توضیحات

اجاره آپارتمان مبله در میدان انقلاب تهران طبقه 2 آپارتمان مبله در میدان انقلاب با متراژکل 500 متر و زیربنای 85 متر، در طبقه دوم با 30 پله بدون آسانسور ، واقع شده هست . _ از امکانات این واحد مبله: _سرویس بهداشتی ایرانی و دستشویی فرنگی سیار در صورت نیاز، حمام در اتاق خواب. _سیستم گرمایشی (شوفاژ

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


اجاره به خانواده /رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی و شناسنامه هر دو الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / برپایی جشن ومهمانی ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است/ ورود با کفش ممنوع است. _ مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه می باشد. _ حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد. _ تحویل کلید 24 ساعته میباشد. _ برای در روزهای معمولی ، آخرهفته ، تعطیلات و ایام نوروز باید از 1 روز قبل اقدام نمایید. _ حداقل رزرو در ایام نوروز ، تعطیلات و آخرهفته 1شب می باشد. _ در ایام تعطیلات ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.