توضیحات

آپارتمان مبله در تاچارا شیراز این واحد مبله متراژ کل و زیربنا 120 متر در طبقه دوم با 32 پله ، دارای آسانسور در لوکیشن عالی از شهر شیراز واقع شده است . **این واحد در یک ساختمان سه طبقه 2 واحدی قرار دارد ، همچنین واحدهای دیگری با امکانات مشابه و تفاوت در دکوراسیون جهت در خواست رزرو در طبقات دیگر مو

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 4 سال هزینه دریافت نمی شود / ورود با کفش ممنوع / در صورت هرگونه خسارت به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان میباشد. _ مدت زمان اجاره این واحد به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه میباشد. _ حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد. _ تحویل کلید به صورت 24 ساعته می باشد. _ برای رزرو در روز های معمولی ، آخرهفته ، تعطیلات و ایام نوروز از 1 روز قبل اقدام به رزرو نمایید. _ حداقل رزرو در آخرهفته ، تعطیلات و ایام نوروز 1 شب می باشد. _ در ایام نوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد.