دیدنی های مازندران

اجاره ویلا رامسر | هر آنچه لازم است بدانید!

یکی از مقصدهای محبوب در بین مسافران ایرانی برای ایام تعطیل، شمال است. به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع و جاذبه‌های طبیعی متعدد، سفر به این خطه می‌تواند اوقات خوشی را برای مسافران به وجود بیاورد. جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل، دریا، غار و چشمه و بناهای تاریخی و کاخ‌های باشکوه نیز در این ناحیه وجود دارند که مقصد بسیاری از علاقمندان به تاریخ است. رامسر محبوبیت عجیبی بین مردم دارد. در این مقاله می‌خواهیم در خصوص این شهر بیشتر صحبت کنیم. با تیم سپنجا همراه باشید.

برای لذت بردن از سفر، لازم است از قبل مقدمات برنامه‌ریزی شود. یکی از مقدمات اجاره ویلا رامسر است. سپنجا در این موضوع نیز شما را همراهی می‌کند. سری به سایت سپنجا بزنید.

چرا رامسر را برای مسافرت انتخاب کنیم؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا بسیاری از افراد شهر رامسر را برای مسافرت‌های خود انتخاب می‌کنند؟ این سوال در این قسمت از مقاله با بررسی جاذبه‌های توریستی این شهرستان پاسخ داده می‌شود تا به شما برای تصمیم‌گیری و انتخاب مقصد کمک کنیم.

۱- بوستان جنگلی صفارود

یکی از جاذبه‌های نزدیک به شهر رامسر بوستان جنگلی صفارود است که در یک دره قرار گرفته است و دارای آب و هوایی عالی و تمیز است. این جنگل دارای رودخانه و آب معدنی است و به همین دلیل مقصد درجه یک مسافران به شمال محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های این بوستان جنگلی وجود آلاچیق، سرویس بهداشتی و آب شرب است که به راحتی قابل دسترسی هستند و در حین گذراندن اوقات خود در این بوستان دچار دردسر و مشکل نخواهید شد.

بوستان جنگلی صفارود

۲- منطقه ییلاقی گرسماسر

به طور کلی شهر رامسر دارای مناطق ییلاقی بسیار زیادی است که یکی از آن منطقه ییلاقی گرسماسر است. این منطقه به دلیل روستایی که در نزدیکی آن وجود دارد به یکی از مناطق قدیمی و باستانی تبدیل شده است که حدود ۱۰ قرن قدمت دارد. این منطقه ییلاقی در ۴۰ کیلومتری شهر رامسر قرار دارد و طبیعت بکر و زیبای آن سبب شده است تا جمعیت زیادی از مسافران را به خود جذب کند.

منطقه ییلاقی گرسماسر

۳- جنگل دالخانی

جنگل دالخانی یکی از آن لوکیشن‌های جذاب و دوست داشتنی در فصل پاییز است که می‌توان عکس‌های ماندگار و زیبایی در این مکان ثبت کرد. این جنگل در فصل بهار و تابستان نیز به دلیل وجود ابرها و مه، به یکی از مکان‌های اسرارآمیز و کمیاب بدل می‌شود که توانسته توریست‌ها و مسافران زیادی را به خود جذب کند. به دلیل همین لوکیشن جذاب، مسافران به آن لقب دالان بهشت را داده‌اند که درختان سر به فلک کشیده و مه و ابر در بین شاخه‌های آن موید این لقب هستند.

جنگل دالخانی

۴- غار یاغی لوکا

غار یاغی لوکا در واقع به معنای غار سوراخ راهزنان است که در شمال غربی شهر رامسر قرار گرفته است. این غار به دلیل واقع بودن در شیب یک کوه و همچنین صعب العبور بودن مسیر، در واقع سرپناه اهالی محلی بوده است. مدتی نیز راهزنان و دزدان نیز از این غار برای پنهان شدن استفاده می‌کردند. برای بازدید از این غار بهتر است بدانید که مسیر سخت و دشواری دارد و به همین دلیل بکر و خلوت باقی مانده است و باید در طول روز به این غار مراجعه کنید.

این مطلب را هم بخوانید
0 تا 100 سلمان شهر و متل قو | دانستنی های سفر + اقامتگاه

غار یاغی لوکا

۵- آب گرم معدنی سادات محله

شاید برای شما عجیب باشد که بدانید شهر رامسر دارای آب گرم است و دارای خاصیت درمانی زیادی می‌باشد. این آب گرم معدنی در ۵ کیلومتری شهر رامسر قرار گرفته است و دارای موادی مانند منیزیم گازدار گوگردی و کلر بی‌کربنات کلسیم است. این مواد سبب خواص درمانی آب گرم رامسر شده و برای بیماری‌هایی همچون رماتیسم، دردهای عصبی و عضلانی و بیماری‌های پوستی مفید است.

آب گرم معدنی سادات محله

۶- روستای جواهرده

در نزدیکی شهر رامسر یکی از روستاهای دیدنی و سرسبز، روستای جواهرده است که از مناطق محبوب در بین مسافران محسوب می‌شود. این منطقه دیدنی از سه طرف به کوه‌های سرسبز چشم انداز داشته و در فاصله نزدیکی از دریای خزر قرار گرفته است. این روستای باصفا و همچنین ییلاق اطراف آن دارای آب و هوایی عالی در تابستان است. این منطقه در زمستان سرد و برفی است که منظره‌ای جذاب و به یاد ماندنی را می‌سازد.

روستای جواهرده

اجاره ویلا رامسر در وب سایت سپنجا

وب سایت سپنجا با ارائه بهترین ویلاهای مبله که دارای امکانات رفاهی کامل بوده و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شده است، به حقوق مسافران و اقامت کنندگان احترام می‌گذارد.

شما با استفاده از وب سایت سپنجا به ویلاهای متنوع با امکانات ویژه‌ای همچون استخر و سالن بیلیارد دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین امکان انتخاب ویلا براساس تعداد اتاق خواب و یا بودجه مالی نیز فراهم شده است.

علاوه بر آن شما می‌توانید ویوی خود را نیز انتخاب کنید که رو به دریا باشد و یا ساحل اختصاصی داشته باشد. همچنین امکان اجاره ویلا رامسر با ویوی جنگل نیز وجود دارد و هر روز صبح با چشم انداز جنگل و مه از خواب بیدار شوید.

اجاره ویلا رامسر

یکی از نواحی پرطرفدار که سالیانه میزبان بسیاری از مسافران است، استان مازندران است. در بین شهرهای این استان، شهر رامسر در صدر تمام شهرهای شمالی می‌باشد. تیم سپنجا با ارائه بهترین ویلاهای مبله در هر نقطه از ایران به خصوص در شهر رامسر، در تلاش است تا بهترین اوقات را برای مسافران و اقامت کنندگان به وجود بیاورد.

از آن جایی که بسیاری از افراد در ایام تعطیل قصد سفر به شهرهای شمالی را دارند، بسیار مهم است که اجاره ویلا رامسر را زودتر و قبل از شروع سفر انجام دهید.

برای مثال در ایام عید به طور معمول بهمن ماه، بهترین موعد برای رزرو سوئیت و یا ویلا برای نوروز است. همچنین اگر اجاره ویلا خود را زودتر از این هنگام انجام دهید، گزینه‌های بهتری برای شما وجود خواهد داشت.

چرا به جای رزرو هتل، ویلا اجاره کنیم؟ | ۳ مزیت اجاره ویلا رامسر

امروزه اجاره ویلا رامسر در ایام تعطیل استقبال بیشتری در مقایسه با رزرو هتل دارد، اگر دوست دارید بدانید که چرا باید به جای رزرو هتل، اقدام به اجاره ویلا کنید، با سپنجا همراه باشید.

۱- در دسترس بودن همیشگی

همان طور که می‌دانید، در تمامی مناطق ایران همچون مکان‌هایی مانند روستاها، امکان ساخت و بهره برداری از هتل وجود ندارد. روستاها و شهرهای شمالی ایران نیز شامل این شرایط شده و ممکن است که فاقد هر گونه هتل و هتل آپارتمان باشند. در عین حال ویلاهای مبله در هر نقطه از ایران وجود دارند و به راحتی می‌توان یکی از آن‌ها را اجاره کرد و در آن اقامت گزید.

این مطلب را هم بخوانید
پیش از سفر به شهر بابلسر بخوانید .... !

۲- امکاناتی بدون محدودیت

ویلاهای مبله شباهت زیادی به خانه شخصی خود فرد دارد و به همین دلیل احساس راحتی و لذت بیشتری را به افراد اقامت کننده خواهد داد. شما با اجاره ویلا مبله دیگر درگیر محدودیت‌های موجود در هتل نخواهید بود. ساعت رفت و آمد خاصی برای انجام امور خود نخواهید داشت. همچنین امکانات یک خانه کامل مانند آشپزخانه کاملا مجهز را خواهید داشت و می‌توانید وعده‌های غذایی را در ویلای خود آماده کنید.

از سایر ویژگی‌هایی که می‌توان در اجاره ویلا مبله اشاره کرد، وجود باربیکیو است. شما می‌توانید ویلایی را اجاره کنید که دارای محوطه باشد و غذاهای مورد علاقه خود را در آن مکان کباب کنید. همچنین ویلاهایی دارای استخر خصوصی هستند که یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب و خاطره انگیز است. البته قبل از اجاره ویلا رامسر باید بررسی کنید که آیا این ویلاها دارای استخر خصوصی هستند یا خیر.

۳- ویلاهایی با تم متنوع

ویلاها در مقایسه با هتل‌ها می‌توانند دارای تم و دکوراسیون داخلی متنوع و منحصر به فردی باشند. به عنوان مثال یکی از طراحی‌ها و معماری‌هایی که در این روزها دارای محبوبیت است، طراحی سنتی و قدیمی است. به طور معمول برای افزایش حس روستایی و سنتی بودن فضای روستا، این نوع طراحی را وارد ویلاها و سوئیت‌ها نیز کرده‌اند.

همچنین امکان اجاره ویلا با طراحی و دکوراسیون مدرن نیز وجود دارد. اگر علاقه‌ای به سبک سنتی و روستایی ندارید، می‌توانید یک ویلای مجهز و مدرن با امکاناتی نظیر استخر و جکوزی را اجاره کنید. به طور کلی برای هر نوع سلیقه و انتخابی، در بین ویلاها گزینه‌ای وجود خواهد داشت. در عین حال با رزرو هتل از این مزایا بهره نخواهید برد چرا که هتل‌ها به طور معمول دارای طراحی‌ها و دکوراسیون‌های مشابهی است و از نظر امکانات نیز چندان رضایت بخش نخواهد بود.

کلام آخر…

با این که سالانه تعداد بسیار زیادی از افراد به رامسر مسافرت می‌کنند اما این مقصد دوست داشتنی هرگز تکراری نخواهد شد. در این مقاله تلاش کردیم تا کمی بیشتر از رامسر صحبت کنیم. دلایل سفر به این شهر را گفتیم. درباره اقامتگاه و اجاره ویلا رامسر صحبت کردیم. از این گفتیم که چرا مردم به جای رزرو هتل ویلا اجاره می‌کنند.

ایام  تعطیلات مسافران زیادی روانه شمال می‌شوند. به همین دلیل مهم است که قبل از بقیه اقدام به رزرو و اجاره اقامتگاه کرده تا بتوانید بهترین ویلا یا سوئیت را به دست بیاورید. از آن جایی که رامسر دارای ویوی بسیار عالی به دریا است، برای اجاره ویلا رامسر قبل از شروع سفر اقدام به رزرو اقامتگاه کنید.

سپنجا همواره در کنار شما است. منتظر نظرات ارزشمند شما درباره اجاره ویلا رامسر هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا