جاهای دیدنی ایران

آشنایی با بهترین هتل های خراسان رضوی

مشهد یکی از بهترین شهرهای ایران برای گردشگری به حساب می‌آید. جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی از یک طرف و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) از طرف دیگر باعث شده است تا بهترین گزینه برای مسافرت باشد. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید و می‌خواهید در رابطه با بهترین هتل های خراسان رضوی اطلاعات کسب کنید، خواندن ادامه این مقاله را در سپنجا از دست ندهید.

معرفی بهترین هتل‌ های خراسان رضوی

مشهد جزو یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ایران برای گردشگری است. این شهر مذهبی و تاریخی علاوه بر گردشگران ایرانی، میزبان مسلمانان کشورهای دیگر نیز است. وجود حرم مطهر امام رضا (ع) باعث شده است تا این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای زیارتی مطرح باشد.

علاوه بر این جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی این شهر مانند آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، باغ نادری، آرامگاه نادرشاه افشار و … باعث شده است تا این شهر گردشگران زیادی را به خود جذب کند. همین موضوع باعث شده است تا ساخت و ساز هتل، اقامتگاه، سوئیت و هتل آپارتمان‌های کوچک و بزرگ‌ در این شهر زیاد شود.

بنابراین وقتی به مشهد سفر می‌کنید با تعداد بیشماری هتل روبرو هستید. از طرف دیگر هتل‌های خوب در مشهد بسیار زیاد است. این مسئله باعث شده است تا کار شما را برای انتخاب بهترین گزینه از بین هتل‌های مختلف سخت کند. در نتیجه انتخاب یک مورد هتل مناسب و رزرو آن کار بسیار دشواری است. این موضوع مخصوصا برای زمانی که می‌خواهید اولین بار به این شهر سفر کنید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

از طرف دیگر قبل از انتخاب هتل باید انگیزه و هدف و خود را از سفر به مشهد مشخص کنید. چرا که دانستن این معیارها به شما کمک می‌کند که بهترین هتل های خراسان رضوی را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر هدف شما از سفر به مشهد، فقط برای زیارت امام رضا ع است، بهتر است هتل‌های نزدیک به حرم مطهر را انتخاب کنید. در غیر این صورت اگر برای سفر کاری به مشهد مسافرت می‌کنید، هتل نزدیک به محل کار و یا اداره به خصوص برای شما بسیار مناسب است.

اگر شما هم می‌خواهید با بهترین هتل های مشهد آشنا شوید، خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هتل قصر طلایی

اگر به دنبال بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ مشهد می‌گردید، هتل قصر طلایی مشهد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل جزو یکی از بلندترین هتل‌های مشهد شناخته شده است. به طوری که از دورترین نقطه مشهد نیز می‌توانید آن را ببینید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به نزدیکی آن به حرم اشاره کرد؛ بنابراین می‌توانید با یک ربع پیاده روی خودتان را به درب ورودی حرم برسانید.

هتل قصر طلایی

این هتل ۵ ستاره دارای ۳۷۵ اتاق با فول امکانات است. از جمله آن می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ملافه‌های تمیز، مینی‌بار، اینترنت وای فای، حمام، پارکینگ رایگان … اشاره کرد. علاوه بر این در کنار امکانات بسیار عالی این هتل می‌توانید از فضاهای تفریحی آن شامل چایخانه سنتی، رستوران با بهترین سرآشپز، کافی شاپ، سونا و جکوزی، استخر، سونا خشک، فروشگاه و … لذت ببرید.

این هتل در بین بهترین هتل‌های مجلل مشهد واقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ قرار گرفته است. از دیگر مزیت‌های خوب این هتل می‌توان نزدیکی به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوسرانی مشهد اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین هتل های خراسان رضوی می‌گردید، هتل قصر طلایی مشهد را جزو لیست انتخابی خود قرار دهید.

هتل مجلل درویشی

اگر هدف شما از سفر به مشهد فقط زیارت امام رضا ع است، پیشنهاد می‌کنیم که هتل نزدیک به حرم را انتخاب کنید. هتل مجلل درویشی جزو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک حرم است که با پای پیاده تنها ۱۰ دقیقه فاصله است. این هتل ۵ ستاره با طراحی داخلی باشکوه، نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. زمانی که وارد لابی این هتل می‌شوید، متوجه بزرگی آن خواهید شد. به طوری که هر بازدیدکننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد.

هتل درویشی مشهد، از ۲۵ طبقه ساخته شده است. این هتل دارای یک مجموعه‌ی آبی است که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است.از جمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به امکانات تفریحی آن مانند سونای خشک، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دوش اختصاصی، استخر درون هتل، حمام ترکی، خدمات اسپا، استخر و … اشاره کرد.

هتل مجلل درویشی

این هتل مجلل دارای یک دهکده سنتی است که فضای منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تمامی کارکنان این هتل، بسیار خوش برخورد هستند و به تمام درخواست‌های شما به خوبی پاسخ می‌دهند.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی ده آبشار زیبای ایران

برای بازگشت به شهر خودتان می‌توانید از ترانسفر رایگان فرودگاهی این مجموعه استفاده کنید. اگر می‌خواهید دیدی به سمت حرم داشته باشید، اتاق‌های بالایی این هتل را رزرو کنید. این هتل مجلل در خیابان امام رضا بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار دارد.

هتل مدینه الرضا

اگر به دنبال بهترین هتل های خراسان رضوی هستید، هتل مدینه الرضا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از آنجایی که این هتل در نزدیکی حرم امام رضا ع قرار گرفته است برای کسانی که می‌خواهند پیاده به حرم برسند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

این هتل ۵ ستاره و لوکس متناسب با اصول معماری ایرانی ساخته شده است. لابی این هتل از یک گنبد شیشه‌ای با نور زیاد طراحی شده است و عظمت و شکوه خاصی را برای این هتل به ارمغان می‌آورد.

هتل مدینه الرضا

از ۳۲۵ اتاق این هتل، ۲۰۵ اتاق آن به صورت دو تخته و ۷۲ اتاق آن سه تخته است. بقیه اتاق‌ها برای خانواده‌هایی با تعداد بالا بسیار مناسب است. به این دلیل که به صورت یک خوابه و دو خوابه طراحی شده است. امکانات تفریحی این هتل شامل مغازه، واحدهای تجاری، چایخانه، باشگاه، استخر، سفره خانه و … است.

یکی از ویژگی‌های مثبت و جذاب هتل مدینه الرضا وجود رستوران گردان آن در طبقه دوازدهم هتل است که دیدی به سمت حرم دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که لذت غذا خوردن در این نمای بسیار زیبا را از دست ندهید. این هتل لوکس در خیابان شیرازی نبش خیابان رضوی قرار دارد.

هتل پردیسان مشهد

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که هتل آنها به مکان‌های تفریحی مشهد نزدیک باشد. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید و دوست دارید که هتل شما به مکان‌هایی مانند پارک کوه سنگی، پارک ملت و … نزدیک باشد، هتل پردیسان مشهد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل ۵ ستاره جزو یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی به شمار می‌رود.

از طرفی دیگر نزدیکی این هتل به دانشگاه فردوسی مشهد باعث شده است تا بسیاری از افراد که برای برگزاری کنفرانس‌ به این دانشگاه می‌آیند، این هتل را جزو لیست انتخابی خود قرار دهند.

این هتل از ۱۶۲ اتاق، سوئیت و سالن کنفرانس ساخته شده است که سمینارها و همایش‌های مهم این شهر در این هتل برگزار می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، سالن‌های همایش، مجموعه آبی استخر، سفره خانه سنتی، سالن سمینار، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، لاندری، سونا، جکوزی، پارکینگ، ترانسفر رایگان به فرودگاه و ترانسفر رایگان به حرم مطهر امام رضا ع و … اشاره کرد.

علاوه بر این امکانات بی‌نظیر، هتل پردیسان مشهد دارای فروشگاه و مرکز خرید نیز است که می‌توانید بهترین سوغاتی‌هایی با قیمتی عالی را برای عزیزانتان خریداری کنید. این هتل مجلل ۵ ستاره در بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما قرار دارد.

هتل پردیسان مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد جزو یکی از بهترین هتل های خراسان رضوی است. هتلی ۴ ستاره که در خیابان امام رضا بین خیابان ۴ و ۶ قرار دارد. نزدیکی این هتل به مکان‌هایی مانند پارک کوهسنگی، پارک شهربازی، آرامگاه فردوسی، پدیده شاندیز، بازار رضا و مجمتع‌های خرید باعث شده است تا بیشتر افراد به رزرو این هتل ۴ ستاره مشتاق باشند.

از جمله امکانات تفریحی رفاهی هتل الماس مشهد می‌توان به چایخانه سنتی در فضای باز، سرویس دهی در اتاق‌ها، اتاق مخصوص بازی کودکان، کتابخانه، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه و … اشاره کرد. تلویزیون، اینترنت و یخچال عضو ثابت تمام اتاق‌ها است.

اگر می‌خواهید که از ترانسفر فرودگاهی هتل الماس مشهد بهرمند شوید، باید ۲ ساعت قبل از ورود، پذیرش هتل را در جریان بگذارید.

علاوه بر این، مجموعه دوم این هتل با نام هتل الماس ۲ واقع در خیابان امام رضا نبش امام رضا ۲۰ در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره از ۲۲۰ اتاق در ۲۶ طبقه تشکیل شده است. معماری بی‌نظیر و چشم‌نواز این هتل از تزئینات داخلی کشورهایی مانند روسیه، ترکیه، آفریقا، روم، ایران باستان، عرب و … گرفته شده است. همین ویژگی باعث شده است تا هتل الماس ۲ مشهد جزو یکی از زیباترین هتل‌های مشهد مطرح باشد.

الماس

امکانات رفاهی این هتل در مقایسه با مجموعه اول بسیار زیاد است و شامل مجموعه آبی برای بزرگسالان و کودکان، باغ به همراه تراسی بر روی پشت بام، تخت‌های سلطنتی، کافی شاپ، رستوران و … است. اتاق‌های این هتل از تخت‌های راحت همراه با طراحی لوکس، کفپوش‌های زیبا، سقف‌های آینه کاری شده و استخری تمیز تشکیل شده است.

اقامت در این هتل، تجربه لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل جواد

همیشه کسانی که قصد سفر به مشهد را دارند، نزدیک‌ترین هتل به حرم را ترجیح می‌دهند. یکی از بهترین هتل‌ های خراسان رضوی هتل جواد است. این هتل اگرچه ۴ ستاره است، اما خدمات عالی آن باعث شده است تا تجربه تکرار نشدنی را برای شما رقم بزند. این هتل جزو یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا ع است و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این مطلب را هم بخوانید
اجاره ویلا در شمال عید نوروز

از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مراکز خرید مانند بازار رضا اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل به ترمینال و راه آهن نیز بسیار نزدیک است. هتل ۴ ستاره جواد مشهد با ۸ طبقه و ۱۰۵ اتاق موقعیتی عالی را در بین هتل‌ها دارد.

بهترین هتل‌ های خراسان رضوی

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به فضاهای ورزشی مانند استخر و باشگاه ورزشی، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی در فضاهای عمومی و … اشاره کرد. این هتل نبش کوچه امام رضا ۳ در خیابان امام رضا منتهی به حرم واقع شده است و با قیمت مناسب خود، یک گزینه‌ی انتخابی مناسب برای شما است.

هتل اسپینو

همیشه هتل‌های ۵ ستاره خوب نیستند. گاهی ممکن است یک هتل معمولی با خدمات عالی و پرسنل متعهد خود جزو بهترین هتل‌ها قرار گیرد. هتل اسپینو با تعداد اتاق‌های اندک توانسته است جزو بهترین هتل های خراسان رضوی مطرح باشد. از آنجایی که این هتل نزدیک به خیابان حرم قرار گرفته است؛ بنابراین مکان‌های مانند مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری مشهد به این هتل نیز نزدیک است.

به عنوان مثال همه مسافران مشهد، اسم بازار رضا را شنیده‌اند. این بازار در نزدیکی هتل اسپینو قرار دارد و تنها با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم و این مرکز خرید بروید.

از جمله امکانات این هتل ۵ طبقه می‌توان به رستوران، باشگاه فضای تفریحی، استخر و … اشاره کرد. اگر این هتل را به عنوان محل اقامت خود رزرو کردید، حتما از رستوران پشت بام این هتل دیدن کنید. چرا که دیدی به سمت حرم دارد و تجربه‌‌ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. قیمت این هتل بسیار مقرون به صرفه است. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این هتل افزوده شود.

بهترین هتل‌ های خراسان رضوی

هتل بین المللی کوثر ناب

همیشه هتل‌های نزدیک به حرم جزو بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل است. چرا که نزدیکی آن به حرم از یک طرف و نزدیکی آن به سایر مکان‌های تفریحی و بازار از طرف دیگر باعث شده است تا این هتل‌ها موقعیت مناسبی داشته باشند. هتل بین المللی کوثر به دلیل واقع شدن در خیابان رضوی، نزدیک به حرم است و شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر امام رضا ع برسید.

این هتل ۱۷۶ اتاق دارد و پنجره‌ی بیشتر اتاق‌هایش به حرم باز می‌شود. اینترنت رایگان، رستوران با بهترین غذاهای ایرانی و خارجی، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل است. از آنجایی که این هتل برای مناسبت‌های مذهبی مانند محرم، پکیج ویژه دارد، می‌توانید برای اقامت در این تاریخ‌ها این هتل را رزرو کنید. برای اجاره سوئیت در مشهد نیز می توانید از طریق سایت سپنجا رزرو را انجام دهید.

هتل امیران نیشابور

هتل امیران نیشابور در مجتمع امیران واقع شده و دارای مساحتی در حدود ۴۷۰۰ متر مربع است. این هتل از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است و با کادری مجرب و حرفه‌ای پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری است. هتل ۴ ستاره امیران در سال ۱۳۹۷ در بین ۴ باغ قدیمی بنا شد، به همین علت  شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی دارد و به آرامگاه مشاهیر بزرگ کشورمان از جمله خیام و عطار نیشابوری نزدیک است.

در مجموع شما می‌توانید با اقامت در این هتل، به راحتی به بهترین مراکز خرید، جاذبه های دیدنی، فضای سبز، رستوران‌ها، کافی‌شاپ ‌ها و… دسترسی داشته باشید و اوقات فراغت خوشی در کنار عزیزان‌تان سپری کنید.

هتل امیران

هتل کمال الملک نیشابور

هتل ۳ ستاره کمال الملک واقع در شهر زیبای نیشابور در حدود نیم قرن است که پذیرای گردشگران و مهمانان بسیاری بوده و توانسته در خدمات دهی به مسافران این شهر، بسیار عالی عمل کند. این هتل از یک فضای سبز بسیار چشم نواز برخوردار است که شما می‌توانید لحطات خوشی را با گشت و گذار در آن، سپری کنید. همچنین شما میتوانید با اقامت در هتل کمال الملک، به بازارها و مکان های دیدنی بسیاری دسترسی داشته باشید. برای اجاره سوئیت در نیشابور کلیک کنید.

سخن نهایی

ما در این مقاله به بررسی بهترین هتل های خراسان رضوی پرداختیم. اگر شما هم تجربه‌ی اقامت در یکی از این هتل‌ها را دارید، می‌توانید نظر خود را زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

درباره “آشنایی با بهترین هتل های خراسان رضوی” بیشتر بخوانید:

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا