دیدنی های قشم

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان؛ آشنایی ۰ تا ۱۰۰ی با این مرکزخرید!

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان؛ آشنایی 0 تا 100ی با این مرکزخرید!

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان؛ آشنایی ۰ تا ۱۰۰ی با این مرکزخرید!

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید  جزیره ی قشم  می باشد که به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوبیت زیادی در میان مسافران و گردشگران برخوردار است . در این مطلب قصد داریم این پاساژ را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، همراه باشید.

معرفی مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان

مرکز خرید پرشین گلف درگهان از جدیدترین مراکز خرید این منطقه می باشد که در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. این مجتمع تجاری در ۵ طبقه از واحدهای تجاری، اداری و اقامتی تشکیل شده است. واحدهای تجاری این مجموعه شامل انواع پوشاک مجلسی زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس و تجهیزات ورزشی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، انواع پتو، ملحفه و لوازم خانگی می باشد.

در این پاساژ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی با قیمت های باور نکردنی تهیه نمایید. مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان از وجود هایپر مارکت بزرگی بهره مند است که انواع مواد خوراکی را می توان از آن جا تهیه نمود.

مجموعه ی پرشین گلف درگهان قشم شامل ۱۵۰ واحد اقامتی می باشد که در مجموع ۵۱۰ تخت را در خود جای داده است. مرکز خرید پرشین گلف مجهز به هتل سه ستاره ای می باشد که با امکانات رفاهی میزبان گردشگران و مسافران می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای کامل و جامع در بازدید از بازار قدیم قشم +عکس

یک مزیت بسیار عالی و دلنشین این مجتمع تجاری، موقعیت مکانی بسیار عالی آن می باشد؛ چرا که در کنار آب های خلیج فارس قرار گرفته است و به راحتی می توان پس از ساعت ها گشت و گذار در این مجموعه، به لب ساحل رفت و با صدای دلنشین امواج آب، رفع خستگی کرد.

اقامت در سوئیت مبله در درگهان

نمایی از داخل مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان

سایر امکانات مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان

مجتمع پرشین گلف، مجموعه ای کامل با امکانات رفاهی زیاد می باشد.  برخی از این امکانات عبارتنداز:

  • رستوران و سفره خانه
  • فست فود، تریا و کافی شاپ
  • فضای استراحت و مکث
  • پله برقی و آسانسور
  • نورگیری عالی
  • دید و منظر بی نظیر
  • تهویه مطبوع و طبیعی

 

بیشتر بخوانید : بازار مروراید درگهان

بیشتر بخوانید : مجتمع تجاری نور درگهان

 آدرس مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان کجاست؟

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان در جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا واقع شده است.

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان در جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا واقع شده است.

اقامت در جزیره ی قشم

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای قشم را دارید و می خواهید بخشی از سفرتان را به جاهای دیدنی قشم و مراکز خرید آن اختصاص دهید، مطالب زیر هم شما را با دیگر موارد از بهترین های این جزیره آشنا می کند:

همچنین، بدون شک به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید. بنابراین روی سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، حساب باز کنید! کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم مراجعه کنید. در این صفحه می توانید در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

این مطلب را هم بخوانید
کوه الهه نمک

اقامت در سوئیت در درگهان

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره ی مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان در اختیارتان قرار دهیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از این مرکز خرید را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

اتاق اصناف ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا