جاهای دیدنی تهران

بام لند تهران ؛ جذاب ترین مجموعه تفریحی پایتخت را از دست ندهید!

بعید است ایرانی باشید و تهران را نشناسید. تهران پایتخت کشورمان سرشار است از جاذبه و مکان های تفریحی که خاطرات فوق العاده ای را برای شهروندان و گردشگران رقم می زند. یکی از بهترین مکان های تفریحی در این شهر، بام لند تهران است. در بام لند همه چیز برای یک روز رویایی آماده شده است. این مجموعه که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است، یکی از مکان های تفریحی محبوب جوانان است. هر آن چیزی که برای استفاده از این مجموعه تفریحی نیاز دارید، در ادامه مطلب آمده است. با سایت سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید:

بام لند تهران کجاست

بام لند تهران آن جایی که تحت هیچ شرایطی نباید آن را از دست بدهید. اولین و مهم ترین نکته ای که در رابطه با این مجموعه باید بدانید، موقعیت مکانی آن است. در ادامه به صورت کامل تمامی اطلاعات مربوط به این مکان را باهم بررسی خواهیم کرد.

آدرس دقیق بام لند تهران:

این مجموعه در بزرگراه شهید همت تهران، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف واقع شده است.اگر از ماشین شخصی تان برای رفتن به این مجموعه استفاده می کنید، توصیه می کنیم از نرم افزارهای مسیریاب اینترنتی مثل Google Maps، نشان، Waze و یا … استفاده کنید. مسیریاب ها به شما برای پیدا کردن کم دردسرترین مسیر کمک می کنند.

آدرس دقیق بام لند تهران
آدرس دقیق بام لند تهران

آدرس بام لند تهران با مترو

خوشبختانه بام لند در منطقه ای قرار دارد که می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم برای رفتن به آنجا استفاده کنید. برای استفاده از مترو باید خط ۵ را انتخاب کنید؛ این خط بهترین راه برای بام لند است. در ایستگاه چیتگر پیاده شوید و در آنجا توسط تاکسی های پایانه، به خیابان هوانیروز بروید. از آنجا هم به به سمت بلوار و میدان موج بروید.

رفتن به بام لند تهران با اتوبوس

اگر اتوبوس ها انتخاب شما هستند، باز هم راهی به بام لند تهران وجود دارد. باید از اتوبوس های خط ۳۲۳ پایانه آزادی-شهید باقری استفاده کنید. این خط در نزدیکی بام لند تهران متوقف می شود و با کمی پیاده روی به مقصدتان می رسید.آیا تا بحال با استفاده از اتوبوس به این مکان سفر کرده اید؟

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به لواسان

جذابیت های بام لند تهران چه هستند؟

اگر مسافر و یا از شهروندان تهران هستید، برای حداقل یکبار هم که شده از این مجموعه تفریحی استفاده کنید. بام لند دارای مساحتی به اندازه ۶۰هزارمتر مربع است و در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی تهران واقع شده است. امکاناتی که در این مجموعه فراهم شده است، هر فردی را ترغیب به گشت و گذار می کند. برخی از این امکانات کافه ها رستوران های متعدد، حضور برندهای مختلف، مسیر پیاده روی، ماهی گیری، وی آرلند، پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز و … هستند. معماری این مجموعه یکی دیگر از دلایلی است که سبب می شود به آنجا بروید. ساختمان هایی سه طبقه با طراحی شبیه به تخت جمشید و بادگیرهای یزد، زیبایی فوق العاده را به آن بخشیده است. در ادامه می خواهیم برخی از امکانات مجموعه را جزئی تر توضیح دهیم، با ما همراه باشید:

دیدنی های بام لند تهران
دیدنی های بام لند

امکانات ماهی گیری در بام لند تهران

برای علاقه مندانی که به ماهی گیری علاقه دارند، بام لند یکی از بهترین پیشنهادها است. از آنجایی که این مجموعه در کنار دریاچه چیتگر واقع شده است، فضلی منحصر بفردی از دریاچه برای ماهی گیری اختصاص داده شده است. این مکان مخصوص دارای طولی به اندازه ۲۰۵ متر و ۳۲ جایگاه برای برای افراد است. همه روزه کلوپ ماهی گیری بام لند تهران از ساعت ۶ونیم صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما عزیزان است. خوب است بدانید در این کلوپ می توانید از فروشگاه اختصاصی وسایل ماهی گیری، آموزش ماهی گیری، کترینگ و پذیرایی با نوشیدنی ها استفاده کنید.

پیست پاتیناژ، تجربه ای منحصر بفرد

پیست پاتیناژ بام لند یکی دیگر از دلایلی است که این مجموعه را منحصر به فرد کرده است. در این قسمت از مجموعه هم می توانید برای آموزش پاتیناژ استفاده کنید. همچنین  پیست برای افراد حرفه ای هم به مدت ۳۰ دقیقه قابل استفاده است. آیا تابحال تجربه بازی در پاتیناژ داشته اید؟ چه وسایلی برای این کار مورد نیاز بوده است؟ در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شهربازی بام لند تهران

در نزدیکی این مجموعه ساحل سنگی و شهربازی بام لند قرار دارد که می تواند یکی از جذاب ترین تفریحات باشد. شهربازی در انتهای سمت راست بام لند قرار گرفته در آن بازی هایی مانند ماشین برقی، چرخ و فلک، ماشین کوبنده و … قرار دارد. پس از آن می توانید از ساحل سنگی استفاده کنید. ساحلی که نرده ندارد و حس بودن در کنار دریا را برای شما القا می کند. افراد زیادی هستند که در ساحل بساط پیکنیک را به راه می اندازند.

رستوران بام لند تهران

همیشه یکی از بهترین تجربه ها در هر جایی رستوران گردی و کافه گردی است. خوشبختانه این امکان در بام لند هم وجود دارد. در طبقات مختلف این مجموعه، رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که هر کدام با طراحی و معماری خاص خودشان خاطره ای به یادماندنی را برای ما می سازند. آن چیزی که شما را از کیفیت رستوران های بام لند مطمئن می کند، منوهای جذاب، قدرت انتخاب بالا و ارائه بهترین خدمات است.

این مطلب را هم بخوانید
فاصله تهران تا تنگه واشی چقدر است؟
رستوران بام لند تهران
رستوران بام لند تهران

بتمن کلاب، تفریحی همراه با ترس و هیجان

پیشنهاد می کنیم اگر به بام لند رفتید، حتما از بتمن کلاب و خدمات آن استفاده کنید. در این قسمت شما می توانید از دو ارتفاع مختلف پرش انجام دهید. اگر در این کار تجربه ای ندارید، نگران نباشید؛ چرا که آموزش های لازم به شما داده خواهد شد و یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات عمرتان را تجربه خواهید کرد. به نظر شما چه تجربه هایی در بتمن کلاب منتظر شماست؟

برندهای بام لند

اگر جزو علاقه مندان به خرید هستید، باید بگوییم که بام لند بهترین انتخاب برای شما است. تعداد زیادی از بهترین برندهای داخلی و خارجی در مرکز خرید این مجموعه حضور دارند. فروشگاه ها در طبقه همکف و مرکز خرید های بام لند قرار گرفته است. در این فروشگاه ها همه چیز پیدا می شود. از جمله بهترین برندهای بام لند می توان به جین وست، بنتون، ال سی وایکیکی، منگو، آنتونی موراتو، کیا گالری، سواچ، آدیداس، ریباک و … اشاره کرد.

مواردی که تا اینجا بررسی کردیم، تنها بخشی از دیدنی ها و تفریحات بام لند است؛ هرگز آن را در سفر به تهران از دست ندهید! در آنجا امکانات دیگری مانند آمفی تئاتر، واقعیت مجازی، قایق سواری، موسیقی خیابانی، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری و … فراهم است. اگر تجربه و یا خاطره ای از این مجموعه دارید، در بخش نظرات با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

دوچرخه سواری در بام لند تهران
دوچرخه سواری در بام لند

اگر دوست دارید که در سفر خود به تهران، نگران نباشید، لازم است که حتما برای محل اقامت خود از قبل برنامه ریزی داشته باشید! برای این کار می توانید از سوئیت ها، خانه ها و آپارتمان های موجود در تهران استفاده کنید. شما می توانید برای اجاره سوئیت در تهران به راحتی از سامانه اجاره و رزرو سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی کمک بگیرید.

درباره “بام لند تهران ؛ جذاب ترین مجموعه تفریحی پایتخت را از دست ندهید!” بیشتر بخوانید:

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا