دیدنی های مشهد

معرفی رستوران کوهسر مشهد

مجتمع تفریحی کوهسر در واقع مجموعه‌ای بزرگ در شهر مشهد است که از مراکز خرید لوکس، سالن‌های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد، رستوران‌ها و فست فود‌ها و بخش‌های مختلف دیگر تشکیل شده است. امروز ما قرار است به رستوران کوهسر مشهد بپردازیم. این رستوران در واقع مجموعه‌ای از رستوران‌های بزرگ و کوچک بوده که همگی در بام یا بلندترین نقطه کوهسر واقع شده‌اند.

رستوران کوهسر جزو رستوران‌های لوکس و باکیفیت شهر مشهد شمره می‌شود. این مجموعه رستوران در بلوار هاشمیه، مجتمع تفریحی تجاری کوهسر واقع شده است. پیش از اینکه تصمیم بگیرید به رستوران کوهسر بروید، لازم است از این موضوع آگاه باشید که شما قرار نیست با یک رستوران معمولی روبه رو شوید بلکه قرار است با رستوران یا رستوران‌هایی لوکس و همه چی تمام روبرو شوید که هزینه‌ آنها رو به بالاست.

نکته جالب درباره رستوران‌های کوهسر این است که آنها روی بلندترین نقطه مجموعه کوهسر هاشمیه قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز خوبی از مناظر اطراف خود ارائه می‌دهند. بنابراین پس از یک خرید و بازار گردی حسابی، می‌توانید برای استراحت به این مجموعه رستوران در بام کوهسرمراجعه کنید. اینجا همه چیز روی روال پیش می‌رود و هرگز مشتری با بی‌نظمی روبرو نمی‌شود. در سپنجا همراه ما باشید تا سری به این مجموعه شیک و پرطرفدار بزنیم.

برای اجاره سوئیت در مشهد روی لینک کلیک کنید.

معرفی رستوران کوهسر مشهد

رستوران کوهسر تنها به یک رستوران ختم نمی‌شود بلکه مجموعه‌ای از رستوران‌ها بوده که در بام مجتمع تفریحی کوهسر یا بلندترین نقطه آن قرار گرفته‌اند. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای‌های ایرانی و فرنگی را با بالاترین کیفیت ممکن میل بفرمایید اما نباید فراموش کرد که هزینه‌ها کمی بالاتر از حد انتظار شماست. اینجا مکان مناسبی برای شکم‌گردی مسافران مشهد است زیرا کافی‌شاپ‌های مجموعه نیز در کنار آن قرار گرفته‌اند.

نقطه عطف رستوران کوهسر تنها غذاهای آن نیست بلکه منظره بی‌نظیری است که از شهر ارائه می‌دهد و همینطور داشتن فضای باز عالی است که مهمانان را به هوای فوق‌العاده خنک و دلپذیر دعوت می‌کند. ضمناً برخی از رستوران‌های این مجموعه امکان بیرون بر دارند و پخش زنده موسیقی از برنامه‌های روتین هر یک از آنهاست. سالن بیلیارد و اینترنت وایرلس از جمله امکانات مجموعه محسوب می‌شوند.

کوهسار

آدرس رستوران بام کوهسر مشهد کجاست؟

همانطور که گفته شد مجموعه رستوران کوهسر مشهد در بام مجتمع تجاری تفریحی کوهسر قرار گرفته است. بنابراین برای دسترسی به آن باید خود را به این مجتمع برسانید. این مجتمع در انتهای بلوار هاشمیه، در حد فاصل بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲ قرار دارد و ساعت بازدید آن بین ۷ صبح الی ۱:۳۰ بامداد است.

نحوه دسترسی به رستوران بام کوهسر مشهد با حمل و نقل عمومی

با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی می‌توانید خود را به رستوران کوهسر برسانید. اگر اتوبوس را انتخاب کردید، ابتدا در ایستگاه حرم سوار خط ۶۲ شوید، سپس در پایانه آزادی از اتوبوس پیاده شوید و سوار خط ۹۶ (شهرک نیرو هوایی) شوید. به ایستگاه هاشمیه ۸۵ که رسیدید از اتوبوس پیاده شوید و ادامه مسیر ۲ دقیقه‌ای تا رستوران کوهسر را  پیاده طی کنید.

این مطلب را هم بخوانید
آرامگاه فردوسی، سفری تاریخی به عصر شاهنامه

در صورتی که مترو را انتخاب می‌کنید، با تاکسی یا بی آر تی خود را به ایستگاه مترو خط ۱ بسیج برسانید و سوار قطار شوید تا به ایستگاه هاشمیه برسید. به این ایستگاه که رسیدید از مترو خارج شوید و ادامه مسیر مترو تا رستوران کوهسر مشهد را که حدود ۳۸ دقیقه‌ای طول می‌کشد را یا پیاده یا با تاکسی طی نمایید.

مترو مشهد

اگر هم قصد دارید با ماشین شخصی به این رستوان بروید از میدان آب به خیابان امام رضا بروید. سپس خود را به میدان بسیج(فلکه برق) برسانید. به سمت بلوار خرمشهر حرکت کنید و تا میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی(صدمتری) رانندگی کنید. این مسیر را که طی کردید از بلوار شهید ناصری خارج شوید و به بلوار نماز بروید. حال پس رسیدن به تقاطع وارد بلوار هاشمیه شوید. مجتمع تجاری کوهسر در انتهای این بلوار قرار دارد.

منوی غذایی رستوران بام کوهسر هاشمیه

هر یک از رستوران‌های واقع در بام کوهسر دارای منویی پر از غذاهای ایرانی و فرنگی هستند. در واقع شعب بهترین رستوران‌های مشهد در این ناحیه قرار گرفته‌اند و بهترین و ماهرترین سرآشپزها در آنها مشغول به کار شده‌اند.

ساعت کار رستوران بام کوهسر در مشهد

از ساعت ۱ الی ۱۶ برای صرف وعده ناهار و از ساعت ۲۰ الی ۲۴ می‌توانید برای صرف وعده شام به مجموعه رستوران کوهسر مشهد مراجعه کنید.

مکان های نزدیک رستوران بام کوهسر

در حوالی رستوران بام کوهسر، چند جای دیدنی و تفریحی وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در ادامه سری به این مکان‌ها می‌زنیم.

مجتمع تجاری کوهسر

مجتمع کوهسر یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد برای گردشگران است. رستوران کوهسر عضوی از این مجموعه است و در بلندترین نقطه آن قرار گرفته است. بنابراین اگر تصمیم دارید سری به رستوران‌های کوهسر بزنید، دیگر بخش‌های این مجموعه را نیز نادیده نگیرید. این مجموعه تجاری تفریحی علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ چند سالن ورزشی بزرگ، مراکز خرید متنوع و هرآنچه که شما از یک گردش حسابی انتظار دارید را به شما ارائه می‌دهد.

در مراکز خرید این مجتمع می‌توانید از پوشاک لوکس و مارک گرفته تا کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، موبایل و… را پیدا کنید. فقط این را به خاطر داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های این مجموعه برای شما ارزان تمام نخواهد شد.

کوهسر مال

پارک خورشید

پارک خورشید یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک به رستوران کوهسر مشهد است. اگر ماشین شخصی به همراه داشته باشید می‌توانید با حدود تنها ۹ دقیقه رانندگی خود را به این پارک برسانید اما اگر با وسایل نقلیه عمومی به رستوران بروید، می‌توانید با حدود نیم ساعت پیاده‌روی خودتان را به این پارک زیبا برسانید. پارک خورشید در بلوار وکیل آباد، انتهای بلوار هفت تیر، روی دامنه کوه‌های هفت تیرواقع شده است.

این پارک یکی از زیباترین پارک‌های پله‌ای کشور است و عبور مسیر آب از میان پله‌هایش به یکی از ویژگی‌های چشمگیر آن تبدیل شده است. اگر حوصله داشته باشید و تمام پله‌ها را پشت سر بگذارید می‌توانید به بالاترین نقطه پارک که در واقع بهترین نقطه آن است دست پیدا کنید. این قسمت از پارک شما را با نمایی خیره کننده از شهر مشهد روبرو می‌کند. ضمناً از مسیر کوهنوردی و پیاده‌روی این پارک می توانید با حدود ۲ کیلومتر پیاده روی به کوهستان پارک خورشید دست پیدا کنید.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با صنایع دستی و سوغات مشهد

برج آرمیتاژ

برج آرمیتاژ یکی دیگر جاهای بسیار دیدنی و جذاب در نزدیکی رستوران کوهسر مشهد است. این یک برج ۳۴ طبقه است که بخشی از آن اداری و بخش دیگرش تجاری است. آرمیتاژ گلشن حدود ۴۱۰۰ متر مربع  مساحت و ۱۴۸.۵ متر ارتفاع دارد. همچنین زیربنای آن به ۶۰ هزار متر مربع  می‌رسد و سه ورودی مجزا دارد که باعث سهولت دسترسی به آن شده است.

رستوران کوهسر مشهد

در بخش تجاری این برج فروشگاه‌های زیادی مشغول فعالیت هستند و انواع کالاهای لوکس و غیر لوکس را به فروش می‌رسانند. از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا اسباب بازی، اکسسوری، پوشاک، زیورآلات، پوشاک کودکان، صنایع دستی، لوازم الکترونیک، مبلمان، مواد غذایی، لوازم ورزشی، وسایل آشپزخانه، کالای خواب، کیف و کفش و ده‌ها کالای دیگر را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. این برج علاوه بر پارکینگ با ظرفیت بالا دارای شهربازی، رستوران‌ها و فودکورت است.

پلکان باباکوهی مشهد

پلکان باباکوهی یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های درون شهری مشهد محسوب می‌شود. خیلی جالب است که دیواره‌های این مجموعه پلکانی را دامنه کوه‌های بینالود تشکیل داده است. مسیر پلکانی این مجموعه تا قله کوه ادامه دارد، برای همین به یکی از بهترین مکان‌های شهر مشهد برای علاقه‌مندان به کوهپیمایی و پیاده روی تبدیل شده است.

پوشش گیاهی این منطقه بسیار وسیع و غنی است و از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به شیب ملایم و وجود استراحتگاه‌هایی در مسیر بالارفتن و دسترسی به چشم انداز زیبای شهر دانست. این مجموعه پلکانی تنها ۶ دقیقه با خودرو از رستوران کوهسر مشهد فاصله دارد. اما پیاده هم می‌توان به سمت آن حرکت کرد که حدود ۴۰ دقیقه‌ای وقت می‌طلبد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، انتهای بلوار آب و برق، پلکان بابا کوهی

سخن آخر

از کسی پوشیده نیست که مشهد یکی از پربازدیدترین شهرهای کشورمان است. این شهر زیبا همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر دنیاست زیرا غیر از حرم مطهر امام رضا(ع) جاهای دیدنی دیگری را در دل خود جای داده است که بسیار ارزشمند هستند. ما در اینجا راجع‌به یکی از مجتمع‌های تجاری لوکس آن صحبت کردیم که علاوه بر مراکز خرید متنوع، سالن‌های ورزشی و… مجموعه رستوران کوهسر و چندین کافی‌شاپ را در خود جای داده است.

 رستوران کوهسر شامل چند رستوران می‌شود که هریک از آنها منویی پر از غذاهایی ایرانی و فرنگی دارند. همچنین در بلندترین نقطه کوهسر واقع شده‌اند و دید بسیار خوبی از تمام شهر مشهد را ارائه می‌دهند. اگر در شهر مشهد هستید و دنبال جایی لوکس و باکیفیت برای شکم‌گردی می‌گردید، جایی بهتر از مجموعه رستوران کوهسر مشهد را پیدا نمی‌کنید. کافی‌شاپ‌های مجموعه کوهسر نیز در کنار همین رستورا‌ن‌ها واقع شده‌اند.

درباره “معرفی رستوران کوهسر مشهد” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا