توضیحات

منزل ویلایی مبله در کاشان - اصفهان - با متراژ کل 200 متر و زیربنا 120 متر در طبقه همکف با 5 پله به همراه محافظ ، واقع شده است. _ از امکانات این منزل ویلایی : _ سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد4 نفر و ظروف به تعداد 8 نفر است. _ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با هم در یک فضا و حمام به

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
اجاره فقط به خانواده
اجاره مجرد فقط آقا
اجاره مجرد فقط خانم
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع ،فقط باهماهنگی میزبان / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود/ استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است ولی در تراس یا حیاط مانعی ندارد / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 6 سال هزینه دریافت نمی شود / ارائه مدرک محرمیت برای زوجین الزامیست / ورود با کفش ممنوع / هرگونه خسارت به وارده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان می باشد. _ مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه و هفتگی می باشد. _ حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 3 هفته می باشد. _ امکان تحویل کلید 24 ساعته است. _ برای رزرو در روزهای معمولی ، آخرهفته ، تعطیلات و ایام نوروز از یک روز قبل اقدام نمایید. _ حداقل رزرو در ایام تعطیلات ، نوروز و آخرهفته 1 روز می باشد. _ در ایام نوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.