توضیحات

منزل مبله در خیابان قائم طبس با متراژ کل 100 متر و زیربنا 70 متر در طبقه زیرهمکف با 8 پله به همراه محافظ ، نزدیک به حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم واقع شده است . ** لازم به ذکر است این منزل دارای حیاط خلوت مستقل است که ظرفیت یک خودرو با دوربین مداربسته جهت پارک نیز دارد . _ از دیگر امکانات این منز

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن مدرک محرمیت برای زوجین الزامی است / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / اجاره به خانواده / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / کودکان زیر یک سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی ممنوع / ورود با کفش ممنوع / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت بدون محدودیت است . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و یک روز قبل نیز امکان پذیر است . _ جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات تقویمی و نوروز از 10 روز قبل اقدام شود . _ در ایام نوروز و تعطیلات کنسلی ندارد _ لازم به ذکر است که در صورت به موقع تحویل ندادن ویلا میهمان موظف به پرداخت هزینه مجزا می باشد .