توضیحات

اجاره ویلا در نگین زاینده رود ، سامان با متراژ کل 250 متر و زیربنا 180 متر در طبقه همکف ، نزدیک به رودخانه واقع شده است. - از امکانات این ویلا : - کولر آبی ، بخاری گازی در سالن و اتاق ، سرویس خواب سنتی پتو و بالش ، تشک به تعداد بیست نفر و ظروف به تعداد پانزده نفر است. - سرویس بهداشتی ایرانی مجزا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
اجاره فقط به خانواده
اجاره مجرد فقط آقا
اجاره مجرد فقط خانم
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی مانعی ندارد / ارائه مدرک محرمیت الزامیست / برپایی جشن ومهمانی فقط با هماهنگی میزبان / کودکان زیر 15 سال هزینه دریافت نمی شود / اجاره فقط به خانواده / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / استعمال دخانیات (سیگار، قلیان ) درفضای داخلی اقامتگاه بلامانع است/ ورود با کفش ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه است / حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد / تحویل کلید تا ساعت 16 امکان پذیر است / برای رزرو در ایام آخرهفته ، تعطیلات و عیدنوروز از یک هفته قبل اقدام نمایید / حداقل رزرو در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته 1 روز می باشد / در ایام نوروز و تعطیلات لغو رزرو طبق شرایط کنسلی سایت پذیرفته است.