توضیحات

سوئیت در خیابان امام رضا ( 9 ) مشهد ، با متراژ 32 متر ، در یک خانه مسافر درجه 2 ممتاز با متراژ کل 160 متر ، دارای آسانسور و نزدیک به حرم امام رضا (ع) واقع شده است . ** لازم به ذکر است که ساختمان اقامتگاه 4 طبقه - 3 الی 4 واحدی است که در مجموع شامل 13 واحد ( 5 سوئیت و 8 واحد تک خواب ) می شود . _ تم

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن مدرک محرمیت برای زوجین الزامی است / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / اجاره به خانواده / به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت یک ماه است / درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و یک روز قبل نیز امکان پذیر است / جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات تقویمی و نوروز از یک هفته قبل اقدام شود / این اقامتگاه در ایام نوروز امکان لغو رزرو ندارد و در صورت کنسلی هیچ مبلغی عودت داده نمی شود / در ایام نوروز زیر چهار شب اجاره داده نمی شود .