توضیحات

مهمانپذیر در قم با متراژ کل 350 متر و زیربنا 20 متر در طبقه اول با 16 پله به همراه محافظ ، نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه (س) واقع شده است. - از امکانات این واحد مهمانپذیر : - اسپلیت ، شوفاژ در اتاق و ظروف به تعداد 4 نفر است. - سرویس بهداشتی ایرانی و حمام که با هم در یک فضا تعبیه شده است. - محل پ

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
اجاره مجرد فقط آقا
اجاره مجرد فقط خانم
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / ارائه مدرک محرمیت معتبر الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع است/ کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمیشود / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / استعمال دخانیات (سیگار) درفضای داخلی اقامتگاه مانعی ندارد / ورود با کفش ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه ، هفتگی است / حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 7 شب می باشد / امکان تحویل کلید 24 ساعته می باشد / برای رزرو در ایام عید نوروز ، تعطیلات از 3 روز قبل و برای آخر هفته از 2 روز قبل اقدام نمایید / حداقل رزرو در ایام عید نوروز 2 شب و برای تعطیلات و آخر هفته 1 شب می باشد / ایام عید نوروز ، تعطیلات و آخر هفته در صورت لغو رزرو ، کنسلی طبق شرایط سایت می باشد.