توضیحات

منزل ویلایی در شهرک گل سرخ - چابکسر - گیلان با متراژ کل 200 متر و زیربنا 75 متر در طبقه همکف با 4 پله ، واقع شده است. _ از امکانات این ویلا : _ سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 2 نفر و ظروف به تعداد 6 نفر است . _ سرویس بهداشتی ایرانی مجزا - فرنگی و حمام که با هم در یک فضا تعبیه شده ا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
اجاره فقط به خانواده
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / ارائه مدرک محرمیت برای زوجین الزامیست /برپایی جشن ومهمانی ممنوع / اجاره فقط به خانواده/ استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / ورود با کفش ممنوع / در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان است. _ مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه و هفتگی است. _ حداقل رزرو این واحد اقامتی 1 شب و حداکثر 7 شب می باشد. _ امکان تحویل کلید تا ساعت 10 شب می باشد. _ برای رزرو در روزهای معمولی و آخرهفته از 3 روز قبل و برای تعطیلات ، ایام نوروز از 5 روز قبل اقدام نمایید. _ حداقل رزرو در ایام نوروز ، تعطیلات و آخرهفته 1 روز می باشد. _ در ایام نوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد. _ در صورت کثیف بودن منزل مبلغ 200000 تومان گرفته میشود.