دیدنی های قشم

هر آنچه برای بازدید از بازار پردیس قشم نیاز دارید

هر آنچه برای بازدید از بازار پردیس قشم نیاز دارید

هر آنچه برای بازدید از بازار پردیس قشم نیاز دارید

جزیره ی قشم به عنوان بزرگترین جزیره ی خلیج فارس و ایران، از مراکز خرید قدیمی و جدید متعددی برخوردار است، که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است.

جالب است بدانید، بسیاری از مسافران، قشم را تنها به سبب بازارهایش، به عنوان مقصد گردشگری شان انتخاب می کنند.

بازار پردیس قشم، یکی از مراکز خرید مدرن و لوکس این جزیره است که گزینه خوبی برای خرید و بازدید است. ادامه مطلب را همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید، تا با این مجموعه آشنا شوید:

درباره ی بازار پردیس قشم

بازار پردیس قشم، شامل ۴ طبقه با کالاهای متنوع می باشد. در دو طبقه اول آن، واحدهای تجاری وجود دارند که انواع کیف و کفش و وسایل تزئینی در آن یافت می شود.

اگر به دنبال لباس های مجلسی و لباس شب هستید پیشنهاد می کنیم حتما به مرکز خرید پردیس در جزیره ی قشم سر بزنید زیرا این مجتمع به داشتن لباس های مجلسی زنانه شیک شهرت یافته است.

اقامت در سوئیت مبله در قشم

همچنین در این طبقات، نمایندگی های محصولات جین، ماشین، رنگ ویندوز، کن وود و ماتسوشیتا نیز وجود دارد.

طبقه اول، علاوه بر فروشگاه هایی که دارد، مجهز به کافی شاپ با انواع کیک ها و نوشیدنی ها می باشد. در طبقه سوم این مرکز خرید نیز رستوران قرار دارد.

این مطلب را هم بخوانید
جزیره هرمز کجاست؟ + راهنمای سفر

مرکز خرید مدرن پردیس قشم از آن دسته از مراکز خریدی است که برای آقایان، بانوان و کودکان مناسب می باشد.

نمایی از داخل بازار پردیس قشم

کافی نت، خدمات کامپیوتری، کلاس های آموزش زبان و کامپیوتر، نمایندگی انحصاری ایران خودرو، آسانسور شیشه ای، سیستم تهویه مرکزی، بانک تجارت و موسسه مالی بنیاد از دیگر امکانات بازار پردیس قشم به شمار می آیند.

مجتمع تجاری پردیس جزیره ی قشم رو به روی بازار فردوسی و بازار ستاره قشم واقع شده است و به آسانی می توانید در یک روز از تمامی این مراکز خرید دیدن کنید و لذت پاساژ گردی را در این جزیره ی زیبا تجربه کنید.

اقامت در منزل مبله در قشم

رستوران و کافی شاپ بازار پردیس قشم

رستوران واقع در طبقه سوم و کافی شاپ واقع در طبقه اول پاساژ پردیس قشم، امکان استراحت و رفع خستگی و گرسنگی پس از خرید و گشت و گذار در پاساژ را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است تا لذت خرید کامل شود.

نحوه ی دسترسی به بازار پردیس قشم

گردشگران جزیره ی قشم اکثرا به صورت هوایی و بدون خودروی شخصی خود به این جزیره سفر می کنند، بنابراین آسان ترین راه دسترسی به مکان های گردشگری و مراکز خرید این جزیره، تاکسی هایی هستند که در سطح شهر تردد دارند.

نمایی از جاهای دیدنی داخل بازار پردیس قشم

آدرس بازار پردیس قشم

بازار جدید پردیس جزیره ی قشم واقع در بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها می باشد.

نمایی از مغازه های بازار پردیس قشم

اقامت در جزیره قشم

بسیاری از افرادی که از این بازار دیدن می کنند، مسافران جزیره قشم هستند. این افراد در کنار بازدید از دیدنی های جریره، بخشی از سفرشان را به بازارهای قشم اختصاص می دهند.

اقامت در آپارتمان مبله در قشم

اگر شما هم جزو گردشگران جزیره قشم هستید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را بخوانید. در این مطالب با جذاب ترین دیدنی های جزیره آشنا می شوید. جاذبه هایی که لذت سفرتان را چندین و چند برابر می کنند!

این مطلب را هم بخوانید
بازار قدیم درگهان ؛ 0 تا 100 عاشقان بازارگردی سنتی‌پسند!+عکس

در آخر، اگر قصد سفر به جزیره ی قشم را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم مراجعه کنید.

سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است، تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان با ویژگی های مورد نظرتان با بهترین قیمت پیدا کنید و خیال خود و اعضای خانواده تان را از این بابت راحت کنید.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر اگر تجربه ای از بازدید و خرید از بازار پردیس قشم را دارید با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در بخش نظرات در میان بگذارید.

اتاق اصناف ایران

درباره “هر آنچه برای بازدید از بازار پردیس قشم نیاز دارید” بیشتر بخوانید:

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا