توضیحات

چادر عشایری سنتی در شش پیر سپیدان در منطقه ای ییلاقی و کاملا بکر و زیبا واقع شده که دارای تعدادی چادر سنتی می باشد و شما می توانید برای یک روز هم که شده تجربه زندگی عشایری به دور از هیاهو و امکانات شهری را داشته باشید . ** اگر قصد آرامش و ریلکس کردن در طبیعت را دارید این منطقه بهترین گزینه برای ا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


قیمت ها بر حسب ماشین در نظر گرفته شده است / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / کودکان زیر 8 سال هزینه دریافت نمی شود . _ پذیرش میهمانان در این اقامتگاه 24 ساعته می باشد . _ حداقل در خواست رزرو برای میهمانان از یک هفته قبل و حداکثر یک ماه قبل امکان پذیر است . _ برای رزرو در ایام عید - تعطیلات و آخر هفته حتما از 3 روز قبل اقدام نمایید . _ حداقل مدت اقامت یک روز و حداکثر مدت اقامت 3 روز می باشد . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه می باشد .