توضیحات

اقامتگاه بومگردی در شریعتی راین با متراژ کلی 4000متر با قدمت چند صد سال در 5 کیلومتری مرکز شهر راین واقع شده است قدمت این اقامتگاه به دوره قاجار میرسد این اقامتگاه بومگردی دارای 7 اتاق ( چهار نفره ، شش نفره ، هشت نفره ، دوازده نفره ) با سبک سنتی و ظرفیت متفاوت در دورتا دور حیاط قرار دارد از مهم‌

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


در ایام نوروز در صورت کنسلی از سوی میهمان امکان کنسلی وجود ندارد / قیمت نفرات به همراه صبحانه می باشد / 1. هرگونه کار خلاف برهم زدن آرامش عمومی ،دعوا وجدل .فریاد زدن که باعث سلب آسایش میهمانان گردد ممنوع / از تغییر دادن امکانات و تجهیزات در اقامتگاه هنگام ترک استفاده در جاهای غیر از محل مشخص شده خودداری کنید / از هر گونه پخت و پز در اتاق خودداری کنید / چنانچه مهمان خساراتی به اموال اقامتگاه وارد نماید ملزم به پرداخت هزینه میباشد / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / مهمانان عزیز سعی نمایید تا ساعت 11/30شب به اقامتگاه مراجعه کنید / در هنگام خروج از اقامتگاه کلید را به قسمت پذیرش بسپارید.