود با همکاران تجاری خود، اتاق کنفرانس را رزرو کنید.

هتل های مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد است. سینور یک هتل ۵ ستاره لوکس است که در قلب شهر واقع شده است. فضای داخلی آن به زیبایی ساخته شده و آرام است. اگر قصد دارید به همراه خانواده به مشهد سفر کنید، هتل سینور مکان مناسبی برای شماست. زیرا سینور امکان دسترسی سریع و آسان به مهم‌ترین جاذبه‌های شهر را ارائه می‌دهد. مهم‌تر از همه، نزدیک به مراکز خرید محبوب از جمله بوتیک‌های بلوار سجاد و مرکز خرید پروما است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف می‌توان به حرم مطهر امام رضا، مقبره نادرشاه افشار و همچنین پارک کوهسنگی اشاره کرد.

از اوقاتی آرام در اتاق یا سوئیت خود لذت ببرید. از بین انواع اتاق‌ها از جمله یک تخته، دو نفره، دوقلو و سوئیت، انتخاب خود را انتخاب کنید. صرف نظر از نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، همیشه گزینه‌ای برای تخت اضافی وجود دارد. هر اتاق دارای کمد لباس، گاوصندوق سازگار با لپ تاپ، و پنجره‌های عایق صدا است. حمام دارای وان آبگرم، دوش و روپوش است.

هتل جواد

هتل جواد یکی دیگر از هتل های مشهد است. این یک هتل ۴ ستاره است که به تازگی بازسازی شده است. توریست‌هایی که برای زیارت حرم امام رضا (ع) به ایران سفر می‌کنند، هتل جواد را مکان مناسبی برای اقامت خواهند یافت. این هتل دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های کاملاً مجهز برای راحتی شماست. هتل جواد با حرم مطهر امام رضا فقط ۲۰ دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این، این هتل به جاذبه‌ها و مراکز خرید بی‌شماری در مشهد نیز نزدیک است. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سرویس اتاق ۲۴ ساعته هستند. حمام دارای وان برفی، حوله‌های ضد عفونی شده و دوش است. با کانال خبری و ماهواره از آخرین اتفاقات جهان مطلع شوید. با اینترنت بی‌سیم با عزیزانی که در خانه هستند در تماس باشید. اگر به دنبال مکانی راحت برای اقامت هستید، هتل جواد مکان مناسبی برای شماست.

هتل جواد

هتل بین المللی پارس

هتل بین المللی پارس یکی از هتل‌هایی است که بسیار پیشنهاد می‌شود. این هتل از بهترین هتل های مشهد برای خانواده‌ها و مسافران تجاری نیز مناسب است. به لطف موقعیت مکانی آرام آن، مهمانان می‌توانند از اقامتی آرام در هتل لذت ببرند. هتل ۲۲۷ اتاق دارد و در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، سشوار و یخچال است. سرویس اتاق ۲۴ ساعته به این معنی است که می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز از یک وعده غذایی لذت ببرید. این هتل همچنین دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کند. سالن‌های کنفرانس محل مناسبی برای رویدادها و جلسات کاری شما هستند.

هتل هما ۲

هتل هما ۲ که در چند کیلومتری آرامگاه نادرشاه افشار قرار دارد، از جمله هتل‌های مجلل مشهد است و بر روی یک پارک ساخته شده است. این هتل در محله شمال غربی مشهد واقع شده است و به برخی از بهترین مراکز خرید مشهد از جمله بلوار سجاد و مرکز خرید پروما نزدیک است. هتل هما ۲ که یکی از بهترین هتل های مشهد است دارای یک فضای استخر روباز و یک سالن استراحت مشترک است و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است تا ظاهری مناسب به آن بدهد. ۲۰۲ اتاق به طور کامل مجهز به مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه، ماهواره، میز آرایش، دسترسی به اینترنت و حمام اختصاصی با وان، دوش و سشوار هستند.

هتل حیات شرق

هتل حیات شرق یک اقامتگاه ۵ ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل حیات شرق از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل حیات شرق به مهمانانی که به دنبال اقامتی مجلل در مشهد هستند پیشنهاد می‌شود. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‎های مشهد است و در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و در همان سال کار خود را آغاز کرد.

این هتل دارای ۷ طبقه و ۳۳۲ اتاق با چشم انداز عالی به حرم مطهر است. کارکنان هتل به خوبی آموزش دیده، حرفه‌ای و بسیار مهربان هستند. اصلاً برای همین است که به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل شده است. دارای یک لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر در یک زمان، یک پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰۰ وسیله نقلیه و یک رستوران است که می‌تواند به طور همزمان از ۳۰۰ مهمان پذیرایی کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. این هتل همچنین دارای کافی شاپی است که نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کند. و اتاق‌ها دارای آشپزخانه، یخچال، چای ساز، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، حمام و اعلام حریق هستند.

هتل حیات شرق

هتل میامی

میامی یک هتل ۳ ستاره تازه تاسیس است که در مرکز شهر واقع شده است. بنابراین دسترسی به خطوط اتوبوس BRT و مراکز خرید بسیار آسان است. فاصله چندانی با حرم مطهر ندارد. اتاق‌های این ساختمان در ۵ طبقه با دکوراسیونی مدرن و مجهز به وسایل کامل از جمله یخچال، تلویزیون و تلفن هستند. اتاق‌های VIP با ظرفیت دو نفر نیز وجود دارد. این هتل یک رستوران را برای تجربه غذاخوری شما ارائه می‌کند و اگر بخواهید هر روز سه وعده غذایی خود را با رزرو اتاق رزرو کنید، علاوه بر پرداخت اتاق، مبلغی نیز برای شما هزینه خواهد داشت. ساعت کاری رستوران برای هر وعده غذایی محدود است اما کافه در طبقه همکف ۲۴/۷ در دسترس است.

این مطلب را هم بخوانید
4 مورد از مکان های گردشگری نشتیفان

از دیگر امکانات این هتل که یکی از بهترین هتل های مشهد است می‌توان به جکوزی گرم، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان هم در اتاق و هم در لابی و سیستم‌های تهویه مطبوع اشاره کرد. نظرات افرادی که قبلاً در آنجا اتاق رزرو کرده بودند، نشان دهنده این واقعیت است که امکانات به خوبی فراهم شده است و کارمندان هم در رفتار و هم در خدمت با مهمانان خوب بودند.

هتل میامی

هتل بزرگ رضویه

هتل رضوی در سال ۱۳۷۵ ساخته شد و بعداً در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین هتل‌های شهر مشهد است. به مکان‌هایی مانند بازار حرم مطهر رضا و مرکز خرید هفده شهریور بسیار نزدیک است. همچنین ۲۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. دارای اتاق‌های ساده و در عین حال کاربردی با صبحانه رایگان، مبلمان، یخچال، تلویزیون و حمام خصوصی است. اتاق‌ها دارای وای فای هستند اما متأسفانه باید هزینه آن را پرداخت کنید. این هتل از هتل های مشهد دارای رستورانی است که می‌تواند ۱۵۰ مهمان در یک زمان داشته باشد، کافی شاپ، مرکز خرید، سالن زیبایی، اتاق سیگار، پارکینگ که می‌تواند تا ۲۰ وسیله نقلیه را در خود جای دهد، خدمات تاکسی و خشکشویی و خدمات ترانسفر فرودگاهی پولی است.

هتل تارا

هتل تارا که در یکی از خیابان‌های اصلی استان مهد قرار دارد این مزیت را دارد که تنها ۵ دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد و بالکن آن چشم‌اندازی مسحورکننده از حرم و شهر شلوغ اطراف آن را به نمایش می‌گذارد.

هتل هاترا

هتل هاترا در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این هتل بسیار نزدیک به بازار حرم مطهر رضا و مرکز خرید هفده شهریور است. این هتل دارای اتاق‌های ساده و در عین حال کاربردی با صبحانه رایگان، وای فای رایگان اما محدود، تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، تلویزیون و حمام اختصاصی است. این هتل از بهترین هتل های مشهد همچنین دارای رستورانی است که می‌تواند ۸۵ مهمان در یک زمان داشته باشد و کافی شاپ، پارکینگ رایگان با ظرفیت حداکثر ۱۰ وسیله نقلیه، خدمات تاکسی، خدمات خشک‌شویی، خدمات ترانسفر فرودگاهی پولی، خدمات خانه‌داری ، خدمات ویژه برای افراد معلول از دیگر امکانات آن هستند.

هتل هاترا

هتل رضا

هتل رضا که در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده است، از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد است. بعداً در سال ۲۰۱۸ بازسازی شد. این ملک دارای ۱۰ طبقه و ۶۶ اتاق ساده است که هر کدام مجهز به تلویزیون، چای ساز، تلفن، مینی یخچال و… هستند. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با دوش و برخی لوازم بهداشتی اولیه هستند. Wi-Fi رایگان اما محدود در لابی موجود است. در رستوران آنها انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. این هتل همچنین یک کافی شاپ دنج دارد که نوشیدنی‌های با طراوت سرو می‌کند. برخی دیگر از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل ذضا عبارتند از صندوق امانات برای هر اتاق، پارکینگ، انبار چمدان، و خدمات ترانسفر (با هزینه) است.

هتل بشرا

هتل بشرا یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر است که تنها ۳ دقیقه پیاده تا باب الجواد فاصله دارد. این هتل کار خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و بعداً در سال ۲۰۱۶ به منظور ارتقاء کیفیت خدمات خود بازسازی شد. دارای اتاق‌های ساده با صبحانه رایگان، مبلمان، وای فای رایگان اما محدود، یخچال، تلویزیون و حمام خصوصی است.

این هتل همچنین خدمات تاکسی و پارکینگ رایگانی را ارائه می‌دهد که می‌تواند حداکثر ۶۰ وسیله نقلیه را در خود جای دهد. هتل بشرا ۲۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی مشهد فاصله دارد و دسترسی آسان و سریع به مکان‌هایی مانند بازار رضا، بازار جنت و مرکز خرید الماس شرق دارد.

هتل بشری

هتل پاسارگاد نگین

هتل ۳ ستاره نگین پاسارگاد یکی از مدرن‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و در همان سال کار خود را آغاز کرده است. هتل نگین پاسارگاد در ۱۶ طبقه و دارای ۱۱۲ اتاق ساخته شده است. کارکنان این هتل از هتل های مشهد بسیار خوب آموزش دیده حرفه‎‎ای دوستانه و مفید هستند.

امکانات هتل: این هتل دارای یک لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۸۰ وسیله نقلیه، یک رستوران بسیار توصیه شده با غذاهای خوشمزه که قادر به پذیرایی از ۲۰۰ مهمان در یک زمان است، یک کافی شاپ که نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کند، یک چایخانه سنتی، استخر(که رایگان نیست)، تاکسی سرویس، خشکشویی، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، و خدمات ویژه برای افراد معلول است.

سخن آخر…

می‌دانیم که انتخاب بهترین هتل از بین هتل‌های مذکور که همگی عالی هستند، کار چندان راحتی نیست. برای همین توصیه می‌کنیم ابتدا مواردی مثل هزینه اقامت، نزدیکی به جاذبه‌هایی که می‌خواهید، امکانات رایگان یا هر موضوع دیگری را برای خود در نظر بگیرید. بعد ببینید کدام هتل به خواسته‌های شما نزدیک‌تر است. اینگونه می‌توانید هتل دلخواه خود را پیدا کنید. ممنونیم که برای خواندن این مقاله از سپنجا وقت گذاشتید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا