توضیحات

سوئیت سنتی در امام یزد این سوئیت سنتی با متراژ 21 متر دارای دو تخت دو نفره یک آشپزخانه ،یخچال ،سینک ظرفشویی و ظروف (4 نفره) در طبقه همکف واقع شده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی این اتاق بومگردی اسپیلت و شوفاژ و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در یک فضا و در داخل اتاق تعبیه شده است . این اقامتگاه بومگردی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


قیمت همراه با صبحانه می باشد / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / آنتن دهی موبایل و اینترنت این اقامتگاه با اپراتور همراه اول و ایرانسل بسیار خوب است/ رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / ارائه مدرک محرمیت الزامیست / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع/ آخرین زمان تحویل کلید به میهمانان گرامی ساعت 23 می باشد/ میهمانان گرامی حداکثر 3 روز قبل می توانند این اقامتگاه را رزرو کنند / فقط کلید درب اتاق تحویل میهمان داده می شود /حداقل رزرو این اقامتگاه یک شب می باشد/در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد.