بدون دسته بندی

آشنایی با بهترین شیرینی فروشی های تهران برای عاشقان شیرینی

شیرینی جزو آن دسته از مواد غذایی پرمصرف در جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی است. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که بهترین شیرینی فروشی های تهران کدام است، خواندن این مقاله از سپنجا را از دست ندهید. فرقی نمی‌کند که اهل شیرینی هستید یا نه. در برخی از مواقع مجبور هستید که برای مراسمات خود شیرینی تهیه کنید. در نتیجه اطلاع از معروف ترین شیرینی فروشی های تهران به شما کمک می‌کند تا یک شیرینی درجه یک خریداری کنید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین شیرینی فروشی های تهران | ۱۵ شیرینی فروشی برتر

امروزه همه چیز رنگ و بوی مدرن به خود گرفته است. به طوری که این تغییرات به شیرینی نیز نفوذ کرده است؛ بنابراین دیگر خبری از قنادی‌های سنتی محله‌های قدیمی تهران نیست. چرا که این قنادی‌ها جای خودشان را به شیرینی فروشی‌های لوکس داده‌اند. همچنین شیرینی‌های سنتی و قدیمی که با هل و گلاب درست می‌شدند، رنگ مدرن به خود گرفته‌اند و تبدیل به چیزکیک، کوکی، تارتلت و غیره شده‌اند.

ظاهر رنگارنگ و زیبای شیرینی‌های جدید عرصه را برای شیرینی‌های سنتی مانند کیک یزدی، قطاب، برنجی‌های زعفرانی و غیره تنگ کرده‌اند. در واقع شیرینی‌های جدید و خلاقانه به خوبی توانسته‌اند جای شیرینی‌های سنتی قدیمی را بگیرند. همین ویژگی باعث شده است تا تعداد کمی از افراد به سراغ شیرینی‌های قدیمی بروند.

هترین شیرینی فروشی های تهران

این تغییر نیز باعث شده است تا بهترین شیرینی فروشی های تهران شکل و شمایل جدیدی به خود بگیرند و از حالت نوستالژیک خود خارج شوند. در حال حاضر بیشتر شیرینی فروشی‌ های تهران با ویترینی شکیل‌تر و آراسته‌تر، با یکدیگر رقابت می‌کنند. اما توجه به این نکته ضروری است که اگر چه تعداد شیرینی فروشی‌های تهران بسیار زیاد است، اما هنوز هم همان اولین‌های این حرفه، جزو بهترین شیرینی‌فروشی‌های شهر به حساب می‌آیند.

بنابراین اگرچه تعداد قنادی‌های تازه تاسیس پایتخت بی‌شمار است، اما بزرگترهای این حرفه همچنان یکه تاز هستند و به عنوان معروف ترین قنادی های پایتخت در بالای فهرست بهترین‌ها قرار دارند. اگر شما هم قصد خرید یک شیرینی درجه یک را دارید، می‌توانید با انتخاب یک شیرینی فروشی از لیست زیر، یک خرید خوب داشته باشید.

۱- قنادی بی بی

یکی از قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران قنادی بی بی است. قدمت این شیرینی فروشی به ۴۰ سال قبل برمی‌گردد. این قنادی در ابتدا در یکی از کوچه‌های فرعی یوسف آباد قرار داشت. قدیمی‌ترهای تهران حتما یادشان می‌آید که برای خرید شیرینی از این قنادی مجبور بودند که از یک حیاط عبور کنند تا به طبقه اول این شیرینی فروشی برسند.

تولیدات روزانه این قنادی، به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران به دلیل کمبود مواد اولیه و اوضاع نابسامان اقتصادی بسیار اندک بود. در نتیجه مشتری مجبور بود تا از میان همین محدود کیک و شیرینی، شیرینی مورد نظر خود را از ویترین این مغازه انتخاب کند. با این وجود کیفیت و تازگی شیرینی‌های قنادی بی بی همیشه حرف اول را می‌زد.

این قنادی معروف محله یوسف آباد در ابتدا با شیرینی‌های خشک خوشمزه و باکیفیت خود در میان مردم محبوبیت پیدا کرد. بعدها با تولید کیک ناپلئونی، چیزکیک، کیک شکلاتی آلبالویی، شیرینی‌های تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ و غیره توانست به یکی از بهترین قنادی های پایتخت تبدیل شود.

قنادی بی بی

هنوز هم بعد از سال‌ها فعالیت، همچنان کیک‌های شکلاتی قنادی بی بی پرطرفدار است و پای ثابت دورهمی‌های یا جشن‌های تولد مردم پایتخت است. شهرت کیک شکلاتی قنادی بی بی به اندازه‌ای است که اگر دیر به سراغ آن بروید، ممکن است دست خالی از این قنادی بیرون بیایید. از دیگر محصولات خاص و ویژه‌ی این قنادی باقلوای آن است که عاشقان شیرینی را به وسوسه می‌اندازد.

قنادی بی بی به دلیل کیفیت بالای کیک‌ها و شیرینی‌ها و قیمت مناسب آن، زبان زد خاص و عام است و قطعا به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران به شمار می‌رود. این قنادی در حال حاضر دارای ۳ شعبه در تهران است.

آدرس: یوسف آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام (مدبر)، نبش خیابان ۳۰

۲- کوکی باکس

یکی از قدیمی‌ ترین قنادی های تهران قنادی کوکی باکس است. این شیرینی فروشی توانست با ارائه سبک جدید شیرینی، محبوبیت بسیار بالایی کسب کند. سبک آمریکایی و جدید این قنادی باعث شد تا یک روش جدیدی در فروش شیرینی رایج کند. قنادی کوکی باکس به جای فروش شیرینی به صورت کیلویی، امکان تک فروشی را برای مشتریان خود فراهم ساخت.

در نتیجه کوکی باکس مردم را عادت داد تا به جای خرید کیلویی شیرینی، این بار با دقت بیشتر و به صورت تک فروشی شیرینی خود را انتخاب کنند. ویترین رنگارنگ کوکی باکس پر از شیرینی‌های غیرسنتی مانند چیزکیک، مارس، تارت و غیره است و دیگر خبری از شیرینی‌های سنتی قدیمی مانند زبان نیست.

در نتیجه اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید تا مزه شیرینی‌های خارجی را بچشید، پیشنهاد می‌توانید که نام کوکی باکس را به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران به خاطر بسپارید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد کوکی باکس، جعبه‌های زیبا و جذاب آن است که در کنار طعم و تنوع شیرینی‌های خود توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

استقبال بسیار زیاد مردم از شیرینی فروشی کوکی باکس باعث شده است تا شعبه سوم این شیرینی فروشی نیز افتتاح شود. اگر برای رفتن به جایی و یا برای مهمانی خانگی خود، قصد خرید شیرینی غیر سنتی را دارید، سری به کوکی باکس بزنید تا شیرینی‌های آن را از نزدیک ببینید.

آدرس شعبه خیابان فرشته سام‌سنتر: ولیعصر، فرشته، مجموعه سام‌سنتر،طبقه همکف

آدرس شعبه خیابان جردن: جردن، بلوار گل‌آذین، پلاک۱۰

آدرس شعبه مجتمع کوه ‌نور: تقاطع کامرانیه و فرمانیه، مجتمع تجاری کوه نور

بازدید از ناب‌ترین دریاچه های اطراف تهران

۳- قنادی لرد

اگر اهل تهران باشید، حتما اسم قنادی لرد به گوش ما خورده است. کیفیت شیرینی‌ها و کیک‌های قنادی لرد زبان‌زد خاص و عام است. یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های کافه قنادی لرد، شیرینی ناپلئونی آن است. به طوری که هیچ جای دیگری نمی‌توانید چنین شیرینی را پیدا کنید. از دیگر شیرینی‌های معروف این قنادی تارت زردآلویی، رولت‌های کلاسیک، نان‌های گاتای آن است.

این مطلب را هم بخوانید
آئین یلدا

بدون شک، قنادی لرد به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران است که شیرینی‌های خوش عطر و طعم آن باعث محبوبیت آن شده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این قنادی همچنان دکوراسیون قدیمی خودش را حفظ کرده است. در نتیجه اگر سری به این فروشگاه شیرینی بزنید، خاطرات خوب گذشته برایتان تداعی خواهد شد.

قنادی لرد

پیشنهاد می‌کنیم که سری به این قنادی بزنید و خودتان را به یک فنجان قهوه دعوت کنید. ترکیب بوی تلخ قهوه به همراه شیرینی ناپلئونی روح و روان شما را جلا می‌دهد و شما را وارد دنیای خاطره‌انگیز گذشته می‌کند.

آدرس کافه‌ قنادی لُرد: استاد نجات‌اللهی، خیابان ویلا، نرسیده به کریم‌خان زند، پلاک ۱۸۶

۴- قنادی فرانسه

قنادی معروف فرانسه در خیابان انقلاب تهران را اکثر تهرانی‌ها می‌شناسند. تجربه ۵۰ ساله این قنادی اکنون تبدیل به بخشی از هویت خیابان انقلاب شده است. اگر اهل شیرینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خودتان را مهمان شیرینی دانمارکی این قنادی بکنید. نرمی و لطافت این شیرینی به اندازه‌ای است که به راحتی زیر دندان شما خورد می‌شود.

بوی نان‌های این قنادی به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران بوی زندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. قهوه‌های تلخ و شیرکاکائوهای این قنادی را در فصل زمستان زیر بارش برف و باران به شدت توصیه می‌کنیم. اگر دانشجوی دانشگاه تهران هستید، قدم زدن در خیابان انقلاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بعد از کمی پیاده‌روی سری به قنادی فرانسه بزنید و شیرینی مورد علاقه خودتان را نوش جان کنید. این حس و حال برای دانشجویان قدیمی بسیار نوستالژیک و دوست‌داشتنی است.

اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که چرا نام این قنادی فرانسه است، باید بگوییم که یکی از قنادان ماهر این فروشگاه، در ابتدا شخصی فرانسوی بوده است. در نتیجه این قناد ماهر نقش بسیار مهمی در نامگذاری این فروشگاه داشته است. کیفیت بالای شیرینی‌های این قنادی در کنار برخورد مناسب پرسنل آن از جمله دلایلی است که باعث شده است تا این شیرینی فروشی به یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های پایتخت تبدیل شود.

آدرس قنادی فرانسه: خیابان انقلاب، نبش خیابان ابوریحان

معرفی کافه های بردگیم در تهران

۵- قنادی لوندر

اگر نان‌ها، کیک‌ها و شیرینی‌های قنادی لوندر را امتحان کنید، قطعا آن را جزو یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران می‌دانید. شیرینی‌های این قنادی با طعم دلپذیر خود شما را جادو خواهند کرد. در نتیجه ترجیح می‌دهید که همیشه تنها از این شیرینی فروشی خرید کنید. اگر سری به این قنادی زده باشید، مطمئنا ویترین خوش رنگ و لعاب این مغازه شما را مسحور خودش خواهد کرد.

روش پخت شیرینی‌های این فروشگاه بیشتر شبیه قنادی‌های اروپایی است. به این دلیل که مدیر این قنادی در یکی از بهترین مراکز آموزش آشپزی دنیا دوره دیده است. در نتیجه شیرینی‌ها و کیک‌های این مغازه مانند ظرافت و دقت شیرینی‌های خارجی است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این قنادی، استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب بازار برای پخت شیرینی‌های خود است. به عنوان مثال قنادی لوندر سعی کرده است تا برای پخت برخی شیرینی‌های غیرسنتی خود از کره استرالیایی و شکلات‌های بلژیکی استفاده کند. همین ویژگی باعث شده است تا قیمت برخی از شیرینی‌های قنادی لوندر نسبت به سایر محصولات کمی بالاتر باشد.

اگر قصد دارید تا برای دورهمی‌های روزانه خود از بهترین شیرینی فروشی های پایتخت شیرینی مدرن و باکیفیت خریداری کنید، قنادی لوندر را در لیست پیشنهادی خود به یاد داشته باشید.

آدرس شیرینی فروشی لوندر: خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به پسیان

۶- شیرینی فروشی اکلر

یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران قنادی اکلر است. برخلاف نام این قنادی، تنها شیرینی اکلر در این قنادی تهیه نمی‌شود. اکلر یک شیرینی معروف در دنیا است که در ایران به نام شیرینی نارنجک می‌شناسند. شاید دلیل نام‌گذاری این قنادی به این نام، علاقه بسیار زیاد مدیر آن به شیرینی اکلر است.

تبحر قنادی اکلر در پخت انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها باعث شده است تا این قنادی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. شیرینی ماکارون این قنادی زبان‌زد خاص و عام است. اگر تا به حال طعم دلپذیر ماکارون را نچشیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به این قنادی بزنید.

آدرس شیرینی فروشی اِکلِر: خیابان فرشته، خیابان بوسنی، خیابان دکتر حسابی، پلاک ۱۵

شیرینی فروشی اکلر

۷- قنادی سوئیت بلیس

شاید برای شما هم جای تعجب باشد که یک شیرینی فروشی خانگی، اکنون به یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های تهران تبدیل شده باشد. داستان این شیرینی فروشی مشهور از فروش شیرینی از خانه شروع شده است. اما بعدها به دلیل کیفیت بالای شیرینی‌ها و سلیقه بسیار زیبا در تزیین شیرینی‌ها باعث شد تا این شیرینی فروشی خانگی به یک مغازه قنادی معروف تبدیل شود.

از محبوب‌ترین شیرینی‌های قنادی سوئیت بلیس به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران می‌توان به کیک هویج، چیزکیک، کیک شکلاتی، انواع پای، کاپ کیک، تارت و غیره اشاره کرد. البته تنوع شیرینی‌های این قنادی بسیار زیاد است. به طوری که اگر سری به این مغازه بزنید به هیچ عنوان دست خالی بیرون نخواهید رفت.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این قنادی پخت شیرینی برای طرفداران تغذیه سالم است. از جمله این شیرینی‌ها می‌توان به گرانولا، انواع فیت‌نس بارهای مقوی، نان‌های ترد و تازه نان باگت، نان هندی، گاتا و غیره اشاره کرد. کیفیت محصولات این قنادی بسیار عالی است و جای دیگری مانند آن را پیدا نخواهید کرد.

آدرس سوئیت بلیس: نیاوران، خیابان باهنر، بعد از پمپ بنزین، پلاک ۱۹۲

۸- قنادی لادن

قنادی لادن به دلیل سابقه حضور ۵۰ ساله خود در بازار شیرینی‌ فروشی‌ها باعث شده است تا در بین مردم پایتخت نام آشنا باشد. کیفیت شیرینی‌های این مجموعه به قدری بالا است که تمامی شیرینی‌های این فروشگاه خیلی زود تمام می‌شوند. تقریبا تمامی شیرینی‌ها و کیک‌های قنادی لادن بسیار عالی است و نمی‌توانید بهترین محصول این قنادی را منحصر به یک شیرینی خاص بدانید.

تمامی شیرینی‌های قنادی لادن به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران کیفیت مطلوبی دارند و مانند سایر شیرینی‌های قنادی‌های تهران چرب و آزاردهنده نیستند. کافی است تا شیرینی‌های خامه‌ای این قنادی را امتحان کنید تا به سبک بودن و خوشمزه بودن شیرینی آن برسید.

آدرس شیرینی فروشی لادن: سعادت‌آباد، سرو غربی، نبش بلوار شهرداری

برای اجاره سوئیت تکخواب در سعادت آباد تهران از سامانه گردشگری سپنجا کمک بگیرید.

۹- شیرینی دانمارکی ویلا

در میان دیدنی‌های خیابان ویلای تهران، یک قنادی قدیمی و معروف به نام قنادی دانمارکی وجود دارد که خاطرات بسیاری را برای تهرانی‌های قدیمی به ارمغان می‌آورد. این قنادی باسابقه جزو یکی از قدیمی‌ ترین قنادی‌ های تهران به حساب می‌آید که با شیرینی‌های دانمارکی داغ و منحصر به فرد خود، زبان‌زد خاص و عام است. به طوری که بعد از گذشت این همه سال، کیفیت شیرینی‌های آن همچنان حفظ شده است.

این مطلب را هم بخوانید
قلعه والی ایلام شکوه معماری قاجار

عطر و بوی شیرینی‌های دانمارکی این قنادی همچنان هوش را از سر عابران می‌برد. اگر هوس یک دانمارکی خاص کردید، دانمارکی‌های این قنادی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته برای خرید شیرینی از قنادی دانمارکی باید در یک صف طولانی منتظر بمانید.

آدرس شعبه ویلا:  خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی

آدرس شعبه پاسداران:  خیابان پاسداران، پایین‌تر از نیستان چهارم، پلاک ۲۲۶

۱۰- شیرینی فروشی مینیون

یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران کافه قنادی مینیون است. برخی معتقد هستند که این قنادی قدیمی با قدمت ۹۰ ساله خود به دلیل تولید شیرینی به سبک مدرن به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کم کم توانست در بین تهرانی‌ها به جایگاه بالایی برسد. او ابتدا با تولید شکلات‌های دست‌ساز بسیاری از مشتریان خود را تحت تاثیر قرار داد. بعدها با گسترش کار خود توانست شیرینی‌های متنوع دیگری را نیز به منوی خود اضافه کند.

کافه قنادی نوستالژیک مینیون یادآور خاطرات بسیاری برای تهرانی‌های قدیمی است. استفاده از مواد طبیعی و کاملا متفاوت در پخت شیرینی‌ها باعث شده است تا قیمت محصولات این قنادی کمی گرانتر از حد معقول باشد. اما شیرینی‌های حرفه‌ای این قنادی ارزش خرید را دارند.

آدرس قنادی مینیون:  خیابان سعدی شمالی، نبش خیابان قائدی، نبش چهارراه هدایت، رو‌به‌روی بیمارستان امیراعلم

۱۱- قنادی کوک

قنادی کوک جزو یکی از باسابقه‌ترین شیرینی فروشی های تهران است که با کیک‌های خود به شهرت رسید. کیک‌های این قنادی در کنار طعم دلپذیر از زیبایی خاصی برخوردار هستند. کیک‌های قنادی کوک برخلاف سایر کیک‌های شیرینی فروشی‌ها خامه کمتری دارند و بعد از خوردن احساس سنگینی معده نخواهید داشت. قنادی کوک به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران شعب مختلف در سراسر تهران دارد.

آدرس قنادی کوک: بلوار میرداماد، ساختمان اسکان، طبقه هم‌کف

آدرس قنادی کوک: : قیطریه، بلوار ۳۵ متری قیطریه، نبش شب تاب

آدرس قنادی کوک: ولنجک، انتهای یمن، ابتدای خیابان پروانه

آدرس قنادی کوک: سعادت‌آباد، بلوار ۲۴متری، خیابان دشت‌بهشت

آدرس قنادی کوک: هروی، میدان هروی، مکران شمالی، خیابان وفامنش، نبش گل

آدرس قنادی کوک: دادمان، شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش بوستان دادمان

لیستی از کافه های لوکس تهران

۱۲- قنادی ناتلی

قنادی ناتلی جزو قدیمی‌ ترین قنادی های تهران است که همچنان با محصولات خوب و متنوع خود، یکه‌تاز این حرفه است. اگرچه قدمت این قنادی به ۸۰ سال پیش برمی‌گردد، اما همچنان با تولیدات جدید و مدرن و تنوع محصولات خود توانسته است، پذیرای مشتریان قدیمی و جدید باشد. این قنادی شعب بسیار زیادی در تهران دارد. از جمله معروف‌ترین شعب قنادی ناتلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قنادی ناتلی

شعبه مرکزی: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان خرمشهر (آپادانا)، نبش خیابان توپچی

شعبه تهرانپارس: ضلع جنوب شرقی فلکه سوم تهرانپارس (دور فلکه)، نبش خیابان میرزازاده ، پلاک ۹۲

شعبه نیاوران: نیاوران، – خیابان پورابتهاج شرقی، نبش خیابان محمدی

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، خیابان گیلان غربی – خیابان فرخی یزدی، نبش پنجم شرقی

شعبه پونک: اتوبان اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش خیابان ۱۷

شعبه هروی: میدان هروی، نبش خیابان ضابطی

۱۳- قنادی هانس

قنادی هانس به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران شیرینی‌هایی با طعم بهشت به مشتریان عرضه می‌کند. مدیر قنادی هانس به دلیل اصالت ارمنی آلمانی خود، شیرینی‌هایی به سبک آلمانی می‌پخت. همین ویژگی باعث شد تا سبک متفاوت شیرینی‌های این قنادی آن را به یکی از محبوب ترین قنادی های تهران تبدیل کند.

کیفیت شیرینی‌های این قنادی به قدری بالاست که باید نگران جاماندن از صف طویل شیرینی‌ها و کیک‌های هانس باشید. آوازه کیک توت فرنگی، شیرینی بادام عسلی، کیک میوه‌های کلوچه، شیرینی خامه‌ای، شیرینی کره‌ای، انواع تارت، کلوچه و غیره قنادی هانس در کل تهران پیچیده است.

آدرس قنادی هانس: خیابان کریم خان زند، آبان جنوبی، کوچه عقیلی، پلاک ۳

بازدید از بازار گل محلاتی تهران

۱۴- کافه قنادی اوریانت

یکی دیگر از قنادی‌ های معروف پایتخت کافه قنادی ارمنی اوریانت است. فضای سنتی و قدیمی این قنادی، ویترین قدیمی مغازه، میزهای دو نفره چوبی، تابلوهایی قدیمی، فنجان‌ها و قهوه‌جوش‌های قدیمی، صندلی‌های لهستانی و غیره قطعا شما را به گذشته‌های دور و نوستالژیکی می‌برد. شکلات‌های داغ این قنادی جزو محصولات خاص و ویژه آن است.

آدرس کافه قنادی اوریانت: خیابان شهید مفتح جنوبی، نرسیده به انقلاب، جنب زیرگذر دروازه دولت، پلاک ۱۶

۱۵- قنادی سولدوش

قدیمی‌های تهران، قنادی سولدوش را به کیک‌های بزرگ چند طبقه آن می‌شناسند. این قنادی به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران برای سفارش کیک‌های عروسی و تولد یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. طعم منحصر به فرد و زیبایی خیره‌کننده کیک‌های این قنادی قطعا مهمانان شما را شگفت‌زده خواهد کرد. علاوه بر کیک، سایر شیرینی‌ها، دسرها، تارت‌ها و نان‌های این قنادی نیز بسیار خوشمزه و درجه یک هستند.

شعبه یک سولدوش: میدان هروی، انتهای گلستان پنجم، نبش استاد حسن بنا شمالی

شعبه دو سولدوش: پاسداران، بوستان هشتم، نبش پایدارفرد

قنادی سولدوش

معرفی خوشمزه ترین شیرینی های ایران

شیرینی‌های سنتی ایرانی جزو یکی از لذیذترین شیرینی‌هایی هستند که هوش را از سر هر عاشق شیرینی می‌برند. خوشمزه ترین شیرینی های ایران شامل شیرینی‌های محلی و سنتی مخصوص هر شهر است که بدون شک ارزش یکبار امتحان کردن دارند. از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین شیرینی فروشی های تهران

  • باقلوا، قطاب، نان برنجی، کیک یزدی، پنجره‌ای، حاجی بادامی، شیرینی لوز یزد
  • بادام سوخته شیراز
  • آب دندون مازندران
  • کماج همدان
  • راحت الحلقوم، قرابیه، رشته ختایی، حلوا گردویی، شیرینی کنجدی، شیرینی پنج انگشتی، شیرینی چوروتمه، شیرینی اریس، شیرینی نوقا، شیرینی لطیفه تبریز
  • کاک، نان برساق، نان خرمایی، نان برنجی، شیرینی بژی، شیرینی شکری کرمانشاه
  • کلمپه کرمانی
  • لگیمات بوشهر
  • لندو زابلی
  • حلوا قبیت دزفولی
  • سوهان قم
  • نان زنجبیلی و حلوا اوماج گرگان
  • شیرینی پا درازی، نان چایی، شیرینی برنجی، شیرینی اتابکی قزوین
  • بژی برساق ایلام
  • بفه شکری لار
  • پولکی و گز اصفهان
  • کلوچه قندی بروجرد
  • نقل ارومیه

سخن نهایی

ما در این مقاله از سپنجا در رابطه با بهترین شیرینی فروشی های تهران صحبت کردیم. اگر دوست دارید تا لحظات خاطره‌انگیز زندگیتان شیرین‌تر و خوش‌رنگ‌تر باشد، پیشنهاد می‌کنیم که از لیست بهترین قنادی‌های تهران، بهترین شیرینی فروشی نزدیک به محل زندگیتان را انتخاب کنید تا شیرینی باکیفیت‌تری را خریداری کنید.

اگر شیرینی فروشی دیری می‌شناسید لطفا در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا