جاهای دیدنی تهران

لیست مراکز خرید تهران برای خرید کفش

بدیهی است که مراکز خرید هر شهر و منطقه از جذاب‌ترین مکان‌های آن هستند و لذت پیاده‌روی و خرید در این مراکز را با چیز دیگری نمی‌توان مطابقت داد به خصوص اگر پای خرید کفش در میان باشد. به عنوان یک سایت گردشگری در ایران، این بار در مقاله خود می‌خواهیم بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش را معرفی کنیم.

مراکز خرید کفش تهران یکی دوتا نیستند برای همین ما یک لیست ارائه می‌دهیم که شامل چند مورد از معروف‌ترین مراکز خرید کفش تهران است. چه به دنبال کفش مجلسی باشید چه کفش ورزشی و سایر کفش‌ها، خواندن این مقاله به شما در خرید کفش دلخواه‌تان کمک می‌کند. پس در سپنجا همراه ما شوید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

مراکز خرید تهران برای خرید کفش

تهران با جمعیتی حدود ۹ میلیون نفر، گزینه‌های خرید زیادی از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید فوق‌العاده مدرن و مجلل و دست‌فروش‌های خیابانی را برای خرید کفش ارائه می‌کند. گزینه‌هایی چون:

۱- مرکز خرید تیراژه ۱

مرکز خرید تیراژه ۱، واقع در میدان پونک از پنج طبقه تشکیل شده است. این ساختمان قدمت زیادی ندارد و امکانات رفاهی و تفریحی عالی آن باعث شده تا به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید، تفریح و گشت‌وگذار با خانواده تبدیل شود. این مرکز خرید مدرن از معماری زیبا و خیره کننده‌ای برخوردار است و فضای داخل آن با گل و گلدان‌های طبیعی، درختچه‌ها و نیمکت‌های شیشه‌ای مزین شده است.

اگر دنبال مکانی مناسب برای خرید کفش هستید، به مجتمع تجاری تیراژه ۱ سر بزنید. این مجتمع به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش شناخته می‌شود و به جز کیف و کفش، کالاهای متنوع دیگر از جمله لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌های زنانه و مردانه و… را نیز عرضه می‌کند.

آدرس: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

  • امکانات: شهربازی، پارکینیگ، رستوران، آسانسور، سرویس بهداشتی و…
  • تلفن : ۰۲۱۴۴۹۱۷۲۳
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲:۳۰ دقیقه

۲- مرکز خرید تیراژه ۲

این مرکز خرید در واقع شعبه دوم مجتمع تجاری تیراژه محسوب می‌شود و در شرق تهران واقع شده است. مرکز خرید تیراژه ۲ نیز یک ساختمان مدرن با ظاهری شیک و لاچکری است. همچنین فضایی کاملا لاکچری دارد و طرفداران زیادی در شرق تهران پیدا کرده است. جالب است بدانید مدرن‌ترین سینمای این بخش از تهران در همین ساختمان تجاری قرار دارد و همین باعث شده تا مورد توجه عده زیادی واقع شود.

مرکز خرید تیراژه ۲ به مرکز خرید شهید مدنی نیز شهرت دارد و علت آن همجواری با ایستگاه مترو شهید مدنی است. این مکان از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش است و مغازه‌های کفش فروشی متعددی دارد. همین‌طور از بهترین گزینه‌‌‌ها برای خرید پوشاک، کیف، لوازم خانگی، ساعت‌های برند و غیر برند، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و… است.

امکانات مرکز خرید تیراژه ۲: شهربازی، رستوران، کافه، فودکورت، سینما، هایپرمارکت، پارکینگ، کارواش و…

  • آدرس: اتوبان امام علی، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی
  • تلفن:  ۰۲۱۷۲۵۶۳

تیراژه

۳- مرکز خرید بزرگ ایران مال

کلانشهر تهران به عنوان پایتخت کشورمان و یکی از مهم‌ترین شهرهای استراتژیک جهان در خاورمیانه و جهان همواره در مرکز توجه قرار داشته است. این کلان شهر اقیانوس مانند، محل وقوع بسیاری از رویدادهای بین المللی مرتبط با ایران است. مرکز خرید ایران مال که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز همایش‌های کشور به شمار می‌رود، قابلیت میزبانی چندین رویداد را به طور همزمان دارد.

این مرکز شامل یک هتل و مراکز متعدد مرتبط با هنر، فرهنگ، تفریح ​​و گردشگری است. طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های سنتی، ملی و بین المللی در اطراف ایران مال خدمات ارائه می‌دهند. ایران مال از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش و خیلی اجناس دیگر است.

امکانات: پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۱۰۰۰۰ وسیله نقلیه، رستوران، کافه و غذاخوری‌های سنتی و بین المللی، مراکز تفریحی و فرهنگی، مسجد جامع، هتل، بازار سنتی، کتابخانه و…

ایران مال یا بازار بزرگ ایران کجاست؟

ایران مال

۴- باغ سپهسالار

بازار تاریخی باغ سپهسالار یکی دیگر از گزینه‌های مناسب خرید کیف و کفش است. این بازار در چهار راه مخبرالدوله که از خیابان‌های قدیمی تهران است، قرار دارد و امروز با نام خیابان صف نیز شهرت پیدا کرده است. هر نوع کفشی که بخواهید در باغ سپهسالار پیدا می‌شود. از کفش زنانه و مردانه چرم گرفته تا کفش‌های اسپورت و…

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به ورامین

۵- هفت حوض نارمک

بازار هفت حوض که در محدوده میدانی به همین نام در محله نارمک تهران قرار دارد یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید کفش است. این بازار که سال‌های زیادی از فعالیت‌اش می‌گذرد در واقع خیابانی متشکل از مغازه‌‌ها و پاساژهای مختلف است که انواع کالاها از کفش گرفته تا کیف و پوشاک و کالاهای الکترونیکی را به فروش می‌رسانند.

روزانه مردم زیادی به این خیابان سر می‌زنند و در فروشگاه‌های رنگارنگ آن می‌گردند. نکته جالب در مورد فروشندگان بازار هفت حوض این است که با وجود بازار گرمی‌های زیاد، در آخر تخفیف هم می‌دهند.

خوشبختانه این بازار در مکانی قرار دارد که پر از غذا فروشی و تریاست. همچنین آلاچیق‌ها و نیمکت‌های بی‌شماری در پیاده‌روها برای مردم در نظر گرفته شده است تا از خرید و گشت و گذار خود نهایت لذت را ببرند. بازار هفت حوض از ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است و معمولاً حوالی غروب آفتاب به اوج شلوغی خود می‌رسد.

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، خیابان دکتر آیت، میدان هفت حوض

اطلاعاتی که برای بازدید از میدان هفت حوض تهران نیاز دارید

۶- پالادیوم

مرکز خرید فوق لوکس و لاکچری پالادیوم یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید کفش است. این مرکز خرید مجلل و باشکوه در زعفرانیه، یکی از محله‌های مرفه نشین شمال تهران قرار دارد و معماری منحصر به فرد آن زبانزد عام و خاص است. معماری این ساختمان تجاری چند طبقه، چند ضلعی است و هر قسمت چندین طبقه را در خود جای داده است. به عنوان مثال، ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، ضلع شمالی با ۱۱ طبقه و شش طبقه زیر زمین است. پالادیوم یک مجتمع تجاری و اداری با ۱۵۰ واحد است. قسمت تجاری مجتمع با آخرین تکنولوژی طراحی شده است و اصلاً مهم نیست که چه برندی را جستجو می‌کنید، به راحتی می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

توصیه می‌کنیم پس از خرید و گشت و گذار، مدتی را در رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مجموعه پالادیوم بگذرانید. در اینجا حدود ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فودکورت وجود دارد که غذاها و نوشیدنی‌ها را با بهترین کیفیت ارائه می‌کنند. مجموعه ورزشی یکی از امکانات تفریحی این مجموعه است که شامل سالن بدنسازی و استخر با محیطی صمیمی و جذاب می‌شود.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

پالادیوم

۷- مجتمع تجاری میلاد نور

میلاد نور یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش است. این مجتمع که در غرب تهران واقع شده است، در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و امروز جایگاه خوبی در میان سایر مراکر خرید پایتخت پیدا کرده است. میلاد نور از جای جای تهران مشتری جذب می‌کند و گاهای شاهد مهمانان خارجی نیز در مغازه‌‌های آن خواهیم بود.

این مجتمع بزرگ از مجموع ۳۵۷ فروشگاه تشکیل شده است و هر نوع کالایی اعم از کیف و کفش، پوشاک بانوان و آقایان، لباس و لوازم ورزشی، صنایع دستی، موبایل، طلا و سایر محصولات و لوازم مورد نیاز خانواده‌ها را به فروش می‌رساند. عمده کسانی که به میلاد نور می‌آیند به دنبال برندهای معتبر خارجی و ایرانی هستند. برندهایی از قبیل روبرتو کاوالی، اسکیچرز، پوما، مارال چرم، بوفالو ، پیرگاردین ، دسینی، تامی، آدیداس و…

آشنایی با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای یک روز عالی

امکانات مجتمع تجاری میلاد نور

از کافه‌ها و غذاخوری‌های این مرکز خرید به هیچ عنوان نباید چشم پوشی کرد زیرا رنگ و بویی دیگر به خرید و تفریح شما می‌دهند. حتی اگر قصد خریدم نداشته باشید می‌توانید به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران به میلاد نور سر بزنید و یک روز عالی برای خود بسازید. اینجا علاوه بر اینکه از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش است، مکان مناسبی هم برای خرید مانتو و سایر پوشاک زنانه است.

میلاد نور از شش طبقه تشکیل شده است و هر کدام از طبقات چندین فروشگاه را در خود جای داده است. فروشگاه‌‌هایی مملوء از پوشاک زنانه و مردانه ، لباس کودک، طلا و جواهرات ، موبایل و …

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه ها: ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰

تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۰۸۵۱۰۴

میلاد نور

۸- خیابان فردوسی

چطور است برای خرید کفش یک بار هم شانس خود را در خیابان فردوسی تهران مهک بزنید. در این خیابان صدها مغازه دوشادوش هم قرار دارند و اکثریت مشغول فروش کفش‌های زنانه و مردانه در طرح‌های گوناگون هستند. این خیابان در بین علاقه‌مندان کفش بسیار محبوب است و آوازه آن در کل تهران پیچیده است. در اینجا برای تمامی سلیقه‌ها کفش پیدا می‌شود و انواع مدل‌های اصلی و فیک پشت ویترین مغازه‌ها چیده شده‌ است.

این مطلب را هم بخوانید
پیست اسکی شمشک کجاست؟

۹- بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش است. این بازار واقع در قلب تهران هزارتویی شگفت انگیز است. شبیه یک شهر قدیمی خیالی است که پر از پیچ و خم‌ها و دالان‌های هزارتویی است که هر کدام دری به دنیایی دیگر به نظر می‌رسند.

بازار بزرگ تهران نه تنها نقش اساسی در تامین کالاهای پایتخت دارد، بلکه در مبادلات کالا در سراسر کشور نیز نقش اساسی دارد. فضای جذاب بازار از بیرون آن شروع می‌شود. خیابان ۱۵ خرداد به سمت بازار سنگفرش است و هیچ خودرویی وارد این منطقه نمی‌شود. اما این منطقه وسایل نقلیه خاص خود را دارد.

جواهرات، کیف و کفش، ساعت‌های متنوع، پوشاک، ادویه جات، آجیل، اسباب بازی، لوازم التحریر و تقریباً هر چیز دیگر که به ذهنتان می‌رسد را می توانید در بازار بزرگ بزرگ تهران پیدا کنید.

بازار بزرگ تهران از مراکز خرید تهران برای خرید کفش

قبل از رفتن به بازار بزرگ لازم است بدانید در اطراف این بازار فضایی برای پارک خودرو وجود ندارد. بهتر است با وسایل نقلیه عمومی به بازار بروید. بهترین راه برای رسیدن به بازار، استفاده از مترو و عبور از خیابان ۱۵ خرداد است. شاید برای شما هم جالب باشد که هدف اکثریت مردم از دیدن بازار نه خرید است و نه گردشگری بلکه رفتن به رستوران‌ است. رستوران‌های تاریخی که بازدیدکنندگان را به این مجموعه تاریخی می‌کشانند.

دوباره تاکید می‌کنیم که این یکی از مراکز خرید تهران برای خرید کفش است اما باید به یاد داشته باشید که جمعه‌ها تعطیل و پنجشنبه‌ها از ظهر به بعد نیمه تعطیل است. اکثر فروشگاه‌های آن بین ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز هستند.

۱۰- مرکز خرید قائم

مرکز خرید قائم نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید کفش باشد. این پاساژ شش طبقه در شمال شهر تهران قرار دارد و تقریباً هر نوع کفشی در آن پیدا می‌شود. علاوه بر کفش فروشی می‌توانید مغازه‌های صنایع دستی، طلا و جواهر، پوشاک بانوان و آقایان، اکسسوری منزل و خیلی چیزهای دیگر را در اینجا بیابید.

ساعت کاری مرکز خرید قائم: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۲

آدرس: تهران، میدان تجریش

۱۱- پاساژ کویتی‌ها

بگذارید به عنوان آخرین مرکز خرید مقاله خود از پاساژ کویتی‌ها نام ببریم. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید اجناس گوناگون به ویژه سیسمونی و کفش است.

این پاساژ در خیابان جمهوری و چهار راه استانبول قرار دارد و شامل مغازه‌های متعددی است که هر کدام به فروش نوعی کالا مشغول هستند. شاید عمده فروشگاه‌های آن لوازم سیسمونی نوزاد داشته باشند اما اگر کمی حوصله به خرج دهید کفش فروشی هم پیدا می‌شود. نه تنها کفش فروشی بلکه کلی مغازه دیگر پیدا خواهید کرد که پوشاک، اکسسوری‌ و… می‌فروشند.

سخن آخر…

در این مقاله از سپنجا ۱۱ مورد از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید کفش را به شما معرفی کردیم زیرا به خوبی از این موضوع آگاه هستیم که پیدا کردن کفش‌های راحت و مناسب هم سخت و هم زمان‌بر است. مطمئناً این لیست می‌تواند به شما در بازدید از فروشگاه‌های مناسب، امتحان کردن ده‌ها جفت کفش و داشتن یک روز عالی از خرید کفش کمک کند.

خرید کفش مناسب یک سرمایه گذاری برای سلامت پاست. بنابراین توصیه می‌شود دقت بیشتری در انتخاب آن به خرج دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید کفش مناسب، مراجعه به مراکز خرید بزرگ کفش است زیرا قطعاً می‌توانید از بین هزاران نوع کفش، کفش مناسب پای خود را پیدا کنید. اگر ساکن تهران هستید این شانس را خواهید داشت تا از مراکزی چون پالادیوم، تیراژه ۱ و ۲، بازار بزرگ، باغ سپهسالار، خیابان فردوسی، بازار هفت حوض و… کفش بخرید.

اگر مرکز دیگری برای خرید کفش می‌شناسید در کامنت همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 4 میانگین: 3.3]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا