توضیحات

منزل ویلایی مبله در میدان حر بندرجاسک - هرمزگان با متراژ کل 100 متر دارای یک اتاق خواب و سرویس خواب دو تخت تک نفره ، کف خواب ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 4 نفر در طبقه همکف و نزدیک به ساحل واقع شده است . _ میهمانان عزیز سپنجا اگر به ساحل ( شنی - صخره ای ) در جزیره ای زیبا و بکر علاقمند هستید بندر

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


در ایام نوروز در صورت کنسلی از سوی مهمان امکان کنسلی وجود ندارد / اجاره به خانواده / در صورت مجرد بودن به مجرد (آقا) یا فقط مجرد ( خانم ) اجاره داده می شود / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن و مهمانی ممنوع می باشد / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است . _ درخواست رزرو برای میهمانان گرامی از یک هفته و چند روز قبل امکان پذیر است . _ آخرین ساعت تحویل کلید به میهمانان گرامی ساعت 12 بامداد می باشد . _ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد .