توضیحات

ویلا با استخر سرپوشیده با متراژ 600 متر و متراژ زیر بنا 200 متر دارای دو اتاق خواب و سرویس خواب دو تخت دو نفره در طبقه همکف و نزدیک به دریا واقع شده است. در این اقامتگاه کف خواب ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 2 نفر در طبقه همکف موجود است و دارای 5 پله و نرده می باشد . _ از امکانات رفاهی این ویلا م

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 5 سال هزینه دربافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی با تعداد کم ( 4 نفر ) و هماهنگی بلامانع / ویلا تمیز تحویل داده و تمیز تحویل گرفته می شود ، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشد . _ قابل توجه میهمانان عزیز سپنجا این اقامتگاه به هیچ عنوان در شرایط عادی و ایام نوروز شرایط لغو رزرو ندارد لذا قبل از واریز از درخواست و سفر خود اطمینان حاصل فرمایید . _ حداقل رزرو در ایام تعطیلات تقویمی دو شب می باشد . _ در صورتی که حداقل درخواست رزرو سه شب باشد امکان اینکه از یک هفته قبل درخواست رزرو بدهید امکان پذیر است . _ حداقل مدت زمان درخواست رزرو برای میهمانان از سه روز قبل امکان پذیر است . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد .