جاهای دیدنی دنیا

معرفی بهترین رستوران های لندن که ارزش امتحان کردن دارند

همیشه غذا خوردن جزو یکی از بخش‌های مهم سفر است. لندن به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری، رستوران‌های کوچک و بزرگ بسیاری دارد. بهترین رستوران های لندن غذاهایی با طعم استثنایی طبخ می‌کنند. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با رستوران های معروف لندن آشنا کنیم. اطلاع از این رستوران‌ها کمک می‌کند تا بتوانید در طول سفر خود غذاهایی با طعم‌های خاص و باکیفیت نوش جان کنید.

آشنایی با بهترین رستوران های لندن

اگر قصد سفر به لندن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن غذا در معروف ترین رستوران های لندن را از دست ندهید. آشپزهای لندن با مهارت کامل، غذاهای شگفت‌انگیزی از سراسر دنیا را برای مسافران طبخ می‌کنند. به طوری که امروزه رستوران های لندن تبدیل به یک رستوران نوآورانه شده است و غذاهایی را طبخ می‌کنند که از نظر کیفیت در نوع خود بی‌نظیر هستند.

فرهنگ غذایی انگلستان تنها به این کشور ختم نمی‌شود. بلکه برترین رستوران های لندن به سمتی رفته‌اند که می‌توانید خوردن تمام غذاهای ملل مختلف را در این کشور امتحان کنید. در  واقع رستوران گردی تبدیل به یک عادت گردشگری در این شهر شده است. همین موضوع باعث شده است تا بهترین رستوران های لندن جذاب‌ترین غذاها را در اختیار گردشگران قرار بدهند.

اگر شما هم دوست دارید تا یک شام و یا ناهار دوست‌داشتنی را در یکی از رستوران‌های این شهر اروپایی تجربه کنید و یا به دنبال بهترین فست فود و غذای خیابانی می‌گردید، رستوران‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آشنایی با بهترین رستوران های لندن

رستوران پولن استریت سوشال

اگر به دنبال بهترین رستوران لندن هستید، رستوران پولن استریت سوشال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت بالا، طعم عالی غذاها، سرویس‌دهی مطلوب، فضای دلنشین رستوران و غیره از جمله دلایلی است که باعث شده است تا این رستوران مورد قبول بسیاری از مسافران قرار بگیرد.

البته توجه به این نکته ضروری است که قیمت غذاها در این رستوران کمی بالا است. اما با توجه به کیفیت و سرویس‌دهی عالی، این قیمت بسیار به صرفه است. در این رستوران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای انگلیسی و اروپایی طبخ می‌شود. همچنین برای افراد گیاهخوار نیز غذاهای مخصوص و بدون گلوتن سرو می‌شود.

این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن به دلیل کیفیت بسیار عالی غذاهای خود توانسته است چندین جایزه مانند جایزه میشلین را به خود اختصاص دهد. بسیاری از انگلیسی‌ها برای قرارهای کاری، ملاقات‌های عاشقانه، موقعیت‌های خاص، قرارهای خانوادگی و غیره این رستوران را انتخاب می‌کنند. همچنین اگر دوست دارید تا غذاهای محلی انگلیسی را تجربه کنید، رستوران پولن استریت یک مکان مناسب است.

از جمله خاص‌ترین امکانات رستوران پولن استریت می‌توان به اینترنت بی‌سیم، دسترسی به ویلچر، قبول مسترکارت و ویزا و رزرو میز اشاره کرد. این رستوران همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۲.۳۰ ظهر و عصرها از ساعت ۶ تا ۱.۳۰ شب آماده پذیرایی از گردشگران است.

بریانکده در دورچستر میفر

اگر دوست دارید غذاهای مدرن انگلیسی را در بهترین رستوران لندن تجربه کنید، بریانکده دورچستر میفر یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. در این رستوران سرآشپز معروف انگلیسی یعنی تام بوتون مدیریت آن را برعهده دارد. از جمله غذاهای خاص این بریانکده می‌‌توان به میگو، خرچنگ ترش مزه، خرچنگ کلاچستر، تخم مرغ اسکاچ و غیره اشاره کرد.

این بریانکده به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن غذاهای شیرین نیز برای علاقه‌مندان به این نوع غذاها طبخ می‌کند. بنابراین اگر سلیقه شما به سمت این مدل از غذاها است، خوردن نوار پودینگ این رستوران را از دست ندهید.

بریانکده

رستوران گوردون رمزی

خوردن غذا در رستوران ۳ ستاره گوردون رمزی شما را ناراضی بدرقه نخواهد کرد. این رستوران قدیمی در سال ۱۹۹۸ توسط سرآشپز معروف لندنی یعنی گوردون رمزی افتتاح شده است. از جمله ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌توان به سرویس‌دهی عالی، فضای دلنشین و دنج، کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاهای آن اشاره کرد.

در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای فرانسوی، اروپایی و انگلیسی، غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید قرارهای عاشقانه و کاری خودتان را در این رستوران برگزار کنید. ناهار و شام به همراه امکاناتی مانند دسترسی به ویلچر، میز خصوصی و رزرو میز از جمله مواردی است که این رستوران در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید
ماجراجویی در جاذبه های گردشگری برزیل

رستوران گوردون رمزی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۲.۳۰ ظهر و عصرها از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰.۳۰ شب آماده پذیرایی از گردشگران است.

رستوران بابلداگز خیابان گودج

یکی از بهترین رستوران های لندن رستوران روسی بابلداگز است. این رستوران با سبک پذیرایی نوآورانه و فضایی دلنشین به یکی از محبوب ترین رستوران های لندن تبدیل شده است. در این رستوران هر روزه بیست نوع غذای خوشمزه و مختلف طبخ می‌شود. البته منوی غذای این رستوران هر روز تغییر می‌کند؛ بنابراین شما هیچ روزی غذای تکراری در آن نخواهید خورد.

یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران پخت غذا با حرکات نمایشی توسط شخصی به نام جیمز ناپت است. این سبک نوآورانه در پخت غذا باعث جذب بیشتر گردشگران شده است. از جمله غذاهای معروف این رستوران هات داگ آن است که به همراه نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می‌شود. رستوران بابلداگز دارای خانه سرویس مخصوص و معروف است. برای دسترسی به این میز آشپزخانه باید از درب پشتی وارد این قسمت شوید.

رستوران هدون

یکی از لوکس ترین رستوران های لندن رستوران هدون است که در سال ۲۰۱۱ توسط یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای لندنی یعنی مایکل جانسون راه‌اندازی شد. کیفیت بالا و طعم عالی غذاهای ارائه شده از یک طرف و سرویس‌دهی بسیار عالی و برخورد خوب کارکنان آن از طرفی دیگر باعث شده است تا این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن مورد رضایت بسیاری از گردشگران قرار بگیرد.

در منوی رستوران هدون انواع غذاهای اروپایی به صورت ناهار و شام طبخ می‌شود. این رستوران برای موقعیت‌های خاص مانند ملاقات‌های عاشقانه و یا ملاقات‌های کاری یک مکان مناسب به شمار می‌رود. این رستوران از سه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۹.۳۰ و از پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۶۰.۳۰ عصر تا ۹.۳۰ شب و از ۱۲ تا ۲.۳۰ بامداد آماده پذیرایی از گردشگران است.

رستوران هدون

ایتاداکی زن خیابان گینگز

اگر شما هم جزو کسانی هستید که فقط غذاهای گیاهی می‌خورید، رستوران ژاپنی ایتاداکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران جزو معروف ترین رستوران های لندن برای گیاهخواران به شمار می‌رود. در این رستوران انواع غذاهای گیاهی و ارگانیک طبخ می‌شود. البته این رستوران تنها غذای گیاهی معمولی در اختیار شما نمی‌گذارد. بلکه تمام غذاهای آن از نظر ارزش غذایی و دارویی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

یکی از هیجان‌انگیزترین غذاهای طبخ شده در این رستوران، غذاهایی مانند سوشی، تمپورای ترد و نودل یودون است که قطعا از خوردن آن غافلگیر خواهید شد. فضای آرام و دنج رستوران ایتاداکی به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن یک روز خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رستوران لدبری

یکی از خاص ترین رستوران های لندن رستوران لدبری است که در خیابان لدبری در ناحیه ناتینگ هیل واقع شده است. این رستوران در سال ۲۰۰۵ توسط یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای لندنی یعنی برت گراهام تاسیس شده است و توانسته است جایزه میشلین را به خود اختصاص دهد. این رستوران تمامی ویژگی‌های خوب یک رستوران را دارا است.

کیفیت عالی غذا، سرویس‌دهی بالا و فضای دنج و آرام رستوران تمام انتظارات شما را از یک رستوران عالی و همه چیز تمام به خوبی برآورده می‌کند. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای انگلیسی، اروپایی، غذاهای مخصوص گیاهخواران و بدون گلوتن دیده می‌شود. شما می‌توانید قبل از آمدن به این رستوران، میز مخصوص خودتان را برای یک قرار عاشقانه رزرو کنید.

این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲.۳۰ ظهر و عصرها از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰.۴۵ شب باز است.

رستوران نیچ آیلینگتون

رستوران نیچ جزو اولین رستوران‌های لندن است که غذاهای بدون گلوتن مخصوص افراد مبتلا به سلیاک طبخ می‌کند. برخلاف تصور عموم، غذاهای این رستوران طعم بسیار عالی و کیفیت بسیار بالایی دارند. در این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن انواع متنوعی از غذاها از جمله پارسان ترش، دونات‌های چدار، پای مرغ کره‌ای، شاه‌توت، پای سیب داغ و غیره ارائه می‌شود.

تنوع این غذاها به اندازه‌ای است که همه افراد با هر سلیقه را وسوسه خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران سرو غذاهای بدون لبنیات و گیاهی است.

رستوران نیچ

رستوران آلن دوکاس

اگر هوس خوردن غذاهای اروپایی و فرانسوی در یکی از مشهورترین رستوران های لندن را کردید، رستوران سه ستاره میشلین آلن دوکاس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. غذاهای این رستوران به دلیل وجود سرآشپز معروف فرانسوی‌اش  یعنی آلن دوکاس بسیار محبوب و معروف است. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران طبخ غذاهای مخصوص گیاهخواری و بدون گلوتن است.

این مطلب را هم بخوانید
فهرست ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان

شما می‌توانید همکار و یا پارتنر خودتان را برای صرف ناهار و یا شام به این رستوران دعوت کنید. همچنین می‌توانید از قبل میز مخصوص خودتان را رزرو کنید تا در صورت شلوغی منتظر خالی شدن میزها نمانید. از جمله امکانات منحصر به فرد این رستوران می‌توان به میز مخصوص، پارکینگ، اینترنت رایگان و دسترسی به ویلچر اشاره کرد.

ساعت کاری رستوران آلن دوکاس به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن از سه شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ تا ۱.۳۰ ظهر و شب‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹.۴۰ خواهد بود. ساعت کاری شنبه‌های این رستوران از ساعت ۶.۳۰ تا ۹.۳۰ شب است.

عقاب گسترده بال هومرتون

اولین رستوران گیاهی لندن اختصاص به رستوران عقاب گسترده بال دارد. موسس این رستوران شخصی به نام مریل آرمیتاژ است که به عنوان بنیانگذار کلوپ غذاهای خیابانی مکزیکی گیاهی شناخته می‌شود. در این رستوران گیاهی، انواع غذاهای هیجان‌انگیز مانند تاکوهای بدون گوشت، چیپس ذرت پرچاشنی، بال‌های داغ گیاهی طبخ می‌شوند.

یکی از بخش‌های وسوسه‌انگیز این رستوران، بخش نوشیدنی‌های گیاهی است که شما را غرق در لذت خواهند کرد.

رستوران فرا ات کلاریچز

اگر به دنبال یک مکان رویایی برای قرارهای عاشقانه خود در لندن هستید، رستوران یک ستاره میشلین فرا ات کلاریجز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران تامین مواد اولیه غذاهای آن است. تمامی این مواد اولیه از مزرعه کلاریجز تهیه می‌شود. همین ویژگی‌ باعث شده است تا کیفیت و طعم غذاهای این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن در نوع خود بی‌نظیر باشد.

فضای دلنشین رستوران، برخورد عالی کارکنان در کنار سرویس‌دهی عالی یک روز به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. شما می‌توانید برای صرف وعده‌های ناهار و شام هر روزه از ساعت ۱۲ تا ۲ بعدازظهر و شب‌های از ۶.۳۰ تا ۱۰ شب به این رستوران بیایید.

در منوی پیشنهادی این رستوران انواع غذاهای محلی انگلیسی و اروپایی و غذاهای مخصوص گیاهخواران و غذاهای بدون گلوتن وجود دارد. رزرو میز، قبول مستر کارت و ویزا، پارکینگ، میز مخصوص، دسترسی به ویلچر و غیره از جمله امکانات اختصاصی این رستوران است.

رستوران فرا ات کلاریچز

لِگِرو، سوهو و مرکاتو متروپولیتانو

غذاهای ایتالیایی معمولا برای افرادی که غذای بدون گلوتن می‌خورند انتخاب مناسبی نیست. اما رستوران لگرو اولین رستوران های لندن است که غذاهای ایتالیایی بدون گلوتن سرو می‌کند. منوی مجلل این رستوران در نوع خود یک انقلاب غذایی به شمار می‌رود. در این رستوران انواع غذاهای کلاسیک ایتالیایی مانند براشچه با گوجه تازه، بشقاب‌های پاستا، پیتزاهای روستایی، تیرامیسوهای خامه‌ای و غیره و عاری از گلوتن سرو می‌شود.

رستوران لو گاوروش

یکی از قدیمی‌ ترین رستوران های لندن رستوران لو گاوروش است که توسط مایکل و آلبرت در سال ۱۹۶۷ افتتاح شد. در این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های لندن انواع غذاهای سنتی و مدرن فرانسوی، غذاهای اروپایی، غذاهای مخصوص گیاهخواری و بدون گلوتن طبخ می‌شود؛ بنابراین اگر دوست دارید که غذاهای خاص فرانسوی را با بهترین کیفیت و طعم امتحان کنید، این رستوران را در لیست پیشنهادی خود قرار دهید.

در رستوران لو گاوروش سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام صرف می‌شود. همچنین می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر زیبای لندن، آخر شب برای دور شدن از هیاهوی شهری در این رستوران نوشیدنی مورد علاقه خودتان را نوش جان کنید. این رستوران از سه شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲ بعدازظهر و شب‌ها از ۶ تا ۱۰ شب و شنبه‌ها از ساعت ۶ تا ۱۰ شب آماده پذیرایی از گردشگران است.

رستوران لو گاوروش

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با رستوران های خوب لندن صحبت کردیم. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که در لندن به کدام رستوران بروید،  تجربه خوردن یک غذای عالی و باکیفیت در یکی از رستوران‌های گفته شده در بالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خوردن غذاهای خوشمزه انگلیسی و اروپایی در یکی از بهترین رستوران های لندن  حس تکرارنشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

درباره “معرفی بهترین رستوران های لندن که ارزش امتحان کردن دارند” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا