توضیحات

کلبه چوبی جنگلی در روستای درودخان - شفت - گیلان واحد تلارخانه دارای 2 باب اتاق مستر 24 متر ، سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 15 نفر در طبقه اول با 15 پله و ویو عالی در منطقه ای بکر و زیبا و نزدیک به دریاچه واقع شده است . _ از امکانات واحد تلارخانه : تلویزیون مرکزی - بالکن ، سیستم سر

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است / قیمت همراه با صبحانه است / استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / میهمانان گرامی جهت درخواست رزرو حداقل از دو روز و حداکثر دو هفته و یک ماه قبل اقدام نمایید / امکان تحویل کلید این اقامتگاه 24 ساعته می باشد / در ایام نوروز و تعطیلات لغو رزرو طبق شرایط کنسلی سایت پذیرفته است .