توضیحات

مهمانسرا در میدان شهدا کرمان این اتاق با متراژ 30 متر در طبقه اول با 20 پله واقع شده است. امکانات رفاهی: اتاق مجهز به سیستم سرمایشی (کولر آبی) و گرمایشی (شوفاژ ) می باشد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در یک فضا تعبیه شده است. یک آشپزخانه با امکانات یخچال ، اجاق گاز و سینک ظرفشویی به صورت مشترک قا

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامی است/ کارت شناسایی ملی (هوشمند) الزامی است/ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامی است /برپایی جشن مهمانی ممنوع / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است / کودک زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود/در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد /رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد/ حداقل مدت اقامت یک شب و حداکثر مدت اقامت یک ماه می باشد/تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ برای رزرو درایام عید نوروز و تعطیلات باید از یک هفته قبل اقدام شود/ در ایام عید نوروز در صورت کنسلی هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌شود.