توضیحات

منزل ویلایی مبله با متراژ 300 متر و زیر بنای 40 متر که دارای یک اتاق خواب میباشد و در اتاق سرویس خواب دو نفره وجود دارد و یک اسپیلت در سالن هست که سالن و اتاق را خنک میکند. _در این اقامتگاه کف خواب ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 2 نفر در طبقه همکف موجود است و دارای 2 پله میباشد. از امکانات رفاهی ا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


در ایام نوروز در صورت کنسلی از سوی مهمان امکان کنسلی وجود ندارد / ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامی است /رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 10 سال هزینه دربافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی ممنوع / ویلا تمیز تحویل داده و تمیز تحویل گرفته می شود ، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد . _ قابل توجه میهمانان عزیز سپنجا این اقامتگاه به هیچ عنوان در شرایط عادی و ایام نوروز شرایط لغو رزرو ندارد لذا قبل از واریز از درخواست و سفر خود اطمینان حاصل فرمایید . _ حداقل رزرو در ایام تعطیلات تقویمی یک شب می باشد . _ حداقل مدت زمان درخواست رزرو برای میهمانان از یک روز قبل امکان پذیر است . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد .