دانستنی های سفر

اجاره سوئیت دانشجویی در تهران

اولین نکته‌ای که پس از شنیدن کلمه دانشجو به ذهن می‌رسد، شرایط خوابگاه و اقامت آنان است. مخصوصا دانشجویانی که در شهری به غیر از محل زندگی خود می‌روند. گاهی بعضی از دانشجوها تحمل شرایط خوابگاه را ندارند و یا به هر دلیلی خواهان زندگی در سوئیت و آپارتمان مخصوص به خود هستند. در این مقاله از سپنجا به سراغ توضیحات زندگی دانشجویی و شرایط اجاره آپارتمان و یا خانه برای این قشر که تعداد بسیار زیادی را هم شامل می‌شود می‌پردازیم.

اگر قصد سفر به تهران را دارید به هیچ عنوان نگران اقامت خود نباشید زیرا سپنجا شرایطی را فراهم نموده تا به صورت آنلاین رزرو و اجاره سوئیت دانشجویی در تهران را خیلی راحت انجام دهید و با ارائه خدماتی عالی سفری خاطره انگیز برای شما عزیزان رقم بزند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شرایط رزرو و اجاره آپارتمان به مجردها در شهر تهران را به صورت کامل به شما معرفی نماییم تا در انتخاب مقصد سفر خود بهترین تصمیم را بگیرید.

شرایط اجاره آپارتمان به خانواده‌های یک نفره

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اعلام کرد که با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق اجتماعی و قانونی خانوارهای تک نفره متقاضی خرید یا اجاره آپارتمان، در مقابل آن دسته از افراد که به هر دلیل همچون زندگی دانشجویی، فوت همسر، عدم ازدواج، طلاق و … مجبور هستند که تک نفره زندگی کنند، مشاورین املاک وظیفه دارند با در نظر گرفتن شرایط ویژه این افراد همکاری‌های لازم را با آن‌ها انجام داده و طبق قراردادی کاملا مشخص، پیشنهادات لازم را به این افراد ارائه دهند.

البته که طبق اطلاعات وزارت راه و شهرسازی تعداد خانوارهای تک نفره رو به افزایش است و این وضعیت نباید دلیلی بر کم‌توجهی یا سوءرفتار در بازار مسکن نسبت به این افراد شود بلکه برعکس باید توجه بیشتری به این افراد داشت تا این قشر از جامعه بتوانند زندگی خود را با خیال آسوده‌تری طی کنند

نکات اجاره سوئیت دانشجویی در تهران

قبل از اجاره سوئیت در تهران نکات و شرایطی را حتما باید مد نظر خود داشته باشید.

بعضی از مناطق مختلف تهران هستند که پذیرای دانشجویان برای اسکان نمی‌باشند اما در ادامه مناطقی که مورد تایید هستند و نسبتا ارزان می‌باشد آورده شده است از قبیل مناطق جمهوری، نواب، منیریه، جیحون و ضلع جنوبی خیابان انقلاب.

اما تجربه‌ی زندگی مستقل و آشنا شدن با با افراد و قشرهای مختلف، شرایطی را به همراه دارد و بهتر است نکاتی را در این حین رعایت کنید از جمله:

  1. پول پیش هر فرد به طور مشخص در قرارداد ذکر شود
  2. یک تفاهم نامه بین هر دو یا چند شخصی که می‌خواهند خانه اجاره کنند برای هزینه‌های مشترک نوشته شود
  3. هیچ کدام از مستاجرین به تنهایی نتوانند قرارداد را فسخ کنند.
این مطلب را هم بخوانید
چگونه مناسب ترین چمدان را انتخاب کنیم؟ + تصاویر

اگر توانایی خرید ملک را دارید حتما به فکر خرید خانه باشید چون به طور متوسط هر ۳ تا ۵ سال قیمت املاک با جهش قیمتی بالایی روبرو می‌شود. حتی اگه شهرتان محل زندگی شما نباشد موقعیت مالی مناسبی را برای شما فراهم می‌کند.

سوئیت دانشجویی

شرایط اجاره سوئیت دانشجویی در تهران

هر دانشجویی مقصود اصلی آن درس و تحصیل است اما به طور متوسط وقتی دانشجویی خانه‌ای را اجاره می‌کند یک حداقل امکاناتی باید در آن سوئیت و یا آپارتمان وجود داشته باشد. از این امکانات می‌توان به مبلمان – میز غذا خوری – سرویس خواب استاندارد – تمامی وسایل آشپزخانه ( یخچال، گاز، هود، چایی ساز، ماشین لباسشویی و وسایل پذیرایی از مهمان ) – پارکینگ مجزا – آسانسور – حیاط  نام برد.

البته وجود یک سرایدار برای منزل دانشجویی بسیار پر اهمیت است.

سوئیت دانشجویی در ۶ شهر ایران

در این بخش درباره‌ی اجاره سوئیت دانشجویی در تهران و سایر شهرهای دیگر کشور، به طور خلاصه اطلاعاتی را ذکر کرده‌ایم.

تهران: بهترین محله برای دانشجویان در تهران محلات نواب و خیابان جمهوری می‌باشد. این محلات در مناطق مرکزی تهران قرار دارند و به اتوبوس‌های شهر دسترسی آسانی دارند.

اجاره سوئیت تکخواب در تهران

مشهد: بهترین منطقه برای دانشجویانی که در دانشگاه‌های مشهد در حال تحصیل هستند منطقه وکیل آباد می‌باشد. منطقه صیاد شیرازی نیز مناسب است و قیمت پایین‌تری نسبت به حاشیه وکیل آباد دارد. منطقه لادن نیز همانند منطقه صیاد شیرازی است و بستگی به هدف شما در مشهد انتخاب با شما می‌باشد.

اجاره سوئیت تک خواب در مشهد

اصفهان: دانشجویان می‌توانند در منطقه بزرگمهر و دروازه شیراز، خانه مناسب خودشان را اجاره کنند. در منطقه خانه اصفهان که به فضای ورزشی اصفهان نیز نزدیک است می‌توانید خانه‌ی مناسب خود را تهیه کنید.

اجاره سوئیت مبله در اصفهان

تبریز: دانشجویان می‌توانند در منطقه کوی دانش خانه مناسب خودشان را اجاره کنند. شاید محله سفیر امید در تبریز محل مناسبی برای اجاره سوئیت دانشجویی باشد.

اجاره سوئیت مبله در تبریز

اهواز: دانشجویان می‌توانند در منطقه زیتون کارمندی خانه مناسب خودشان را اجاره کنند. محله نیوسایت ای شهر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

اجاره سوئیت در اهواز

رشت: دانشجویان می‌توانند در منطقه شهرداری خانه مناسب خودشان را اجاره کنند. در این شهر حواستان به بارش‌های بدون توقف باشد که مشکلی با این قضیه نداشته باشید زیرا در بیشتر سال آن جا بارانی است. البته ممکن است به جنسیت شما برای اجاره کمی مشکل ایجاد شود زیرا در آن شهر کمی سخت گیر هستند.

اجاره سوئیت مبله در رشت

نکات قابل توجه اقامت در سفری به تهران

برای اقدام به اجاره ویلا از طریق سپنجا لازم است وارد سایت شوید و در قسمت ثبت نام مشخصات خود را وارد کرده تا صفحه کاربری شما ایجاد شود. پس از آن به قسمت جستجو در سایت رفته و با وارد کردن مقصد مورد نظر، به بررسی اقامتگاه‌های نمایش داده شده بپردازید.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی 10 تا از خوشمزه ترین دسرهای ایرانی!

همچنین می‌توانید با اعمال کردن فیلترهای قرار گرفته در سایت، در نمایش اقامتگاه‌ها محدودیت ایجاد کرده تا اقامتگاه‌ها مطابق با فیلترها نمایش داده شوند. با این کار می‌توانید به راحتی ویلا و سوئیت مبله مناسب و مورد نظر خود را رزرو کرده و زمان کمتری صرف کنید.

اجاره سوئیت دانشجویی

شرایط لغو ویلا رزرو شده

اگر در شرایطی هستید که مجبور به لغو اجاره سوئیت دانشجویی در تهران شدید، می‌توانید به راحتی درخواست خود را با کارشناسان سپنجا در میان بگذارید. ما شرایط بسیار خوبی را برای لغو ویلا رزرو شده فراهم کرده‌ایم که به شرح زیر به صورت ۳ قانون آورده شده است:

لغو رزرو واحد اقامتی نوع اول ( آسان ): در صورتی که مستاجر ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به مقصد خود اقدام به لغو رزرو کند، کل مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر برگردانده می‌شود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع دوم ( متوسط ): در صورتی که دیرتر از بازه ی زمانی ۵ روزه اقدام به لغو ویلا رزرو شده نمایید، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه ی شب اول اقامت بعلاوه ی ۵۰ درصد از هزینه‌ی شب‌های دیگر خواهد بود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع سوم ( سخت ): در مواردی که مستاجر ۷ روز قبل از ساعت ورود به مقصد مورد نظر، اقدام به لغو رزرو کند، ۵۰ درصد مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر عودت داده می‌شود.

در همه‌ی موارد کارمزد سامانه سپنجا در هر شرایطی غیر قابل برگشت می‌باشد. اطلاعات بیشتر درباره مقررات و شرایط سپنجا را در صفحه مربوطه بخوانید.

قوانین و مقررات سپنجا

  • به همراه داشتن کارت ملی در محل اقامت ضروری و الزامی است.
  • از به همراه داشتن هرگونه حیوان خانگی در محل اقامت خودداری نمایید.
  • از ایجاد هرگونه سروصدا در محل اقامت که منجر به آزار و اذیت دیگر ساکنین می‌شود، خودداری نمایید.
  • اجاره ویلا برای افراد متأهل می‌باشد.
  • در بالا شرایط گرفتن آپارتمان برای مجردها نیز بیان شده است.

سخن آخر

همانطور که می‌دانید کلان شهر تهران به دلیل استقبال زیادی که به دلیل‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی – هنری، ورزشی، همایش، گردشگری و تفریح دارد و به عنوان پایتخت بودن تهران تمامی سلایق را در بر دارد. در این مقاله شرایط خانه‌های دانشجویی را بررسی کردیم.

حال اگر تا به الان از تهران دیدن نکرده‌اید، می‌توانید از طریق سپنجا اقدام به اجاره آپارتمان به مجردها در تهران کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با همکاران و کارشناسان سپنجا که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس می‌باشند، ارتباط برقرار نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 4.3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا