توضیحات

آپارتمان مبله در ونک ، تهران با متراژ کل 250 متر و زیربنا 120 متر در طبقه دوم با 32 پله به همراه محافظ ، واقع شده است. - از امکانات این واحد آپارتمان: - ظروف به تعداد 2 نفر است. - سرویس بهداشتی فرنگی و حمام که با هم در یک فضا تعبیه شده است می باشد. - محل پارک وسیله نقلیه در جلو درب اقامتگاه به

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود/ استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه مانعی ندارد / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / ورود با کفش ممنوع / در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان است. - مدت زمان اجاره این واحد به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه است. - حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر 90 شب می باشد. - امکان تحویل کلید به صورت 24 ساعته است. - برای رزرو در روزهای معمولی ، آخرهفته از 1 روز قبل و برای ایام عیدنوروز ، تعطیلات از 2 روز قبل اقدام نمایید. - حداقل رزرو در ایام عیدنوروز ، آخرهفته و تعطیلات 1 روز می باشد. - در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی با شرایط سایت می باشد.