دیدنی های مشهد

بهترین مکان های خرید در مشهد که هر سلیقه ‌ای را جلب می ‌کنند

بهترین مکان های خرید در مشهد کدام‌اند؟ ما در این مطلب قصد داریم برای کسانی که عاشق خرید هستند یا از گشت‌وگذار در مراکز خرید لذت می‌برند، در مورد بازارهای خرید محبوب این کلانشهر صحبت کنیم. بی‌شک در شهر زیارتی و سیاحتی مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر از جای جای ایران و حتی کشورهای اسلامی است، بازارهای زیادی برای خرید وجود دارد. اکثر مراکز خرید مشهد با مترو یا وسایل حمل‌ونقل‌ عمومی به راحتی قابل دسترسی هستند. در بین بازارهای خرید این شهر مذهبی برخی از آنها به خاطر تنوع اجناس و قیمت ارزان از محبوبیت بیشتری در بین مسافران برخوردار هستند. اگر مایل هستید در سفر بعدی خود به پایتخت معنوی ایران با خرید سوغات از بهترین مکان های خرید در مشهد لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید، با ما در سپنجا همچنان همراه باشید. برای رزرو و اجاره سوئیت در مشهد می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

معرفی بهترین مکان های خرید در مشهد

مرکز خرید آلتون

برج تجاری آلتون یک ساختمان ۲۵ طبقه است که در خیابان دانشگاه واقع شده است. این مکان برای خرید اجناس لوکس و شیک بسیار مناسب است. اگر به دنبال خرید کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و وسایل خانگی هستید، مرکز خرید آلتون را شما پیشنهاد می‌کنیم. در این برج تجاری علاوه‌بر خرید می‌توانید در رستوران پسران کریم شعبه آلتون که یکی بهترین رستوران‌های شهر مشهد است، برای صرف غذاهای خوشمزه خود را نیز میهمان کنید. یکی از دلایلی که باعث شده است، مجتمع آلتون به عنوان یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد شناخته شود، پارکینگ طبقاتی آن است. بنابراین در زمان مراجعه به این برج تجاری نگرانی از بابت پارک خودروی شخصی خود نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید ساعت‌ها از دیدن فروشگاه‌های آن لذت ببرید.

مجتمع تجاری الماس شرق

اگر در سفر به مشهد زمان کمی برای خرید دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید الماس شرق بروید. به خاطر اینکه در واحدهای خرید این مرکز انواع لوازم خانگی، خشکبار، کیف و کفش، مانتو، بدلیجات، طلا، وسایل اکسسوری، لوازم آرایشی و … به فروش می‌رسند. مرکز خرید الماس شرق دارای ۶ طبقه و ۱۲۳۸ واحد تجاری است. بدون‌شک برای دیدن از تمام فروشگاه‌های آن به یک روز کامل زمان احتیاج دارید. این مکان مجهز به سینما پنج بعدی، آکواریوم شهر دریایی شرق، سرزمین عجایب، عکاسخانه سنتی، آبنمای جامپینگ و چندین کافی‌شاپ، فست‌فوت و رستوران است. همچنین جهت رفاه حال بیشتر بازدیدکنندگان دارای امکاناتی از قبیل نمازخانه، آسانسور، پارکینگ طبقاتی، خدمات حمل بار و سرویس بهداشتی است. همه چیز در مجتمع خرید الماس شرق واقع در خیابان خیام شمالی برای خرید سوغات و تفریح فراهم شده است.

مرکز خرید الماس شرق

مرکز خرید پروما

یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد که بسیار مورد توجه زائران واقع شده است، مرکز خرید پروما واقع در خیابان جانباز است. این مجتمع خرید در ۴ طبقه احداث شده است. اجناس آن شامل لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش،وسایل سیسمونی، زعفران و زرشک، صنایع دستی، وسایل تزئینی، جواهرات و … می‌شود. ساختمان تجاری پروما دارای امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل آسانسور، خودپرداز، بیلیارد، بولینگ، شهربازی و کافی‌شاپ است. بنابراین در کنار خرید سوغات می‌توانید کمی شکم‌گردی و بازی و هیجان را تجربه کنید. در برخی از فروشگاه‌های این مرکز می‌توانید اجناس ارزان‌قیمت‌تری پیدا کنید. حراجی‌های پایان فصل زمان خوبی برای خرید ارزان‌ قیمت در مرکز تجاری پروما است.

بازار رضا

اگر از مشهدی‌ها در مورد بهترین مکان‌ های خرید در مشهد سوال بپرسید، به طور حتم بازار رضا یکی از آنها است. چنان‌چه تا به حال در سفر به مشهد به این بازار رفته باشید، بی‌شک خودتان هم به این نتیجه رسیده‌اید. این بازار از دو جهت با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. اول اینکه در فاصله نزدیک به حرم امام رضا (ع) قرار دارد و دوم به علت سرپوشیده بودن آن است. زیرا در هر ساعت از روز و در هر شرایط آب و هوایی، امکان خرید از مغازه‌های آن وجود دارد.

این مطلب را هم بخوانید
4 مورد از مکان های گردشگری نشتیفان

این بازار قدیمی در طبقه اول از دو راهرو تشکیل شده است. علاوه‌بر مغازه‌های درون بازار، مغازه‌های جانبی را هم که از ورودی های فرعی قابل دسترس هستند، شامل می‌شود. در مغازه‌های این مرکز خرید بزرگ هر چیزی را که به آن نیاز دارید، به راحتی پیدا خواهید کرد. از بهترین سوغات بازار رضا مشهد می‌توان به انگشتر، تسبیح، مهر و سجاده، عطریات، ادویه‌جات، شکلات زنجبیلی و سوهان اشاره کرد.

بازار رضا

مجتمع تجاری آسمان

یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد که باید با جیبی پر از پول به آنجا بروید، مجتمع تجاری آسمان است. این مرکز خرید در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده است و ساختمان مجلل و شیک آن توجه هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند. از ظاهر لوکس و زیبای این مجتمع تجاری می‌توان درباره کیفیت اجناس داخل فروشگاه‌های آن قضاوت کرد. مجتمع تجاری آسمان دارای ۷۰۰ واحد تجاری بوده و بنابراین مشخص است که تنوع اجناس آن بالا است. بسیاری از مسافران مشهد این مرکز تجاری را جهت خرید کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک و زیورآلات هدف قرار می‌دهند. در کنار این موارد بد نیست بدانید که برج تجاری آسمان داری پارکینگ ۱۸ طبقه‌ای و امکانات تفریحی و رفاهی همچون شهربازی، رستوران و فست فود است.

مجتمع تجاری زیست خاور

بخشی از لذت سفر به خرید سوغات آن است به خصوص اگر در یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد حضور داشته باشید. مرکز خرید زیست خاور یک فضای دلباز و بزرگ با معماری جذاب است که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. این مجتمع تجاری در نزدیکی میدان دکتر علی شریعتی واقع شده است و به خاطر موقعیت جغرافیایی مناسب بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. این مکان بورس انواع لوازم تزئینی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی است. مرکز خرید زیست خاور مانند دیگر مراکز خرید معروف مشهد دارای امکانات رفاهی همچون لابی، رستوران، کافی‌شاپ، وسایل بازی کودکان، خودپرداز و پارکینگ است.

مرکز خرید زیست خاور

مرکز خرید وصال

اگر سخت‌پسند هستید یا به دنبال اجناس شیک و خاص می‌گردید، مرکز خرید وصال پیشنهاد خوبی است. این مرکز در خیابان خیام شمالی و ۶ طبقه احداث شده است. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، طلا، لوازم تزئینی و ملزومات عروسی را می‌توانید از مغازه‌های آن تهیه کنید. این مجتمع تجاری قدمت زیادی ندارد، با این حال در بین اهالی مشهد بسیار معروف است. مرکز خرید وصال مانند بهترین مکان های خرید در مشهد در کنار خرید برای سرگرمی و رفاه امکانات بی نظیری دارد. از جمله آنها می‌توان به آبنمای موزیکال، گیم نت، کلبه وحشت، پارک بازی، شهر بازی، پارکینگ، کلبه وحشت، رستوران وصال و فست فود وصال اشاره کرد. در ضمن رستوران و تالار اطلسیه که یکی از بهترین‌های مشهد است در این برج تجاری واقع شده است.

مرکز تجاری آرمان

پاساژ آرمان یک مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی است که در خیابان نواب صفوی مشهد قرار دارد. از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به حرم و بسیاری از مراکز خرید است و این برای زائران امتیاز محسوب می‌شود. فضای این مجتمع خرید در مقایسه با دیگر مراکز خرید مشهد، متفاوت است. به عنوان مثال مجسمه بزرگ پیر خرد در مرکز مجتمع خرید آرمان یکی از شگفتی‌های آن است که خیلی از بازدیدکنندگان با آن عکس یادگیری می‌گیرند. از دیگر جاذبه‌های آن می‌توان به آبشار مصنوعی، نمایشگاه عکس، غار سنگی و آینه کاری‌های زیبا اشاره کرد. در این پاساژ مدرن می‌توانید اجناس متنوعی مانند پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، وسایل تزئینی، اسباب‌بازی، بدلیجات، صنایع دستی و کیف و کفش را خریداری کنید.

مرکز تجاری آرمان

مرکز خرید آرمیتاژ

بزرگترین برج تجاری مشهد با ۳۴ طبقه در نبش خیابان هفت تیر واقع شده است. مجتمع خرید آرمیتاژ گلشن یک مرکز تجاری همه چی تمام است که همه چیز در آن پیدا می‌شود. این مجتمع به طور یقین یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد است، زیرا در کنار خرید امکانات بی‌نظیری دیگری در آن برای رفاه بیشتر، سرگرمی و شکم‌گردی بازدیدکنندگان فراهم آورده شده است.

 اگر علاقه‌مند به غذاهای لوکس و لاکچری یا غذاهای بین‌المللی با کیفیت هستید، در رستوران و فودکورت منحصربه‌فرد آن به بهترین نحو ممکن از شما پذیرایی خواهد شد. بعد از یک خرید حسابی و صرف غذا نوبت به مراجعه از پردیس سینمایی و موزه پاساژ آرمیتاژ گلشن می‌رسد که اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زنند. بسیاری از والدین در هنگام خرید دغدغه کودکان خود را دارند که حوصله آنها را با بهانه‌های الکی به سر می‌برند. شهربازی مدرن مرکز خرید آرمیتاژ مکانی امن و شاد برای سرگرمی کودکانتان است. راستی اگر اهل جکوزی، استخر، سونا، ماساژ، بیلیارد و بولینگ هستید، این فرصت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم بخوانید
کال جنی طبس هیچ گاه به تنهایی نروید!

خیابان ۱۷ شهریور از بهترین مکان های خرید در مشهد

اگر در سفر به مشهد به دنبال مکانی برای خرید ارزان هستید، خیابان ۱۷ شهریور شما را به سوی خود فرا می‌خواند. در این بازار بزرگ و قدیمی فرصت چانه‌زنی بسیار است. این مرکز خرید در بین مشهدی‌ها و مسافران به بورس پوشاک شهرت دارد. البته در پاساژها و مغازه‌های آن اجناس دیگری هم به فروش می‌رسند. نکته دیگری که درباره این بازار باید بدانید این است که فروش اجناس آن به صورت تک و عمده انجام می‌شود. به همین خاطر در تمام ایام سال مغازه‌های آن پر از جمعیت است. مهم‌ترین مراکز و پاساژهای خیابان ۱۷ شهریور عبارتنداز: پاساژ آسمان ۱ و ۲، پاساژ کیمیا، پاساژ قائم و برج تجاری آکسون.

بهترین مکان های خرید در مشهد

خیابان ایثار، بورس مانتو در مشهد

یکی دیگر از بهترین مکان های خرید در مشهد که بیشتر توجه خانم‌ها به سوی آن جلب می‌‌شود، خیابان ایثار است. در این بازار اختصاصی انواع مانتو در طرح و جنس‌های مختلف وجود دارد. در بازار ایثار با وجود تنوع بسیار زیاد در کیفیت، جنس، مدل و قیمت مانتو بعید به نظر می‌رسد که حتی افراد سخت پسند دست خالی به خانه بروند. اگر برای خرید مانتو به دنبال بهترین مرکز خرید در مشهد هستید، پیشنهاد اول و آخر سپنجا به شما عزیزان خیابان ایثار است. در سفر به مشهد برای خرید از این بازار باید به آدرس بلوار طبرسی جنوبی، واقع در بین خیابان مفتح و خیابان علیمردانی مراجعه کنید.

بازار فردوسی

بازار فردوسی مشهد دارای فاز یک و فاز دو است که در انتهای سی متری طلاب قرار دارد. مجتمع تجاری فردوسی به خاطر موقعیت مکانی مناسب و تنوع اجناس بسیار مورد استقبال واقع شده است. یکی از مزیت های این بازار، تفکیک طبقات آن است. به گونه‌ای که هر طبقه آن به فروش کالایی خاص اختصاص دارد. تفکیک طبقات امر خرید را برای بازدیدکنندگان تسهیل کرده است. زیرا در صورت نیاز به خرید یک کالای مشخص دیگر نیازی به گشتن در طبقات مختلف ندارید و در نتیجه وقت کمتری از شما اتلاف خواهد شد. در اطراف این مرکز خرید چندین فضای سبز وجود دارد. بنابراین در صورت خستگی از خرید می‌توانید در فضای باز اطراف بازار فردوسی؛ یکی از بهترین مکان های خرید در مشهد کمی به استراحت بپردازید.

بهترین مکان های خرید در مشهد

مرکز خرید کاسپین مد

یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به برندهای خارجی داریم، یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاسپین مد در بلوار سجاد شهر مشهد واقع شده است. این مرکز خرید در مساحت ۹۷۰۰ مترمربع و در سه طبقه احداث شده است. در فروشگاه‌های تجاری آن انواع پوشاک، لوازم آرایشی و کیف و کفش عرضه می‌شوند. در مرکز خرید کاسپین مد برخی از بهترین برندهای ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، فرانسه و انگلیس وجود دارد. تمام اجناس این مجتمع تجاری دارای کیفیت بالا و جنس مرغوب هستند. بنابراین واضح است که بابت خرید آنها باید هزینه‌ای بیشتری پرداخت کنید.

جمع‌بندی

شهر زیارتی مشهد در تمام ایام سال پر از مسافر است. بنابراین طبیعی است که دارای تعداد بی شماری مرکز خرید باشد. در این مطلب سعی کردیم به معرفی برخی از بهترین مکان های خرید در مشهد بپردازیم. همانطور که ملاحظه کردید در بیشتر مراکز خرید این شهر، همه افراد با هر سلیقه ای می‌توانند اجناس مد نظر خود را پیدا کنند. با این حال توصیه می‌کنیم برای خرید عجله نکنید و بعد از گشت‌وگذار در چندین فروشگاه و مقایسه کیفیت و قیمت اجناس آنها تصمیم نهایی خود را بگیرید.

درباره “بهترین مکان های خرید در مشهد که هر سلیقه ‌ای را جلب می ‌کنند” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا