توضیحات

خانه سنتی در روستای کلاچ پا تنکابن - تیکا ** این خانه سنتی با متراژ 41 متر ، یک تخته دونفره ، یک مبل تختخواب شو تک نفره در طبقه همکف با دو پله واقع شده است. این خانه سنتی دارای یک محوطه ای بسیار زیبا و رو به جنگل می باشد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در یک فضا و در داخل کلبه تعبیه شده است . پارک

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


قیمت همرا با صبحانه می باشد/ رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی فقط باهماهنگی میزبان /استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان.) درفضای داخلی اقامتگاه اکیداً ممنوع است ولی در تراس و حیاط مانعی ندارد / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع/ کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی می باشد / تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ برای رزرو این کلبه چوبی حداقل باید از یک هفته قبل اقدام شود / حداقل رزرو این اقامتگاه در اوایل هفته یک شب و ایام تعطیلات ، آخر هفته دو شب می باشد/ در صورت کنسلی در ایام عید نوروز و تعطیلات هیچ مبلغی عودت داده نمی شود/ این کلبه چوبی از لحاظ درجه بندی در درجه یک قرار دارد/ با توجه به قوانین و مقرارات مجموعه هر گونه آسیب و خسارت به اموال مجموعه با توجه به تعرفه روز از مهمانان دریافت خواهد شد / رعایت شئونات اسلامی در محوطه مجموعه الزامی می باشد.