جاهای گردشگری دنیا

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل های هاوایی

اگر عازم جزیره هاوایی هستید، به احتمال زیاد دنبال بهترین هتل های هاوایی نیز می‌گردید. درست است؟ بگذارید در همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم، چه برای ماه عسل و چه برای تعطیلات خانوادگی به جزیره بزرگ هاوایی می‌روید، تعداد زیادی هتل برای همه بودجه‌ها و انواع مسافران در این جزیره وجود دارد که اکثر آنها در سواحل آفتابی واقع شده‌اند.

جزیره بزرگ هاوایی پربازدیدترین جزیره دنیا نیست، اما به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی متنوع، شایسته توجه است و طرافداران زیادی هم دارد. اکثریت مسافران این جزیره در هتل‌ها و استراحتگاه‌های سمت کونا، که کل ضلع غربی را پوشش داده است اقامت می‌کنند. کونا هیچ جنگل سرسبزی ندارد، اما دارای سواحل باورنکردنی است که طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها در آنها ساخته شده است. از استراحتگاه‌های درجه یک گرفته تا هتل‌های مقرون به صرفه. در ادامه فهرست با هتل‌های هاوایی آشنا خواهید شد. همراه سپنجا باشید.

آشنایی با بهترین هتل های هاوایی

 هتل Four Seasons Resort Hualalai

این مجلل‌ترین هتل در جزیره بزرگ هاوایی است که در یک موقعیت عالی در ساحل غربی، درست در جنوب شهر Kailua-Kona قرار دارد. این هتل که به عنوان یکی از بهترین هتل های هاوایی شناخته می‌شود، دارای چشم اندازهای خیره کننده خط ساحلی است. دکوراسیون زیبا، معماری عالی از ویژگی‌های آن است. ۲۴۳ اتاق و سوئیت‌های آن دارای چشم انداز اقیانوس هستند. به دور از اتاق‌ها، استخرهای متعدد پر از آب شور یا آب شیرین، سه رستوران، مغازه‌های مد و پوشاک نیز وجود دارد. یک زمین گلف با نام تجاری Jack Nicklaus، فقط برای مهمانان باز است، و یک سالن بدنسازی با یوگا و سایر کلاس‌های ورزشی روزانه، اقامت مسافران را کامل می‌کنند.

 هتل Four Seasons Resort Hualalai

هتل Mauna Kea Beach

قدمت هتل Mauna Kea Beach به سال ۱۹۶۰ برمی‌گردد زمانی که سرمایه گذار افسانه‌ای Laurance S. Rockefeller، آب‌های شفاف و ماسه‌های سفید خلیج Kauna’oa را مشاهده کرد و از آنها الهام گرفت تا هتلی عالی ایجاد کند که نشان دهنده روح این مکان خاص باشد. تیم راکفلر با حساسیت اندیشمندانه نسبت به محیط طبیعی چشمگیر، طراحی مدرن خیره کننده‌ای در وسط قرن ایجاد کردند که در دهه ۱۹۶۰ بسیار جلوتر از زمان خود بود و اکنون یکی از بهترین هتل های هاوایی است.

این تمام امکانات رفاهی مورد انتظار برای یک تفرجگاه لوکس دارد که شامل گلف قهرمانی‌، تنیس برنده جایزه، غذاهای محلی، به علاوه ساحل و فعالیت‌های فرهنگی که نهایت تجربیات تفریحی را در بر می‌گیرد. با خدمات مراقبتی در آبگرم ماندارا آرامش داشته باشید، در استخر درخشان در فضای باز غوطه ور شوید و در مرکز تناسب اندام پیشرفته هتل تمرین کنید.

ارکیده فیرمونت، هاوایی

Orchid Fairmont مشرف به خلیج Pauoa  یک ملک زیبا با وسعت ۳۲ هکتار در ساحل کوهالا است. این اقامتگاه برای ماه عسل‌ها و همچنین سفرهای خانوادگی خدمات رسانی می‌کند. همینطور دارای برنامه اختصاصی کودکان در محل برای کودکان بین ۵ تا ۱۲ سال و خدمات پرستاری از کودکان با پرداخت هزینه است.

اتاق‌ها و سوئیت های اینجا مدرن و لوکس هستند و همه دارای بالکن خصوصی(بیشتر با چشم انداز اقیانوس) به همراه حمام‌های مرمرین و تلویزیون‌های صفحه تخت هستند. همچنین یک آبگرم دوست داشتنی در فضای باز، چندین رستوران و یک استخر غول پیکر با چشم انداز اقیانوس وجود دارد. این هتل واقعاً یکی از بهترین هتل های هاوایی است و در ساحل کوهالا در جزیره بزرگ واقع شده است و هر آنچه را که از یک تفریحگاه مجلل هاوایی و نام تجاری Fairmont انتظار دارید ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین مکان های خرید در استانبول

بهترین هتل های هاوایی

هتل Mauna Lani Bay & Bungalows

این هتل در ساحل کوهالا در محیطی باشکوه قرار دارد که دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و مدرن با رنگ‌های خنثی، تختخواب راحت و تلویزیون‌های صفحه تخت به همراه بالکن خصوصی هستند. زوج‌هایی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند یا خانواده‌هایی که به دنبال فضای باز هستند، می‌توانند یکی از خانه‌های ییلاقی این مجموعه را رزرو کنند، که دارای استخرهای خصوصی، باغ‌ها و امکانات عالی هستند.همچنین یک رستوران به سبک مزرعه و امکانات رفاهی فعال شامل دو زمین گلف، چندین استخر شنا و یک سالن بدنسازی است.

هتل هاوایی سلطنتی

 ساخته شده در سال ۱۹۲۷، هتل نمادین رویال هاوایی، معروف به «قصر صورتی اقیانوس آرام» عصر جدیدی از سفرهای تفریحی لوکس به هاوایی را آغاز کرده است. این هتل که یکی از بهترین هتل های هاوایی است در ۹ مایلی فرودگاه بین المللی هونولولو در ساحل معروف وایکیکی واقع شده است. این تفرجگاه تاریخی حاشیه اقیانوس دارای ۵۲۸ اتاق است. اتاق‌های مهمان دارای صندلی‌های  قدیمی، مبلمان عجیب و غریب، عکس‌های تاریخی و دیگر اشیاء بومی است.

امکانات رفاهی اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، میز تحریر، گاوصندوق داخل اتاق، تلویزیون صفحه تخت با کنترل از راه دور، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، یخچال کوچک، قهوه ساز، قهوه و چای معمولی/بدون کافئین، اتو و میز اتو، سشوار و لوازم حمام می‌شوند.

هتل هاوایی سلطنتی

Waikoloa Beach Marriott Resort and Spa

اگر به دنبال تفریح ​​در هتلی گران قیمت در جزیره بزرگ هاوایی هستید، Waikoloa Beach Marriott Resort and Spa یکی از بهترین مکان‌ها است. این هتل ساحلی لوکس در کونا واقع شده و فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی کونا دارد و همه چیز را که در تعطیلات خود به دنبال آن هستید شامل می‌شود. این هتل که در زمره بهترین هتل های هاوایی قرار دارد از ساحل، استخر، چند بار و رستوران در محل، زمین گلف، زمین تنیس، مرکز خرید و مسیر پیاده روی برخوردار است. فضای دوستانه و آرام و اتاق‌های بزرگ مهمان ، آن را به مکانی فوق‌العاده برای ماه عسل یا تعطیلات آخر هفته تبدیل کرده است.

هتل هالکولانی

هتل هالکولانی در سواحل ساحل وایکیکی با چشم انداز بدون مانع از اقیانوس آرام واقع شده است. این هتل گزینه‌های داخلی و خارجی برای مراسم و پذیرایی را ارائه می‌دهد. هالکولانی ۱۲ دقیقه پیاده تا مرکز شهر وایکیکی فاصله دارد. این هتل فضایی جزیره‌ای آرام با امکانات مدرن را برای زوج‌ها و مهمانان فراهم می‌کند. شما می‌توانید اتاق‌های روشن و دلپذیر با چشم انداز باشکوه اقیانوس یا باغهای سرسبز را از آن انتظار داشته باشید. این یک واحه واقعی دور از هرج و مرج و ازدحام شهر است.

بهترین هتل های هاوایی

سنت رجیس پرنسویل

یکی دیگر از بهترین هتل های هاوایی ، هتل سنت رجیس پرنسویل است. این هتل لوکس ۵ ستاره در کنار ساحل خیره کننده ناپالی Kauai با دسترسی مستقیم به ساحل، زمین‌های گلف درجه یک، آبگرم با خدمات کامل، غذاخوری لذیذ و دسترسی آسان به جاذبه‌ها و فعالیت‌ها قرار دارد. سنت رجیس پرنسویل همه چیز را برای اقامتی فراموش نشدنی را فراهم می‌کند، از جمله یک استخر شنای روباز جادار با یک نوار شنا. مهمانان همچنین می‌توانند از محیط سرسبز گرمسیری و امکانات تناسب اندام مدرن و اتاق‌های مهمان بزرگ استفاده کنند.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین هتل های وان ترکیه

 هنگام اقامت در این هتل لوکس، مهمانان می‌توانند از غذاهای دریایی تازه محلی در Kauai Grill در محل و یا غذاهای کلاسیک هاوایی در تراس Makana لذت ببرند. کباب و بار نالو کای نیز در محل قرار دارد و دارای منوی الهام گرفته از مدیترانه است. سنت رجیس در پرنسویل هاوایی دسترسی فوری به انواع مختلف فعالیت‌های تفریحی، از جمله اسب سواری، قایقرانی و تورهای هلیکوپتر را ارائه می‌دهد. کارکنان آگاه نیز می‌توانند تورهای کایاک سواری، غواصی و موارد دیگر را برای شما ترتیب دهند.

فیرمونت کی لانی

این یکی دیگر از بهترین هتل های هاوایی برای شما علاقمندان به جزیره است. Fairmont Kea Lani با نمای بیرونی سفید درخشان، طاق های بزرگ و لابی مرمری، بسیار تاثیرگذار است. پس زمینه‌ای از تپه‌های سرسبز سرسبز، ماسه‌های طلایی و آبهای آبی غنی تصور کنید تا بدانید که چقدر این مکان خاص است. ساحل پولو که در دو طرف آن کشیده شده است، منطقه‌ای خلوت با آبهای آرام است، به ویژه در صبح‌ها. از جمله فعالیت‌های اینجا می توان به شنا، غواصی و قایقرانی اشاره کرد. رستوران‌ها به علاوه غذاخوری‌های معمولی و بوفه‌های روزانه برای پیک نیک وجود دارد.

بهترین هتل های هاوایی

اقامتگاه ساحلی وستین هاپونا

در ساحل هاپونا در ساحل کوهالا، اخیراً هتل ساحلی وستین هاپونا تحت بازسازی قرار گرفته است. این اقامتگاه چهار ستاره دارای باغ‌های گرمسیری زیبا و سبک مدرن است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل که یکی از بهترین هتل های هاوایی است بسیار رنگارنگ هستند و بسیاری از آنها چشم انداز اقیانوس دارند. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، سوئیت‌ها انتخاب خوبی هستند و جالب است بدانید که اقامت کودکان زیر ۱۶ سال نیز رایگان است.

در رستوران معروف Meridia، که غذاهایی با الهام از مدیترانه و غذاهای محلی تهیه می‌کند، وعده‌های لذیذ بخورید. این یکی از سه رستوران موجود در محل است. همچنین یک زمین گلف، استخر شنای بی‌نهایت، وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، دسترسی به ساحل با صندلی‌های آفتاب گیر و چتر و آبگرم از امکانات ویژه آن هستند.

سخن پایانی…

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، هاوایی یکی از زیباترین مناطق گرمسیری در جهان است که مملو از فرهنگ غنی، تاریخ و محیط‌های طبیعی فوق العاده زیبا است. اگرچه می‌خواهید زمان زیادی را در ساحل بگذرانید و بسیاری از شگفتی‌های طبیعی جزیره را کشف کنید. توصیه می‌کنیم در هتل‌های ساحلی آن اقامت کنید. در اینجا ما چند مورد از  بهترین هتل های هاوایی را معرفی کردیم که در ساحل واقع هستند. اینها دسترسی خوبی به طبیعت و تفریحات عالی دارند. هتل‌های این جزیره با معماری خیره کننده، امکانات رفاهی درجه یک و غذاخوری‌های عالی، تجربه‌ای استثنایی را به شما هدیه خواهند داد و برای خوش سلیقه‌ترین مسافران خود برنامه‌های خاصی در نظر دارند.

درباره “معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل های هاوایی” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا