توضیحات

ویلا جنگلی نزدیک جاده جواهرده با متراژ 80 متر که دارای یک اتاق میباشد که در اتاق یک تخت دو نفره نیز موجود است. کف خواب ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 3 نفر در طبقه همکف با ورودی 9 پله واقع شده است از امکانات این ویلا می توان به : تجهیزات اشپزی ( ظروف به تعداد 6 نفر ) و امکان طبخ غذا ، اجاق گاز ،حی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع/ به افراد مجرد در صورتی که فقط آقا یا خانوم باشند اجاره داده می شود/ همراه داشتن حیوان خانگی با هماهنگی با میزبان / مدت زمان اجاره این ویلا به صورت روزانه،هفتگی و ماهیانه میباشد. _ تحویل کلید 24 ساعته می باشد. _کودکان زیر 5 سال هزینه دربافت نمی شود . __ حداقل رزرو در ایام تعطیلات تقویمی دو شب می باشد . _ در ایام نوروز این اقامتگاه شرایط کنسلی ندارد . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک ماه و یک هفته قبل امکان پذیر است .