توضیحات

این سوئیت با 30 متراژ متر (یک اتاق 12 متری )و در طبقه همکف با 3 پله واقع شده است. این سوئیت دارای سه عدد کف خواب سنتی (تشک-بالش-پتو) می باشد و برای بیشتر از سه نفر ظرفیت میهمان باید همراه خود کف خواب داشته باشد. سرویس بهداشتی ایرانی ، فرنگی و حمام در یک فضا تعبیه شده است. پارکینگ با ظرفیت یک ماشی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
برپایی جشن ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

اجاره فقط به خانواده / اجاره به زوجین / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / ارائه مدرک محرمیت الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / رعایت حجاب نیز برای خواهران گرامی الزامیست. - رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد. - حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد. - امکان تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد. - برای رزرو در روز های معمولی ، آخرهفته ، تعطیلات و ایام عیدنوروز از یک روز قبل اقدام نمایید. - حداقل رزرو در ایام عید نوروز ، تعطیلات و آخرهفته یک روز می باشد. - در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخرهفته در صورت لغو ، کنسلی ندارد. - کلید درب ورودی اقامتگاه تحویل میمهان داده می شود. - به علت مشترک بودن حیاط رعایت حجاب اسلامی برای خانم و آقا الزامی است. این اقامتگاه مناسب اقشار مذهبی می باشد.