دیدنی های مشهد

لیست سوئیت های نزدیک حرم در مشهد

بسیاری از مردم از میان شهرهای مختلف ایران، ترجیح می‌دهند به مشهد سفر کنند. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد شهر مشهد به عنوان یک شهر مناسب برای مسافرت است. از مهم‌ترین دلایل سفر به این شهر می‌توان به زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد. همچنین وجود صنایع دستی و سوغاتی‌های با ارزش این شهر به عنوان عوامل دیگر سفر به مشهد هستند. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران انتخاب سوئیت مناسب است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار داشته باشد.

انتخاب سوئیت مناسب در نزدیکی حرم مطهر باعث می‌شود تا زائران در کمترین زمان ممکن و با پای پیاده نیز بتوانند به حرم بروند. در میان سوئیت‌های مختلف، شناخت بهترین سوئیت باعث می‌شود تا مسافران بهترین و با امکانات‌ترین سوئیت را انتخاب کنند. در این بخش به معرفی بهترین سوئیت های نزدیک حرم  در مشهد اشاره خواهیم داشت.

لیست سوئیت های نزدیک حرم در مشهد

سوئیت چهار تخته در خیابان امام رضا مشهد

این سوئیت یکی از بهترین سوئیت‌های قابل انتخاب در نزدیکی حرم امام رضاست. متراژ آن حدود ۳۰ متر است که امکانات مناسبی را در اختیار زائران قرار می‌دهد. وجود پارکینگ اختصاصی این سوئیت باعث می‌شود تا مسافران بدون دغدغه بتوانند ماشین شخصی خود را در پارکینگ نگهداری کنند. از امکانات مختلف این سوئیت می‌توان به سیستم سرمایشی کولر گازی، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، حمام و سرویس بهداشتی اشاره کرد. فاصله سوئیت معرفی شده تا حرم چیزی حدود ۱۰ دقیقه پیاده است. همچنین این سوئیت تا موج‌های آبی حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین هتل های مشهد

سوئیت چهارتخته

سوئیت مبله در شیخ طبرسی مشهد

ظرفیت استاندارد این سوئیت برای هر اتاق حدود ۳ نفر است اما کسانی که ۵ نفره هستند نیز می‌توانند از اتاق‌های این سوئیت استفاده کنند. فضای اقامتگاه معرفی شده به صورت دربست است و دارای آسانسور اختصاصی است. سوئیت مبله شیخ طبرسی مشهد دارای متراژ ۶۰ متر است که از امکانات مختلفی برخوردار است. این سوئیت تا حرم حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی دارد لذا زائران در کمترین زمان ممکن و در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانند به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شوند.

از امکانات سوئیت مبله در شیخ طبرسی می‌توان به سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، کپسول آتش نشانی، اینترنت، تراس، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پارکینگ عمومی و غیره اشاره کرد.

13987161344

سوئیت مناسب در اندرزگو مشهد

اگر بخواهید با مدیریت بهتر هزینه‌های خود یک سوئیت مناسب در نزدیکی حرم امام رضا (ع) اجاره کنید، سوئیت فوق یک گزینه بسیار عالی برای زائران محسوب می‌شود. این سوئیت در موقعیت بسیار مناسبی نسبت به حرم امام قرار دارد. فاصله سوئیت معرفی شده تا درب باب الجواد چیزی حدود ۵ دقیقه است. متراژ این سوئیت ۲۵ متر بوده که دارای سه تخت یک نفره و یک تخت دو نفره است. تمام امکانات آشپزی در این سوئیت قرار گرفته شده است تا زائران بتوانند متناسب با نیاز خود آشپزی کنند. از دیگر امکانات سوئیت فوق می‌توان به یخچال، تلویزیون، اقلام بهداشتی، اسپلیت، شوفاژ و ظروف مختلف اشاره کرد.

61600 IMG 20210306 222557 392

سوئیت مبله لوکس نزدیک حرم

اگر علاقه‌مند هستید تا در طول شبانه‌روز بیشتر اوقات در حرم باشید بهتر است نگاهی به مشخصات این سوئیت مبله داشته باشید. فاصله این سوئیت تا حرم امام رضا (ع) حدود ۴ دقیقه است. وجود آسانسور و پارکینگ اختصاصی این امکان را به زائران می‌دهد که با خیال راحت این سوئیت را انتخاب کنند. سوئیت مبله لوکس دارای تجهیزات لوکس است و با داشت یک حیاط مشترک باعث آسایش خاطر مسافران می‌شود. از مهم‌ترین امکانات این سوئیت می‌توان به حمام، آب لولهکشی، آسانسور، تجهیزات آشپزی، اجاق گاز و شوفاژ اشاره کرد. همچنین زائران متناسب با سلیقه خود می‌توانند از آشپزخانه برای طبخ غذا استفاده کنند.

این مطلب را هم بخوانید
پیست اسکی شیرباد کجاست؟

139871613359

سوئیت در بستی نزدیک حرم

در این سوئیت زائران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را به صورت رایگان دریافت نمایند. این سوئیت بسیار تمیز و شیک بوده و دارای منوی غذای متنوع است. سوئیت در بستی نزدیک حرم دارای لابی و سالن غذاخوری است که برای بسیاری از مسافران دارای اهمیت است. فاصله این سوئیت تا حرم چیزی حدود ۵ دقیقه است. از ویژگی‌های این سوئیت می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اقلام بهداشتی، آشپزخانه با امکان طبخ غذا و تلویزیون اشاره کرد. همچنین در این سوئیت گیرنده دیجیتال وجود دارد که مسافران می‌توانند به وسیله آن شبکه‌های مختلف تلویزیونی را به راحتی مشاهده کنند.

139871615058

جمع بندی

انتخاب یک سوئیت مناسب باعث می‌شود تا بتوانید یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید. در میان سوئیت‌های بالا، انتخاب نهایی بر عهده خودتان است چرا که تمام سوئیت‌های معرفی شده در نزدیکی حرم قرار دارند و باعث می‌شوند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شوید.

درباره “لیست سوئیت های نزدیک حرم در مشهد” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا