توضیحات

کلبه چوبی در اساس پل سفید سوادکوه با 80 متر زیر بنا در طبقه دوم یک مجموعه چوبی در دل جنگل روستا واقع شده است کلبه چوبی امکانات خواب سنتی (تشک - پتو - بالشت) به ظرفیت 8نفر می باشد و همچنین دارای یک نشیمن به همراه یک سرویس مبلمان می باشد. امکانات رفاهی : لازم به ذکر است اقامتگاه دارای یک آشپ

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع

قیمت بدون صبحانه است / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه مانعی ندارد / در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد/ ورود با کفش ممنوع است / فقط به مجرد اقا یا فقط به مجرد خانم اجاره داده میشود/ حداقل رزرو این اقامتگاه 1 شب و حداکثر 30 شب می باشد/ برای روز های معمولی از یک روز قبل و برای ایام آخر هفته و تعطیلات یک هفته قبل اقدام نمایید / تحویل کلید تا ساعت 11شب امکان پذیر است / میهمانان عزیز جهت یک سفر خوش و مسئولانه رعایت فرهنگ و آداب روستا نشینی و سرو صدا در ساعات 7 عصر به بعد الزامیست.