جاهای دیدنی ایران

معرفی بهترین هتل های ایران

انواع مختلفی از هتل‌ها در هر کشوری وجود دارد، و این سلیقه افراد است که نوع مناسب هتل را تعیین می‌کند. برخی از افراد واقعاً به کیفیت هتل اهمیت می‌دهند و می‌خواهند بدون در نظر گرفتن پول از تمام جنبه‌های سفر خود لذت ببرند و برخی دیگر علاوه بر خدمات، به قیمت‌ها نیز اهمیت می‌دهند. پس از بررسی‌ها، لیستی از بهترین هتل های ایران را بر اساس نظرات گردشگران تهیه کرده‌ایم. برخی از آنها می‌توانند برای شما مناسب باشند و برخی دیگر ممکن است بیشتر از بودجه شما هزینه داشته باشند. به هر حال ما همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در مورد ایرانگردی هستیم و سعی می‌کنیم در چنین مواردی، دقت بیشتری به خرج دهیم. برای آشنایی با برترین هتل‌های کشورمان ما را در سپنجا همراهی کنید.

فهرست بهترین هتل های ایران

به هر گوشه ایران که سفر کنید، اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری برای خوش‌آمد گویی به شما وجود دارند. در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم، بهترین‌ها را به همراه توضیحات جامع ارائه دهیم. اینها شامل:

۱- هتل اسپیناس پالاس | تهران

اسپیناس هتلی زیبا و فوق لوکس در شمال تهران است که محیط آن بسیار آرام و خوش آب و هوا است. این هتل تمام نیازهای مسافران را برآورده می‌کند و خدمات مجلل را به آنها ارائه می‌دهد. طراحی هتل اسپیناس، تلفیقی از معماری معاصر و سنتی است، بنابراین با همه سلیقه‌ها سازگار است. شاید به همین دلیل است که آن را قصر می‌نامند. این هتل یکی از بهترین هتل های ایران در تهران است که دارای لابی باشکوه و اتاق‌های استاندارد مجهزی است که برابر با یک هتل ۵ ستاره است. این ویژگی‌ها، اقامتی راحت و دلپذیر را برای میهمانان فراهم آورده است.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

اسپیناس پالاس

۲- نووتل تهران؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی

این از اولین هتل‎های فرودگاهی ایران و یکی از اعضای هتل‌های آکور فرانسه است. نووتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران ساخته شده است و ساختمان آن از ۱۱ طبقه و ۲۹۶ اتاق با امکانات مناسب و پرسنل حرفه‌ای تشکیل شده است. سالن مو، سالن ماساژ، استخرهای شنا و رستوران‌های مجلل از جمله بخش‌های مختلف آن هستند. این هتل برای مسافرانی که می‌خواهند پرواز خود را تغییر دهند یا نیاز به اقامت کوتاه مدت در نزدیکی فرودگاه دارند بسیار راحت است. موقعیت عالی هتل به دور از شلوغی شهر، فضای آرامش بخشی را برای مسافران ایجاد کرده است.

۳- خانه مرشدی | کاشان

یکی دیگر از بهترین هتل های ایران ، خانه مرشدی یا هتل مرشدی در شهر زیبای کاشان است. این خانه بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد و درست مانند سایر خانه‌های تاریخی کاشان تعمیر و به مکانی سنتی تبدیل شده است. این خانه نزدیک بود فراموش شود اما با رونق گردشگری کاشان، با هدف تبدیل به هتلی با ابهت مورد توجه قرار گرفت. جو این خانه بسیار دوستانه است و پرسنل با تجربه‌های در آن مشغول به فعالیت هستند.

اتاق‌ها مانند خانه‌های ثروتمند قدیمی ایرانی تزئین شده‌اند و تقریباً در هر جای خانه می‌توانید فرش دستبافت پیدا کنید. تمامی اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی غربی هستند. هر یک از سوئیت‌های هتل، مجهز به یک آشپزخانه هستند. مهمانان همچنین به وای فای سریع نیز دسترسی خواهند داشت. امکانات عالی و مهمان نوازی این خانه را بسیار خاص کرده است.

خانه مرشدی

۴- بوتیک هتل سرای عامری‌ها | کاشان

خانه عامری‌ها متعلق به خانواده عامری است و در دوره زندیه ساخته شده است. این خانه توسط یک تیم حرفه‌ای برای بازسازی بخشی از بافت قدیمی کاشان بازسازی شد. این یکی از یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان و بهترین هتل های ایران است. خانه عامری‌ها شامل سه خانه است که به یکدیگر متصل هستند. مساحت کل خانه حدود ۹۰۰۰ متر مربع است. این ساختمان دارای ۸۵ اتاق، ۵ خانه مرکزی، ۲ رستوران، یک کافه و یک گالری است. از ویژگی‌های بارز این خانه تزئینات و داشتن بلندترین بادگیر در بین دیگر خانه‌های کاشان است.

۵- هتل سنتی کریاس | اصفهان

این هتل در اصفهان واقع شده است و قدمت بنای آن به دو قرن پیش یعنی دوره قاجاریه می‌رسد. معماری چشم نواز و فضای سنتی دارد. پس از یک سال بازسازی، هتل به مکانی راحت و زیبا برای اقامت تبدیل شد. هتل کریاس در ۲ طبقه و ۱۷ اتاق در اطراف حیاط مرکزی چیده شده است. این مکان دارای یک حیاط بزرگ و زیبا با باغ‌ها و یک حوض فیروزه‌ای پر جنب و جوش در وسط است.

تمامی اتاق‌های این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های ایران است مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال، حمام، توالت فرنگی هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ، کافه، صندوق امانات و کارکنان مسلط به زبان‌های مختلف اشاره کرد. از مزیت‌های دیگر این هتل قرار گرفتن در همسایگی میدان نقش جهان(میدان تاریخی اصفهان) است. بنابراین می توانید به محض خارج شدن از هتل از بیشتر جاذبه‌های اصفهان از جمله علی قاپو، مسجد عباسی، مسجد شیخ لطف الله و بازارها دیدن کنید. هتل کریاس دارای آسانسور است، اما تنها دو اتاق از آن وجود دارد که دارای پله‌هایی در ورودی هستند.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین هتل های خراسان رضوی

هتل کریاس

۶- هتل قصر منشی اصفهان

هتل قصر منشی نه تنها مکانی برای استراحت و خوش گذرانی است، بلکه خود می‌تواند یک جاذبه باشد. این یکی از کاخ‌های فتحعلی شاه (پادشاه صفوی) بوده است. وقتی فضای اصیل هتل را می‌بینید، از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد! شیشه‌های رنگارنگ، نور را به داخل اتاق‌ها هدایت می‌کنند و گچ کاری اتاق‌ها چشم نواز است.

این از بهترین هتل های ایران است و ۲۳ اتاق با امکانات مناسب و طراحی‌های خاص برای پذیرایی از مهمانان زیادی است. آنها بهترین غذاها را در فضای خنک رستوران هتل سرو می‌کنند. کافه هتل در اطراف حوض آبی با صدای آرامش بخش آب برگزار می‌شود. می‌توانید از زورخانه(سالن ورزشی سنتی) روبروی هتل قصر منشی دیدن کنید و با چند دقیقه پیاده روی به میدان نقش جهان برسید.

۷- هتل زندیه شیراز

این یک هتل نوساز با معماری سنتی ایرانی است که در نزدیکی ارگ کریم خان شیراز واقع شده است. از آنجایی که در مرکز شهر واقع شده است، فاصله چندانی با، بافت تاریخی و مکان‌های تاریخی مهم شهر ندارد. مساحت هتل زندیه حدود ۹۰۰۰ متر مربع است و از سه طبقه، ۷۲ اتاق/سوئیت و ۲ طبقه زیرزمین تشکیل شده است.

استخر و سونای هتل یادآور حمام وکیل برای بازدید کنندگان است و با سبک‌های ترکی رقابت می‌کند. همچنین می‌توانید در باشگاه ورزش کنید و از پیاده روی در حیاط زیبا لذت ببرید. رستوران‌های این هتل که یکی از بهترین هتل های ایران است، برای هر نوع ذائقه‌ای اعم از ایرانی و اروپایی مناسب است. همچنین یک رستوران VIP وجود دارد که بهترین غذاها را در یک منطقه خصوصی برای شما سرو می‌کند.

برای اجاره سوئیت در شیراز روی لینک کلیک کنید.

هتل زندیه

۸- هتل باغ، مشیرالممالک یزد

این هتل نزدیک به یکی از ورودی‌های شهر و بافت قدیمی قرار دارد. دسترسی به تمام نقاط توسط خیابان‌های اطراف در دسترس است. قدمت بنا و باغ به دوره قاجاریه می‌رسد و  پس از چند نوسازی در ساخت و ساز و فضاها به هتل تبدیل شد. مسافران با اقامت در این هتل حس زندگی در ایران قدیم را دارند.

مساحت آن ۱۳۰۰۰ متر مربع و مجهز به امکانات مدرن و سنتی است. باغ شگفت انگیز با درختان سر به فلک کشیده، فواره‌ها و نهرهای پر جنب و جوش این هتل را به یک جاذبه ملی در یزد تبدیل کرده است. اتاق‌های راحت، معماری خاص کویری دارند و فقط صدای سوت پرندگان را می‌شنوید. در رستوران این هتل غذاهای ایرانی و اروپایی سرو می‌شود.

۹- هتل صخره‌ای بین المللی کندوان لاله

هتل صخره‌ای کندوان، یکی دیگر از بهترین هتل های ایران است. این هتل ۵ ستاره و مجلل در روستای تاریخی و حیرت انگیز کندوان در ۶۰ کیلومتری تبریز واقع شده است. این هتل اولین هتل بوتیک کندوان و سومین هتل صخره‌ای جهان است. این کوه در دامنه یک رشته کوه قرار دارد، جایی که بسیاری از مسافران دوست دارند طبیعت غنی آن را کشف کنند. ۴۰ سوئیت صخره‌ای در این مکان وجود دارد که مناظر شگفت انگیزی را در اختیار دارند.

اگرچه هتل از بهترین امکانات پیشرفته برخوردار است، اما فرصت زندگی در غاری شگفت انگیز  را با فضایی آرام، فراهم آورده است. جالب است بدانید که از لوله‌های آب این هتل، آب معدنی درمانی عبور می‌کند و استخرهای گرم اختصاصی برخی از اتاق‌ها را تامین می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به کافه، رستوران های سنتی و مدرن، لابی، لاندری، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اینترنت و تاکسی سرویس اشاره کرد.

بهترین هتل های ایران

۱۰- هتل پارسیان آزادی تهران

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تهران یکی دیگر از بهترین هتل های ایران است. این هتل از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های بین المللی ایران است و در شمال پایتخت واقع شده است. این هتل تعداد زیادی اتاق در انواع مختلف از جمله: اتاق‌های دوقلو و دو نفره، سوئیت‌های جونیور، رویال و ریاست جمهوری و اتاق‌های ویژه برای افراد معلول دارد. هتل پارسیان آزادی سعی در ارائه گزینه‌های بسیار متنوع برای میهمانان محترم دارد. هتل پارسیان علاوه بر اتاق‌ها، خدمات دیگری چون رستوران ۲۴ ساعته با غذاهای مختلف ایرانی، رستوران بین المللی ارکیده در طبقه ۲۶، رستوران ایتالیایی و هفت سالن چند منظوره برای راحتی مهمانان ارائه می‌دهد.

۱۱- هتل سالار دره | ساری

هتل سالاردره ساری برای مسافرانی که مایل به ورود به طبیعت و استراحت در جنگل‌های منطقه خزر هستند بهترین انتخاب است. این هتلی بسیار آرامش بخش در دل جنگل است که در نزدیکی رودخانه‌ای به همین نام ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل بی‌نظیر است و آب و هوای عالی و اتاق‌های مشرف به جنگل آن، آرامشی بی‌نظیر را به مهمانان می‌بخشد. هتل سالاردره که یکی از بهترین هتل های ایران است، دارای حیاطی سبز بزرگ و زیبا با امکاناتی مانند زمین تنیس، رستوران سنتی با چشم انداز خیره کننده و فروشگاه سوغات است.

۱۲- هتل دریایی ترنج | کیش

جزیره کیش در بین ایرانیان بسیار محبوب است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. به همین دلیل هم از نظر اقامتی و هم از نظر تفریحی امکانات منحصر به فرد خود را دارد. هتل ترنج یکی از زیباترین هتل‌های ایران و جزیره کیش و اولین هتلی است که روی آب در خاورمیانه ساخته شده است. طراحی جسورانه آن از هتل‌های مالدیو و کارائیب الهام گرفته شده است.

این مطلب را هم بخوانید
با آبشار شله بن طالقان طبیعتی بکر آشنا شوید! (+تصاویر)

این هتل زیبا که در دو فاز ساخته شده است دارای یک فاز با سوئیت کف شیشه‌ای بر فراز خلیج فارس است که دنیای شگفت انگیز زیر آب را به شما نشان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این سوئیت‌ها، بالکن‌های اختصاصی آنها است که غروب زیبایی در جزیره کیش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

این از بهترین هتل های ایران است و فاز دوم آن، هتلی ۴ طبقه است که در ساحل زیبای کیش ساخته شده و دارای اتاق‌های زیبا و امکانات رفاهی بی‌نظیر است. استخر در بالای پشت بام ساختمان یکی دیگر از جاذبه‌های این هتل است که تجربه شنای فراموش نشدنی را برای شما فراهم کرده است.

هتل دریایی ترنج

۱۳- هتل کایا | تبریز

هتل کایا؛ جدیدترین هتل تبریز و جزء هتل‌های زنجیره ای کایا ترکیه است. ساختمان ۱۷ طبقه هتل کایا با داشتن ۲۲۰ اتاق، بسیار شیک و به گونه‌ای خاص طراحی شده است که آن را منحصر به فرد می‌کند. رستوران معروف این هتل به نام “A LA CARD” به تازگی به دلیل غذاهای بین المللی و ایرانی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مرکز خرید کایا با ۱۲۶ فروشگاه با برترین برندهای دنیا، سالن بدنسازی شیک و رستوران‌ها و کافه های شیک، هتل کایا را به مجلل‌ترین هتل تبریز و ایران تبدیل کرده است.

۱۴- هتل درویشی | مشهد

این هتل پنج ستاره به دلیل معماری منحصر به فرد، استانداردهای کیفیت بالا و مجاورت با حرم امام رضا (ع) یکی از مشهورترین هتل‌های لوکس و مدرن مشهد و همینطور یکی از بهترین هتل های ایران است. هتل ۲۰ طبقه درویشی یکی از بلندترین ساختمان‌های مسکونی مشهد و بزرگ‌ترین هتل آتریوم شیشه‌ای کشور است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد.

هتل درویشی از بهترین هتل های ایران

۱۵- هتل داد – یزد

هتل داد یزد با معماری سنتی، فضای بزرگ و همجواری با بافت تاریخی این شهر ۳۰۰۰ ساله، حال و هوای شهرهای باستانی را زنده می‌کند. این هتل به مراکز تاریخی و گردشگری یزد مانند مجموعه امیرچخماق و آتشکده زرتشتیان بسیار نزدیک است. بهترین امکانات رفاهی و کارکنان آموزش دیده و مهمان نواز در این عمارت تاریخی بازسازی شده برای سفری دلپذیر به یزد برای همیشه در یادها خواهد ماند. پس از گشت و گذار در شهر قدیمی، می‌توانید در رستوران پشت بام هتل استراحت کنید و از منظره زیبا لذت ببرید.

۱۶- هتل نارنجستان در محمودآباد مازندران

هتل نارنجستان از بهترین هتل های ایران است که در بین سوحل دریای خزر واقع شده است. مکان این هتل بسیار خاص و لنشین است و کارکنان آن بهترین برخورد را با مسافران دارند. اطراف هتل پر از درخت های نارنج است که با حضور در آنجا سرمست از عطر بهارنارنج میشوید. اویل فصل بهار میتوانید مهمان این هتل شوید تا فضای متفاوتی از آن ببینید، کمااینکه در فصل های دیگر نیز این هتل میزبانی فوق العاده ای از خود ارائه میدهد.

یکی از چیزهایی که هتل نارنجستان را خاص و منحصر به فرد کرده است، فضا خلوت و پر از سکوتی است که دارد. کافه ها و رستوران های اطراف هتل نیز بسیار دنج هستند، به علاوه اینکه میتوانید در اطراف هتل در مسیرهایی با مناظر زیبا پیاده روی کنید و غرق در لذت شوید.

۱۷- هتل بزرگ شیراز

یکی از مواردی که برای همه ی گردشگران مهم است، اسکان در محلی است که به جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی و مراکز خرید نزدیک باشد. هتل بزرگ شیراز از آن دسته هتل هایی است که گردشگران برای رزرو آن سر و دست میشکنند. این هتل همجوار با آرامگاه حافظ و باغ ارم است. از این هتل شما میتوانید مناظز زیبای باغ های شیراز و گل های زیبای رزی که در این خیابان هستند را ببینید.

طراحی هتل بزرگ شیراز به گونه ای است که همه ی اتاق ها تراس دارند و مسافران میتوانند از تراس به تماشای مناظر زیبای اطراف بنشینند. این هتل ۵ ستاره از نظر مسیر دسترسی بسیار در دسترس است چرا که در نزدیکی ورودی شیراز یا همان دروازه قرآن قرار دارد. پس همه جوره با یک هتل بی نظیر روبرو هستید.

سخن آخر…

در این مقاله از سپنجا شما را با ۱۷ مورد از برترین هتل‌های کشورمان آشنا کردیم که برخی از آنها در تهران و برخی دیگر در شهرهای دیگر مثل اصفهان و شیراز قرار داشتند. اگر دوست دارید، سفری به یادماندنی به شهرهای توریستی کشور داشته باشید از لیست بهترین هتل های ایران ما در اینجا استفاده کنید و گزینه درست و مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا