بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر

بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر

یکی از زیباترین بندرهای ایران که مناظر طبیعی و دریای بسیار زیبای آن باعث شده تا تبدیل به یک شهر گردشگری پر طرفدار شود، بوشهر است. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر را برایتان معرفی کنیم تا اگر قصد رفتن به بوشهر را داشتید دغدغه ای بابت جای اقامت نداشته باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر

بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقاصد سفرهای زمستانی ، بوشهر است. بوشهر پکیج کاملی از خرید، طبیعت گردی، تفریحات دریایی، گردش تاریخی و خوردنی های محلی خوشمزه است. در کنار لذت از جاذبه های دیدنی بوشهر انتخاب بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر برای اقامت در این شهر زیبا به شما کمک می کند تا نهایت لذت را از سفر خود به بوشهر ببرید.

برای اجاره روزانه خانه در بوشهر یا اجاره روزانه و ماهانه سوئیت، اتاق و منزل مبله می توانید از طریق فیلترها و جستجو در صفحه اصلی سپنجا اقدام نمایید.بیش از ده ها مورد برای اجاره روزانه یا شبانه خانه و آپارتمان مبله یا خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی و اجاره ویلا استخردار، اجاره سوئیت یک روزه، یک ماهه و بلند مدت ارزان یا لوکس در بوشهر، در سایت سپنجا وجود دارد.

تمامی مراحل رزرو و اجاره روزانه خانه در بوشهر و اجاره ماهانه و اجاره بلند مدت بصورت آنلاین و کاملا رایگان در سپنجا انجام می گردد.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به بوشهر، متفاوت‌ترین شهر جنوب ایران

اجاره خانه مبله در بوشهر بهمنی

تماشای مناظر و طبیعت بی‌نظیر دریا در بوشهر بی شک شما را حیرت‌زده می‌کند. یکی از جاهای دیدنی برای رزرو اقامتگاه در بوشهر، منطقه بهمنی می باشد. بهمنی بواسطه نزدیک بودنش تا ساحل اصلی بوشهر ( نفت کش ) ۱۰ دقیقه، ساحل ریشهر ۵ دقیقه، کوه نمک هرموج ( ۱ ساعت )، موزه رئیس علی دلواری ( نیم ساعت ) و ساحل دلواری ( ۲۰ دقیقه )، به یکی از مناطق پرطرفدار برای سکونت تبدیل شده است .

پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید نزدیک دریا باشید در منطقه بهمنی بوشهر اقدام به رزرو اقامتگاه خود نمایید تا لذت پیاده روی همه روزه را در ساحل داشته باشید.

برای رزرو خانه مبله بوشهر بهمنی کلیک کنید.

راهنمای اجاره ویلا و سوئیت در بوشهر

برای اجاره بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر باید این نکته را در نظر داشته باشید که از آنجا که بوشهر فقط در زمستان ها تبدیل به شهری توریستی و گردشگری می شود، به همین دلیل تنوع اقامتگاه ها کم است سعی کنید قبل از سفر اقدام به رزرو نمایید.

قبل از رزرو از طیق سایت های گوناگون به نماد اعتماد الکترونیک دقت نمایید و گول قیمت های پایین و پیشنهادات وسوسه انگیز را نخورید.

اگر دلتان لذت پیاده روی و تفریح در ساحل های تمیز بوشهر را می خواهد حتما سری به ساحل دلارام در دلوار بزنید، در دلوار نیز اقامتگاه های زیبایی وجود دارد که می توانید از طریق سایت سپنجا اقدام به رزرو  نمایید.

برای اجاره سوئیت و اقامتگاه بومگردی در دلوار کلیک کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در بوشهر

یکی از دیگر گزینه های جذاب اقامت در بوشهر رززرو و اجاره یک اقامتگاه بومگردی می باشد. ما در سپنجا تنوع بی نظیری از اقامتگاه های بومگردی در بوشهر داریم که لذت سفر شما را دوچندان می کند.

در سفر به بوشهر یک اقامتگاه بومگردی بگیرید تا در محیط کاهگلی و دیوارهای خشتی آن که با حصیر و پارچه ها و تزئینات قلاب بافی شده مزین شده اند حال و هوای قدیم در دلتان زنده شود. با خوردن قلیه ماهی یا قلیه میگو ترش و فلفلی از غذاهای بومی و محلی بوشهر لذت ببرید و سفر را به کام خود شیرین کنید.

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در بوشهر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: غذای محلی بوشهر از یک غذا تا یک فرهنگ را بشناسید

جاهای گردشگری بوشهر

شهر رویایی بوشهر که قدمت آن به دوره هزار ساله ساسانیان می رسدبا داشتن، سواحل زیبا، نخلستان های زیبا و جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان باعث شده تا بوشهر به شهری جذاب برای گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شود.

بندر قدیمی بوشهر، مجموعه‌ی بی نظیری از انواع جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی را در خود دارد. جاهای گردشگری معروفی مثل:

  •  عمارک ملک (خانه ثروتمندترین مرد بوشهر)
  • کوه نمکی جاشک
  • عمارت گلشن
  • قلعه نصوری
  • گور دختر
  • کوه پَدری یا پردیس جم
  • بازار سنتی و تاریخی بوشهر
  • مدرسه سعادت
  • گورستان شغاب
  • موزه دریانوردی
  • خانه رئیس علی دلواری
  •  عمارت تاریخی کازرونی
  • کلیسای ارامنه گریگوری
  • آب انبار قوام
  • پارک ملی نای بند
  • و پارک پرندگان

بیشتر بخوانید: ۱۱ تا از جاهای دیدنی بوشهر

سایر شهرهای پرطرفدار نزدیک بوشهر برای سفر در فصل های پائیز و زمستان و ابتدای بهار: دلوار، گناوه، دیلم می باشند.

در سفر به بوشهر حتما از آثار و صنایع دستی مردمان خونگرم و بسیار مهربان آنجا دیدن کنید و با خرید سوغاتی و صنایع دستی سهمی در اشتغال و پیشرفت آن خطه از سرزمین زیبایمان ایران داشته باشید.

صنایع دستی مثل لباس‌ها و پارچه‌های سوزن‌دوزی‌شده، گبه‌بافی، عبابافی، گلیم‌بافی، حصیربافی و مصنوعات دستی با برگ و شاخه نخل، گوشه‌ای از زیبایی‌های دست مردمان بوشهر است که می توانید با آنها حال و هوای سنتی به خانه خود بدهید.

بهترین فصل سفر به بوشهر چه زمانی است؟

از آنجا که بوشهر در جنوب کشور و منطقه گرمسیری قرار دارد،بهترین زمان سفر به بندر بوشهر از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت‌ماه و از اوایل آبان تا اوایل آذرماه است.

برای سفر به این شبه جزیره تماشایی و بی‌نظیر، حتما در زمستان و بهار اقدام نمایید.

برای اقامت در بوشهر چکار کنیم؟

در سفر به بوشهر اکثریت به دنبال بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر هستند. برای رزرو بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر کافیست که در سایت سپنجا و صفحه اصلی آن بوشهر را سرچ کنید تا مستقیما وارد صفحه بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر در مناطق مختلف آن شوید. در آنجا می توانید با اعمال فیلتر و انتخاب روزهای ورود و خروج خود تمامی گزینه های موجود را مشاهده نمایید.

شما می توانید پس از مشاهد تصاویر مربوط به هر سوئیت و اقامتگاه، و مشاهده شرایط و امکانات آنها اقدام به رزرو رایگان بهترین سوئیت آپارتمان های بوشهر نمایید.

سوالات متداول

۱- قیمت رزرو سوئیت و آپارتمان در بوشهر چقدر است؟

قیمت اجاره روزانه آپارتمان در بوشهر از ۷۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان با توجه به امکانات آن متغیر است.

۲- زیباترین بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در بوشهر کدامند؟

مسجد جامع بردستان،شهر باستانی سیراف، گنبد نمکی جاشک و خانه رئیسعلی دلواری از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در بوشهر هستند.

۳- بهترین رستوران‌های بوشهر کدام است؟

قوام، میداف، گرگور و خاتم بهترین غذاهای جنوبی را سرو می‌کنند و غذاهای خوشمزه ای دارند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا