توضیحات

رزرو ویلا دوبلکس در روستای عرب خیل چمستان - مازندران این ویلا با متراژ کل 260 متر دارای سه خوابه و سرویس خواب دو تخت تک نفره ، یک تخت دو نفره ، کف خواب ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 3 نفر در طبقه همکف با ورودی سه پله که نزدیک به مرکز شهر واقع شده است . _ در طبقه همکف پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه با زیر سیگاری - سینی یا زیرانداز مقدور است / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودک نیز با هزینه نفر اضاف حساب می شود / ویلا تمیز تحویل داده و تمیز تحویل گرفته می شود ، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه مجزا می باشید . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و 3 روز قبل امکان پذیر است . _ تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد . _ قابل توجه میهمانان عزیز سپنجا این اقامتگاه در ایام نوروز شرایط لغو رزرو ندارد لذا قبل از واریز از درخواست و سفر خود اطمینان حاصل فرمایید .